  • 1. Data: 2007-03-23 09:44:23
    Temat: dodatek pielęgnacyjny
    Od: "tomtom" <t...@m...pl>

    Witam!!
    Od pięciu lat jestem inwalidą o znacznym stopniu niepełnosprawności. Dopiero
    od dziś dostałem dodatek pielęgnacyjny i tu pytanie:
    Czy można wstecznie domagać się wypłaty dodatku?

    pzdr tom

  • 2. Data: 2007-03-23 10:33:11
    Temat: Re: dodatek pielęgnacyjny
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu tomtom porozsypywal nastepujace haczki:
    > Od pięciu lat jestem inwalidą o znacznym stopniu niepełnosprawności. Dopiero
    > od dziś dostałem dodatek pielęgnacyjny i tu pytanie:
    > Czy można wstecznie domagać się wypłaty dodatku?
    1) Kiedy wystapiles z wnioskiem o dodatek?
    2) Kiedy zapadla decyzja o przyznaniu Ci dodatku?
    IMHO wyrownanie mozesz dostac za okres data wyplaty - data przyznania
    dodatku.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-23 14:08:21
    Od: "tomtom" <t...@m...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:eu0arr$3hk$1@inews.gazeta.pl...

    > 1) Kiedy wystapiles z wnioskiem o dodatek?

    Kilka dni temu.

    > 2) Kiedy zapadla decyzja o przyznaniu Ci dodatku?

    Kilka dni temu :-)

    > IMHO wyrownanie mozesz dostac za okres data wyplaty - data przyznania
    > dodatku.

    Czyli żadnych szans!!
    pzdr