  • 11. Data: 2009-04-17 10:06:22
    Temat: Re: dodatkowa działalność w trakcie trwania stosunku pracy?
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Podobnie może uzasadniać pytania o to czy masz kochankę.

    Ale czy to jest prawda, czy nie jest?

    To proste pytanie...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2009-04-17 10:09:04
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 17 Kwi, 12:06, Patryk Włos <p...@i...peel> wrote:

    > Ale czy to jest prawda, czy nie jest?
    >
    > To proste pytanie...

    Oczywiście że prawda. W zasadzie powinieneś pracodawcy dokładnie
    wyspowiadać się ze swojego życia osobistego, żeby wiedział że w domu
    nie odpoczywasz, tylko remontujesz teściowej ganek/pomagasz żonie przy
    zmywaniu/wstajesz w nocy do dziecka.

  • 13. Data: 2009-04-17 10:16:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 03:09:04 -0700, przypadek napisał(a):

    >wstajesz w nocy do dziecka.

    Ja tej nocy 3 razy z psem łaziłem, skubany biegunkę znów ma...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-04-17 10:46:48
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 11:57:43 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > A to nie jest prawda?

    moze byc ale nie musi
    --
    marcin

  • 15. Data: 2009-04-17 11:02:13
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > moze byc ale nie musi

    Ok, są aktywności, które pracownik może wykonywać w czasie wolnym po
    pracy, które nie czynią go bardziej zmęczonym, a wręcz przeciwnie.

    Tyle tylko, że to pracodawca powinien decydować, co jest taką
    aktywnością - w konsultacji z pracownikiem, bo przełożony nie na
    wszystkim musi się znać, ale ostateczna decyzja powinna należeć do
    pracodawcy (w osobie przełożonego).

  • 16. Data: 2009-04-17 11:13:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 13:02:13 +0200, Patryk Włos napisał(a):

> [...]
    > aktywnością - w konsultacji z pracownikiem, bo przełożony nie na
    > wszystkim musi się znać, ale ostateczna decyzja powinna należeć do

    Proszę? Pracodawca ma decydować za pracownika czym temu wolno się
    zajmować po pracy??

  • 17. Data: 2009-04-17 11:17:29
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Proszę? Pracodawca ma decydować za pracownika czym temu wolno się
    > zajmować po pracy??

    Powinien. Niestety nasz socjalistyczny rząd do tego nie dopuści.

  • 18. Data: 2009-04-17 11:19:46
    Od: spp <s...@o...pl>

    Patryk Włos pisze:

    > Powinien. Niestety nasz socjalistyczny rząd do tego nie dopuści.

    Chyba emotki zabrakło? :)

    --
    spp

  • 19. Data: 2009-04-17 11:21:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 13:17:29 +0200, Patryk Włos napisał(a):

    > Powinien. Niestety nasz socjalistyczny rząd do tego nie dopuści.

    Wolisz zastąpić socjalizm totalitaryzmem?

  • 20. Data: 2009-04-17 11:25:14
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Wolisz zastąpić socjalizm totalitaryzmem?

    Jakim totalitaryzmem? Nie ma przymusu pracy.

    A jak pracodawca chce komuś płacić, to powinien dokładnie wiedzieć, na
    co, w jakiej ilości i *jakości* może liczyć.