  • 21. Data: 2010-08-26 20:20:03
    Temat: Re: dokumenty firmy nieaktualne
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-26 21:14, Liwiusz pisze:
    > Skoro nieaktualne, to każdy zainteresowany może sobie sprawdzić aktualne
    > dane wedle potrzeb.

    Bez związku z tym czy przesłane są prawdziwe czy nie.

    > Ty miałeś chyba problemy z przemeldowaniem. Ale uznasz zapewne, że
    > podawanie się za Przemysława Śmiejka, zameldowanego na ulicy Karolkowej,
    > choćbyś na Karolkowej już nie mieszkał od lat,

    Kwestia zakresu danych, które są nieaktualne. No ale żeby nie czepiać
    się, to zapytam: czy pozew na ten nieaktualny adres będzie skuteczny?

    jest czyś innym, niż
    > podawanie się za Izydora Rurkę, którym nigdy nie byłeś.

    Ale omawiamy, że byłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-08-26 20:24:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Bez związku z tym czy przesłane są prawdziwe czy nie.

    > Kwestia zakresu danych, które są nieaktualne. No ale żeby nie czepiać
    > się, to zapytam: czy pozew na ten nieaktualny adres będzie skuteczny?

    Nie, chyba że jakimś trafem zostanie odebrany.

    > jest czyś innym, niż
    >
    > Ale omawiamy, że byłem.

    Nie mogłeś nim być, ponieważ Przemysławem jesteś od urodzenia.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-08-26 21:03:37
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Wbrew pozorom wiara w to że wypis z KRS jest nieaktualny po 3 miesiącach
    > jest mocno zakorzeniona. :)

    A wg Ciebie po jakim czasie KRS się dezaktualizuje? :)
    3 miechy to po prostu okres umowny.

    K.

  • 24. Data: 2010-08-27 04:29:33
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-26 23:03, Krzysztof pisze:

    > A wg Ciebie po jakim czasie KRS się dezaktualizuje? :)
    > 3 miechy to po prostu okres umowny.

    Dopóki nie nastąpią zmiany w KRS jest on aktualny - mojej firmy np. od
    10 lat. :)

    --
    spp

  • 25. Data: 2010-08-27 12:55:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-26 22:24, Liwiusz pisze:

    > Nie, chyba że jakimś trafem zostanie odebrany.

    No więc sam widzisz.

    > Nie mogłeś nim być, ponieważ Przemysławem jesteś od urodzenia.

    Nie ty ustalasz te zasady. Wg zasad nie jestem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2010-08-27 12:56:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

  • 27. Data: 2010-08-27 13:00:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No więc sam widzisz.

    Ale co widzę? Nawet jak byś dostał aktualne dokumenty, to powinieneś
    przed pozwaniem sprawdzić, czy dane się nie zmieniły. Dane nieaktualne,
    ale NIP, REGON pewnie ten sam i można dane sprawdzić zdalnie.

    > Nie ty ustalasz te zasady. Wg zasad nie jestem.

    Nie łapię o co biega.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2010-08-27 13:24:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-27 15:00, Liwiusz pisze:
    > Ale co widzę? Nawet jak byś dostał aktualne dokumenty, to powinieneś
    > przed pozwaniem sprawdzić, czy dane się nie zmieniły. Dane nieaktualne,
    > ale NIP, REGON pewnie ten sam i można dane sprawdzić zdalnie.

    Dlatego mówię: Zależy jak nieaktualne. Ja np. sobie szukałem na
    stat.gov.pl jednego gościa od cyklinowania, co nagle zniknął. I nie
    znalazłem, bo napisało, że działalność zlikwidowana. Więc załóżmy, że
    wysłali jego papiery...

    Ogólnie mamy mało danych. Ale nie w tym rzecz. SPP pytał ,,nieaktualne
    czy nieprawdziwe'' a ja stwierdziłem, że jak nieaktualne, to obecnie
    nieprawdziwe. A czy da się znaleźć aktualne to całkiem inna sprawa.

    No omawiamy nieaktualność danych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek