  • 1. Data: 2006-12-13 09:23:01
    Temat: dofinansowanie studiów
    Od: "noelka" <n...@p...onet.pl>

    czesc

    Czy szkola moze dofinansowac moje studia pedagogiczne jesli jestem w
    niej zatrudniona na stanowisku nauczyciel stazysta bez
    przygotowania.????

    dodam ze studia kosztuja mnie 1200 za semestr. ja zaraibiam 600zl i z
    pensji musze porobic oplaty stanarowe za mieszkanie (jak kazdy zwykły
    smiertelnik)

    dzieki wielkie

  • 2. Data: 2006-12-13 11:10:42
    Temat: Re: dofinansowanie studiów
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >dodam ze studia kosztuja mnie 1200 za semestr. ja zaraibiam 600zl i z
    >pensji musze porobic oplaty stanarowe za mieszkanie (jak kazdy zwykły

    Nie.

    P.S. Az dziwne ze udalo sie tobie zalapac bez kwalifikacji.

  • 3. Data: 2006-12-13 13:25:08
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Baczek napisał(a):
    > Nie.

    A czemu nie??? Ja pytam z czystej ciekawości.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 4. Data: 2006-12-13 15:45:54
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > A czemu nie??? Ja pytam z czystej ciekawości.

    Poniewaz noelka nie powinna (powinien) byc zatrudniona(y) w szkole.
    Wszyscy ktorzy nie posiadali kwalifikacji musieli sie zwolnic.

    Szkola moze dofinanowywac studia i studia podyplomowe (i wszelakie
    szkolenia)dla nauczycieli uczacych tylko jezeli ma to w swoim planie rozwoju
    szkoly (czy jak to tam sie nazywa)