  • 11. Data: 2009-02-14 16:04:37
    Temat: Re: dobrowolne alimenty a komornik
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > A faktycznie, to dwa zastępstwa ;-))
    > JaC

    Twoje myślenie stoi na głowie, zupełnie jak i twoje lamerskie cytowanie.

  • 12. Data: 2009-02-14 16:05:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > No i pozew o alimenty jest bezpłatny.

    Ale chyba jakieś podstawowe koszta sądowe "za przetworzenie wniosków i
    wydanie tytułu egzekucyjnego" będą, prawda?

  • 13. Data: 2009-02-14 16:20:43
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ja akurat wystawiam na publiczną dyskusje stan swojej głowy, inni wolą wystawiać
    swoje d... .
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2009-02-14 17:35:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ale chyba jakieś podstawowe koszta sądowe "za przetworzenie wniosków i
    > wydanie tytułu egzekucyjnego" będą, prawda?

    Nie sądzę. Tytuł wykonawczy wydaje się stronie dochodzącej alimentów,
    a ta jest z tych kosztów zwolniona. Zresztą nawet jakby nie była, to o
    jakich kosztach mówimy - 6 - 12zł?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-02-14 18:02:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja akurat wystawiam na publiczną dyskusje stan swojej głowy, inni wolą wystawiać
    swoje d... .

    Ponieważ robisz wszystko odwrotnie, więc wystawiasz niestety swoją d...

  • 16. Data: 2009-02-15 19:31:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > No i pozew o alimenty jest bezpłatny.

    Brak opłaty sądowej nie ma nic do rzeczy, przy kosztach zastępstwa
    procesowego.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 17. Data: 2009-02-15 20:33:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Brak opłaty sądowej nie ma nic do rzeczy, przy kosztach zastępstwa
    > procesowego.

    Niemniej jednak jeśli mówimy o zmowie męża i żony w celu uzyskania
    tytułu wykonawczego, to faktem jest, że można to zrobić niemal
    bezkosztowo, a koszty zaczną się dopiero w czasie egzekucji komorniczej.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-02-15 21:49:32
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>