  • 11. Data: 2007-08-08 15:28:40
    Temat: Re: doręczanie przesyłek na zły adres przez listonosza
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 15:38:00 +0200, Tomek napisał(a):

    > Wiec co 3 miesiace mam sie zjawiac na poczcie i zostawić im 15 zeta, do
    > końca życia?

    Nie bardzo rozumiem dlaczego sąd wysyła pisma pod ten adres - jesteś tam
    zameldowany?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2007-08-09 13:03:10
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > Nie bardzo rozumiem dlaczego sąd wysyła pisma pod ten adres - jesteś tam
    > zameldowany?

    Sąd wysyła pod adres z pozwu, nie sprawdza czy jestem tam zameldowany. Sąd
    zakłada, że listonosz podczas zwrotu dokona adnotacji np. "Adresat
    wyprowadził się". Brak adnotacji skutkuje doręczeniem.

  • 13. Data: 2007-08-09 16:42:48
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2007 15:03:10 +0200, Tomek napisał(a):

    > Sąd wysyła pod adres z pozwu, nie sprawdza czy jestem tam zameldowany. Sąd
    > zakłada, że listonosz podczas zwrotu dokona adnotacji np. "Adresat
    > wyprowadził się". Brak adnotacji skutkuje doręczeniem.

    Paranoja. Można by podać stary adres i liczyć na to że na poczcie
    nie wpiszą żadnej formułki.

    A nie jest teraz tak że przesyłki sądowe które nie mogą być doręczone
    powinny lądować w urzędzie gminy? Coś o tym było w Dz.U.90.34.198.
    Może to oni mogą oznaczyć informacją że adresat tam nie mieszka?
    Art. 138. § 1 kpc
    W kpk nic takiego nie widzę.

    Pozdrawiam,
    Henry