  • 21. Data: 2006-03-09 16:20:27
    Temat: Re: dobre :)
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie został? Na pewno?

    Ok, bije sie w piers, caly czas bylem przeonany ze narazie zostaly
    postawione mu jedynie zarzuty.

    Jacek

  • 22. Data: 2006-03-09 17:47:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SylwekK napisał(a):

    > A czytales uwaznie czy po lebkach?
    > "- Byliśmy na sali, ale nie powiedzieliśmy ani słowa, choć chciało nam się
    > wyć i płakać - wspomina pan Stanisław. Dopiero po wyjściu na sądowy korytarz
    > pani Danuta skomentowała wyrok do kamery bydgoskiej telewizji. I właśnie ta
    > wypowiedź tak zbulwersowała Adriana W"

    To nie jest jedyna wersja jaka znajduje się w prasie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 23. Data: 2006-03-09 19:34:04
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>

    > ale my nie rozmawiamy tu o usprawiedliwianiu dzialania matki, tylko o
    > bronieniu sie czlowieka, ktory narazie jest NIEWINNY i ma prawo do
    > obrony wlasnego wizerunku.

    Wiesz, widocznie mamy różne odczucia co do tematu rozmowy. Kwestią było,
    czy w porządku jest, że człek ten pozwał rzeczoną matkę. Bo, że ma prawo
    do tego - o tym dyskusji nie było. Jest to niezbywalne prawo każdego
    obywatela jeśli nie jest ubezwłasnowolniony.

    > No i mozesz miec opinie jaka chcesz, ja o tobie moge tez miec podobna
    > opinie ale to nie upowaznia mnie do publiczego wyzywania kogos.

    Z prawnego punktu widzenia - nie upoważnia. Z powszechnie uznanych norm
    społecznych - upoważnia. Dyskusja rozpoczęła się od postu w którym
    postujący wskazał na naganne jego zdaniem zachowanie oskarżonego.
    Odnoszę się więc do tej oceny, dodając swoją. Jeśli Ci to nie w smak -
    jest mi to całkowicie obojętne. Nie najeżdżam na Ciebie, zgadzam się z
    Twoimi argumentami natury prawnej, wysuwam swoje innej natury. Zdaję
    się, że to Ty masz problem z odczytaniem sensu dyskusji.

    > Czy jakikolwiek proces sie rozpoczal?

    Zdaje się, że już nawet wyrok zapadł - wedle mojej wiedzy dzieje się tak
    zazwyczaj po procesie.

    Pozdrawiam
    WS

    Zobacz stronkę mojej córeczki
    www.gretka.vel.pl
    *****************************

  • 24. Data: 2006-03-09 21:09:30
    Od: "SylwekK" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości
    > To nie jest jedyna wersja jaka znajduje się w prasie.

    Nie znam innych, opieralem sie na tej podanej w linku. i z niej jest cytat.
    Rozumiem, ze:
    a Sprawca czynu nie zostal skazany
    b Matka zamordowanej wypowiedziala te slowa przed wydaniem wyroku

    Po czym rozpoznajesz, ktora informacja prasowa jest prawdziwa? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Sylwek

  • 25. Data: 2006-03-09 21:29:07
    Od: "SylwekK" <s...@g...pl>

    Użytkownik "SylwekK" napisał

> [...]
    > b Matka zamordowanej wypowiedziala te slowa przed wydaniem wyroku
    >
    > Po czym rozpoznajesz, ktora informacja prasowa jest prawdziwa? ;-)

    W tamtej innej wersji ma się rozumieć.

  • 26. Data: 2006-03-09 23:11:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SylwekK napisał(a):

    > cytat.

    Bo oglądałem w tv. A w tv nie kłamią, tak jak w gazetach ;)

  • 27. Data: 2006-03-10 00:41:29
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > W. zasługuje na 25 lat więzienia. - Jestem niewinny! - krzyczał morderca
    > po
    > odczytaniu wyroku."

    "Nie boj sie, to sie zmieni..." - dopowiedzieli koledzy z celi w wiezieniu.

    Czego mu slodko zycze...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 28. Data: 2006-03-10 02:16:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 09 Mar 2006 14:49:49 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > no wiesz jezeli zbluzgala przez udowodnieniem mu winy (przed prawomocnym
    > wyrokiem)to moim zdaniem nie miala prawa (...)

    Nie zbluzgała go, tylko nazwała zwierzęciem. Wszak każdy człowiek jest
    zwierzęciem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 29. Data: 2006-03-10 02:32:53
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    > Nie zbluzgała go, tylko nazwała zwierzęciem. Wszak każdy człowiek jest
    > zwierzęciem.

    A wiesz, że to samo pomyślałam? Tego się powinien adwokat trzymać....

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 30. Data: 2006-03-10 12:24:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Widziałeś opis materiału dowodowego? Na 99% jest winny. Ponadto emocje
    > usprawiedliwiają taką wypowiedź.

    tego Castrol nie neguje, zgodzil sie ze mna, a ja przeciez napisalem ze
    w przypadku adwokata nie mozna tego tlumaczyc nawet emocjami z czego
    mozna wywnioskowac ze uwazam
    iz w przypadku matki - choc nie miala prawa w taki sposob sie wypowiadac
    publcznie - mozna to jednak w ten sposob wytlumaczyc.

    P.