  • 21. Data: 2011-05-09 08:51:25
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-09 10:49, grzech pisze:

    > A tu się właśnie bardzo mylisz. Zobacz kiedy ta praca była pisana.
    > Odnieś ją do ówczesnych realiów. Specjalnie napisałem o samorządzie
    > studenckim, ponieważ w jak wynika z artykułów prasowych na temat pracy,
    > Kaczyński o nim nie wspominał. Najważniejsza role w ciałach kolegialnych
    > uczelni odgrywały POP i organizacja młodzieżowa. Organizacja młodzieżowa
    > była trzonem samorządu studenckiego. Jak myślisz kto miał więcej
    > faktycznie do powiedzenia. Kolegialne organizacje partyjne, czy
    > kolegialne organy administracyjne wyższych uczelni?

    Pamiętam tamte czasy i wpływ ZSP/SZSP na _kierowanie_ uczelnią określam
    jako niewielki - mniej więcej taki sam jak dzisiaj.

    --
    spp

  • 22. Data: 2011-05-09 09:13:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 08 May 2011 18:56:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No to mi wytłumacz o czym był ten jego doktorat.

    Pytania do radia Erewań:

    P: (od słuchacza z Ameryki) Czy w Związku Radzieckim inżynier może kupić z
    pensji samochód?
    O: A u was biją Murzynów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2011-05-09 09:59:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2011 11:13, Borys Pogoreło pisze:
    > Pytania do radia Erewań:

    Już go z kilka lat nie widziałem na UseNecie. Chyba zniknął

    > P: (od słuchacza z Ameryki) Czy w Związku Radzieckim inżynier może kupić z
    > pensji samochód?
    > O: A u was biją Murzynów.

    Nie rozumiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2011-05-09 10:00:18
    Od: grzech <s...@p...onet.pl>

    > Pamiętam tamte czasy i wpływ ZSP/SZSP na _kierowanie_ uczelnią określam
    > jako niewielki - mniej więcej taki sam jak dzisiaj.

    Z formalnego punktu widzenia ZSP/ZSMP nie miały żadnego wpływu na
    kierowanie. Tak samo jak PZPR. Ale przypomnij sobie hasło "Rząd rządzi,
    partia kieruje".

  • 25. Data: 2011-05-09 10:12:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2011 13:04, januszek pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/A_u_was_Murzyn%C3%B3w_b
    ij%C4%85!

    > ;)

    ???

    A u was Murzynów biją
    W Wikipedii nie ma jeszcze artykułu pod taką nazwą.

    Jego doktorat miałby być na WIkipedii?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2011-05-09 10:14:24
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 09.05.2011 11:59, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Nie rozumiem.

    http://4.bp.blogspot.com/-A1bVDJUbHuc/TaNR2X_5XoI/AA
    AAAAAACGw/QhlDTcc_39E/s1600/face%2Bpalm.jpg

  • 27. Data: 2011-05-09 11:04:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

> [...]

    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 28. Data: 2011-05-09 11:11:27
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 09.05.2011 12:12, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    ij%C4%85!

    > ???
    >
    > A u was Murzynów biją
    > W Wikipedii nie ma jeszcze artykułu pod taką nazwą.
    >

    > Jego doktorat miałby być na WIkipedii?

    Jakie masz IQ? :)

    Artykul na wikipedii jest, link dostales powyzej (zwroc uwage, ze
    wykrzyknik jest rowniez czescia adresu).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 29. Data: 2011-05-09 11:24:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 9 May 2011 12:04:08 +0100, januszek napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/A_u_was_Murzyn%C3%B3w_b
    ij%C4%85!

    Należałoby jeszcze dodać:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Radio_Erewa%C5%84

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2011-05-09 11:33:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2011 13:11, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Artykul na wikipedii jest, link dostales powyzej

    cytat:

    A u was Murzynów biją! - sofizmat, polegający na odpowiedzi krytyką w
    nowym obszarze dyskusji, zwykle słabo aczkolwiek w jakiś sposób
    powiązany z obecnym.

    I jaki to ma związek z tym, że spytałem gościa o temat jego doktoratu i
    taki temat mi podał? Czy to, że jest gdzieśtam na wikipedii taki slogan,
    odpowiada jakoś na moje pytanie o temat jego doktoratu oraz zakres jego
    wpływu na prawo czy też naukę polską?

    > (zwroc uwage, ze
    > wykrzyknik jest rowniez czescia adresu).

    Ciekawe, nie powinien być zakodowany w URLu w takim razie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek