  • 11. Data: 2006-06-22 10:19:03
    Temat: Re: doreczenie nakazu zaplaty
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał

    > No i o co chodzi ? Meldunek to potwierdzenie przebywania. Co to kogo
    > obchodzi ze sobie wyjechałes ... :)

    Ale odbiorca nie byl ojciec, tylko syn. Na jakiej
    podstawie prawnej nakaz upominawczy czy jakikolwiek
    inny moze odebrac osoba postronna?

    Rownie dobrze listonosz mogl pojsc do sasiadki
    i tam zostawic list. Bez sensu. Nalezy potwierdzic
    wlasnorecznym podpisem fakt otrzymania przesylki.

    Neko

  • 12. Data: 2006-06-22 10:21:02
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "IRK" <r...@o...pl> napisał

    > Tak - można jeszcze sock5, tunnel, openvpn etc
    > ale po co ?;-)

    Przeciez mozna jeszcze tak:

    siedze np. w Szwecji, plodze list na grupe dyskusyjna.
    Dzwonie do mojego kolegi, ktory ma dostep do Usenetu
    i prosze go, aby przyjal moj list. Kumpel ow odbiera
    moj list na skrzynke mailowa a potem
    wysyla post na wskazana przeze mnie grupe
    ze swojego komputera. :)

    Neko

  • 13. Data: 2006-06-22 10:34:14
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Rownie dobrze listonosz mogl pojsc do sasiadki
    > i tam zostawic list. Bez sensu. Nalezy potwierdzic
    > wlasnorecznym podpisem fakt otrzymania przesylki.

    Rownie dobrze mozna teraz oskarzyc listonosza i ojca o zmowe w celu
    przejęcia przesyłki :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 14. Data: 2006-06-22 11:37:51
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu czw, 22 cze 2006 o 10:11 GMT IRK napisał na grupę:

    >jak Ty to robisz i po co?;-)

    Zobacz moj naglowek. Zwroc uwage na program. U mnie w domu stoi linuxik
    i poprzez konsole dostaje sie do programu - dzieki temu skadkolwiek
    nadaje - mam tak samo oznaczone przeczytane/nieprzeczytane. Tak mi po
    prostu wygodnie, a duzo jezdze i z roznych maszyn korzystam. Teraz tez
    nie ma mnie w domu;-)

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 15. Data: 2006-06-22 14:47:14
    Od: "Pawel Szlaga" <h...@o...pl>

    Użytkownik "IRK" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak Ty to robisz i po co?;-)

    Chyba sie nudzisz, ze na takie rzeczy zwracasz uwage!

    A fakt jest taki, ze mejl pisze w pierwszej osobie, ale na prosbe kolegi (i
    to jego dotyczy opisywane zdarzenie), ktory zreszta jest w... Chinach
    (ciekawe jak mialby sie tam zameldowac :).

    A zeby bylo jeszcze smieszniej, to jego ojciec (ktory odebral od listonosza
    nakaz zaplaty) ma takie samo imie (i nazwisko tez) jak on, wiec zanim nie
    odebral to nie mial mozliwosci zorientowac sie, ze to chodzi o syna :)

  • 16. Data: 2006-06-22 15:44:54
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

> [...]
    > zanim nie odebral to nie mial mozliwosci zorientowac sie, ze to chodzi o

    .. wiec tym bardziej radze zastosowac sie do wskazowek , ktore zawarlem w
    poprzednim moim poscie