  • 11. Data: 2008-04-08 12:32:58
    Temat: Re: donos?
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 08 Apr 2008 11:00:36 +0200, PG napisał(a):

    > Jednym slowem podpadl mi maksymalnie.

    I zaplaciles mu?

    marcin

  • 12. Data: 2008-04-08 13:41:13
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "PG" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 1. nie mial kasy fiskalnej
    > 2. rachunki niby wystawia ale tylko od 50 zl (??)
    > 3. mimo prosb nie wystawil mi zadnego rachunku
    > 4. powiedzial mi kilka "cieplych slow"
    Kiedyś jechałem z taryfiarzem, kóry "zapomniał" włączyć taksometr.
    Dojeżdżamy pod dom, rachunek jakoś 50% większy niż zwykle płace na tej
    trasie. Poprosiłem o rachunek, twierdził, że nie ma, bo "zapomniał" włączyć
    taksometr. Skończyło się tak, że nie zapłaciłem za kurs.

  • 13. Data: 2008-04-08 15:33:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PG" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Powiadomić właściwy dla miejsca zdarzenia Urząd Kontroli Skarbowej.
    Inspektor powtórzy Twoją trasę, taksiarz nie wyda mu rachunku, a on
    nagrodzi przedsiębiorczego taksówkarza tak granicach 1.600 zł mandatu. I
    wszyscy będą zadowoleni.

  • 14. Data: 2008-04-08 16:46:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Znam nr rej i rodzaj pojazdu.
    >
    > Co dalej?

    zamawiajac nastepny raz taxi pros aby to nie byl ten egzemplarz ;)

    Icek

  • 15. Data: 2008-04-08 19:47:43
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > Inspektor powtórzy Twoją trasę, taksiarz nie wyda mu rachunku, a on
    > nagrodzi przedsiębiorczego taksówkarza tak granicach 1.600 zł mandatu.

    No fajnie a jak zrobić to anonimowo? Jest jakiś tel, skrzynka - pamietam
    ze cos takiego ufnkcjonowalo.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Brycki

  • 16. Data: 2008-04-08 21:16:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No fajnie a jak zrobić to anonimowo? Jest jakiś tel, skrzynka - pamietam
    > ze cos takiego ufnkcjonowalo.

    A czemu anonimowo? podejrzewasz, że mafia będzie Cię ścigała za
    zadenuncjowanie nieuczciwego taksówkarza?

  • 17. Data: 2008-04-09 14:47:46
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote
    > Dowodem moze byc wszystko. Jednakze samo zeznanie Pana X, ze Pan Y jest
    > zly jest warte tyle co nic.

    Nie zawsze. Wiadomo, że to słabszy dowód, ale w wielu przypadkach skazuje
    się tylko w opraciu o jeden dowód z zeznań np. pokrzywdzonego.

  • 18. Data: 2008-04-09 14:51:33
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> wrote
    > No fajnie a jak zrobić to anonimowo? Jest jakiś tel, skrzynka - pamietam
    > ze cos takiego ufnkcjonowalo.

    Można, sprawdź na stronach UKS.
    Tyle, że anonim ma bardzo słabą moc, może co najwyżej w najlepszym wypadku
    zainspirować do działań własnych przez organa. A jak działasz oficjalnie to
    już wszczyna się oficjalną procedurę karną czy wykroczeniową.

  • 19. Data: 2008-04-10 07:50:45
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ftikui$9fl$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote
    >
    > Nie zawsze. Wiadomo, że to słabszy dowód, ale w wielu przypadkach skazuje
    > się tylko w opraciu o jeden dowód z zeznań np. pokrzywdzonego.

    i to jest chore bo to jest oskarzenie jakby nie patrzec anie dowod.

    P.

  • 20. Data: 2008-04-10 12:13:16
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    > A jakies dowody masz ?
    >

    > --
    > Mithos

    To czy ma kasę fiskalną, to akurat można sprawdzić

    LM