  • 21. Data: 2006-03-05 19:06:30
    Temat: Re: dom, dlugi i art 527 kodeksu cywilnego
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "r" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dueuua$e23$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mam jeszcze jedno pytanie, czy sprzedanie tego domu komus z dalszej
    > rodziny jest zgodne z prawem ?
    > Czy w takim wypadku art 527 dalej funkcjonuje ?

    531§2

  • 22. Data: 2006-03-05 19:09:10
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    najwazniejsze .. kiedy byla darownizna ???

    pozdrawiam\

  • 23. Data: 2006-03-05 22:27:26
    Od: r <...@w...pl>

    Lookasik napisał(a):

    > 531§2

    mozesz mi podac swoj mejl ;)? czy to ten z naglowkow ?

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2006-03-06 06:24:40
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > mozesz mi podac swoj mejl ;)? czy to ten z naglowkow ?

    ten z naglowka tylko trzeba wyciac "poczta"

    pozdrawiam

  • 25. Data: 2006-03-06 17:02:54
    Od: r <...@w...pl>

    Lookasik napisał(a):
    > najwazniejsze .. kiedy byla darownizna ???
    >
    > pozdrawiam\

    wyrok ze trzeba placic zapadl 3 marca, darowizna 13 czerwca.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2006-03-06 19:44:25
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > wyrok ze trzeba placic zapadl 3 marca, darowizna 13 czerwca.

    rozumiem ,ze a.d. 2005 ???? jezeli tak to ok

  • 27. Data: 2006-03-07 11:18:31
    Od: r <...@w...pl>

  • 28. Data: 2006-03-07 12:20:57
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > a.d. 2003 jedno i drugie, napisalem Ci mejla :)

    nie dostalem maila ale pisz tutaj.. po to jest grupa

    a o rok pytalem ze wzgledu na 534

  • 29. Data: 2006-03-10 19:33:46
    Od: r <...@w...pl>

    Lookasik napisał(a):
    > Użytkownik "r" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie dostalem maila ale pisz tutaj.. po to jest grupa
    >
    > a o rok pytalem ze wzgledu na 534

    no wlasnie wiem :) niestety nie minelo 5 lat