  • 21. Data: 2005-04-06 18:40:44
    Temat: Re: dokumenty potwierdzajace uzyskanie tytułu magistra.... ???
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pawcio wrote:

    > ???że co?

    Nie ma przepisów zezwalających jakiejkowiek uczelni na wystawianie
    zaświadczeń o uzyskaniu tytułu magistra. To że to robią to inna kwestia,
    bo się nie wyrabiają z ręcznym wypisywaniem dyplomów w terminie 2
    tygodni. Bo jak dobrze pamiętam to właśnie taki termin ma uczelnia na
    wydanie ci dyplomu.

  • 22. Data: 2005-04-06 19:13:06
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

> [...]
    > zaświadczeń o uzyskaniu tytułu magistra. To że to robią to inna kwestia,
    > bo się nie wyrabiają z ręcznym wypisywaniem dyplomów w terminie 2

    no sory ale chyba jezeli cos nie jest zabronione to jest dozwolone
    (zdaje sobie sprawe z różnych granic ofcooz)a skoro uczelnia ma dowód
    w protokołach to może Ci wystawić zaświadczenie.

  • 23. Data: 2005-04-06 19:24:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pawcio wrote:

    > no sory ale chyba jezeli cos nie jest zabronione to jest dozwolone
    > (zdaje sobie sprawe z różnych granic ofcooz)a skoro uczelnia ma dowód
    > w protokołach to może Ci wystawić zaświadczenie.

    Masz rację.
    Tylko, że tutaj to nie działa. Jest ściśle określone jakie dokumenty
    poświadczają tytuł magistra i tu nie ma miejsca na dowolność.
    Zaświadczeń z dziekanatu na tej liście niestety nie ma.

  • 24. Data: 2005-04-06 19:31:09
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

> [...]
    > poświadczają tytuł magistra i tu nie ma miejsca na dowolność.
    > Zaświadczeń z dziekanatu na tej liście niestety nie ma.

    Zaświadczenie z dziekanatu poświadcza fakt że ktoś
    obronił pracę i tym samym uzyskał tytuł.I wg mnie jesli uczelnia
    ma prawo nadac tytuł magistra to ma tez prawo poswiadczyc jego nadanie.
    Mozesz mi napisac gdzie jest ta lista ?

  • 25. Data: 2005-04-06 19:41:55
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 06/04/2005 20:40, witek wrote :

> [...]
    > bo się nie wyrabiają z ręcznym wypisywaniem dyplomów w terminie 2
    > tygodni. Bo jak dobrze pamiętam to właśnie taki termin ma uczelnia na

    Są. Art. 217 kpa w zw. z art. 161 ustawy o szkolnictwie wyższym.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 26. Data: 2005-04-06 20:26:18
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 06/04/2005 21:31, Pawcio wrote :

> [...]
    > obronił pracę i tym samym uzyskał tytuł.I wg mnie jesli uczelnia
    > ma prawo nadac tytuł magistra to ma tez prawo poswiadczyc jego nadanie.

    Ja też przychylam się to tej prośby. Zakończyłaby ona tę dyskusję na dobre.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 27. Data: 2005-04-06 20:31:07
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    witek napisał(a):
    > Tylko, że tutaj to nie działa. Jest ściśle określone jakie dokumenty
    > poświadczają tytuł magistra i tu nie ma miejsca na dowolność.
    > Zaświadczeń z dziekanatu na tej liście niestety nie ma.

    to ja po raz kolejny - wskaż gdzie jest ta lista

    KG

  • 28. Data: 2005-04-06 21:39:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > to ja po raz kolejny - wskaż gdzie jest ta lista

    nie ma czegoś takiego jak lista fizycznie
    jest rozporządzenie ministra dotyczące wydawania dyplomów i zaświadczeń
    ukończenia uczelni wyższych, które precyzuje dokładnie co może zostać
    wydane ale dzisiaj nie mam czasu na szukanie tego w detalu,
    może ci się uda znaleźć samemu.

  • 29. Data: 2005-04-06 21:48:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawcio" <1...@n...spamowcow> napisał
    w wiadomości news:d31dm3$fnk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Masz rację, ze mają prawo poświadczyć. Ale to poświadczenie nazywa się
    nie zaświadczenie, tylko dyplom. I tu jest ukryty szkopuł. Uczelnia ma
    wystawić dyplom, a nie zaświadczenie. Zaświadczenie takie po prostu nic
    nie zaświadcza.