  • 71. Data: 2017-08-10 05:50:49
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-10 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > Daj spokój z tą egzaltacją.
    > Sonn, ma racje, w braku umiejetnosci poprawnego skomponowania posta sa duze
    > pokłady debilizmu.

    Albo ktoś debilem nie jest, ale zwykłym upartym chujem. Tak, czy siak,
    lepiej ignorować.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2017-08-10 08:48:01
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > A że mógł tak napisać celowo żeby omawiany ogonkowiec to zrozumiał
    > nie pomyślałaś? To szkoda.

    A Ty nie pomyślałeś że wszystkie jego wypowiedzi są takie?
    Na grupie o prawie nie ma żadnych wyjątków w kulturze wypowiedzi.
    To nie jest grupa dla Kiepskich.

  • 73. Data: 2017-08-10 09:03:23
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA7CD305ACCD41budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > Daj spokój z tą egzaltacją.
    > Sonn, ma racje, w braku umiejetnosci poprawnego skomponowania posta sa
    > duze
    > pokłady debilizmu.

    Imponuje Ci język człowieka sformułowania którego sugerują że nie skończył
    nawet gimnazjum?

  • 74. Data: 2017-08-10 10:34:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-10 o 08:48, Danusia pisze:

    > A Ty nie pomyślałeś że wszystkie jego wypowiedzi są takie?

    Poczytałem. Wszystkie nie są takie.

    > Na grupie o prawie nie ma żadnych wyjątków w kulturze wypowiedzi.
    > To nie jest grupa dla Kiepskich.

    Ale tę kulturę egzekwujesz tylko od osobników którzy w dyskusji
    nadepnęli ci na odcisk. Innym uwagi nie zwracasz.
    Naprawdę uważasz że to się nie rzuca w oczy?

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2017-08-11 08:53:38
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > Poczytałem. Wszystkie nie są takie.

    > Ale tę kulturę egzekwujesz tylko od osobników którzy w dyskusji
    > nadepnęli ci na odcisk. Innym uwagi nie zwracasz.
    > Naprawdę uważasz że to się nie rzuca w oczy?

    Nieprawda. Ja na tej grupie jestem od 2006 r. Przez ten czas czytałam wiele
    newsów. Brałam udział w niektórych dyskusjach. Nie raz i nie dwa mnie
    obrażano, na co reagowałam lub nie. Ale po raz pierwszy mamy na grupie
    człowieka o nicku Sonn którego język (nie tylko słowa uważane powszechnie za
    obraźliwe) ale sposób wypowiedzi jest taki jak język młodych ludzi którzy
    siedzą przed blokiem na ławce i dyskutują nad tym co zrobić jak im brakuje
    na kolejną działkę. I właśnie to się rzuca w oczy.

  • 76. Data: 2017-08-11 10:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

> [...]
    > młodych ludzi którzy siedzą przed blokiem na ławce i dyskutują nad tym
    > co zrobić jak im brakuje na kolejną działkę. I właśnie to się rzuca w

    W ogole sie nie rzuca w oczy.
    Sonn pisze ciekawie, merytorycznie a ze przy okazji czasami nazwie kogoś
    debilem? Ja tez tak robię! Ty nie? Jak spotkasz debila to okreslasz go
    mianem człowieka o nieodpowiednim poziomie inteligencji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 77. Data: 2017-08-11 11:09:37
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach (o Sonn-ie)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > debilem? Ja tez tak robię! Ty nie? Jak spotkasz debila to okreslasz go
    > mianem człowieka o nieodpowiednim poziomie inteligencji?

    Ja wyznaje pogląd że nawet kulturalny człowiek czasem (*bardzo rzadko*)
    kogoś wyzwie jak go nerwy poniosą. Jak ktoś wyzywa (niemal) rutynowo
    to (w zwykłych czasach) trudno go wziąć za człowieka kulturalnego.
    No więc napisz wprost czy *twój* poziom tolerancji dla "odstępstw od kultury"
    obejmuje przypadek Sonna.

    *Inteligentny i kulturalny* człowiek powinien potrafić zmieszać
    kogoś z błotem bez użycia słów uznawanych za "wulgarne" (wyzwisk),
    nieprawdaż? Sonn ma braki w kulturze czy w inteligencji czy nie
    potrafi/chce operować językiem polskim na poziomie znacząco zaawansowanym?

    *TU* jest grupa pl.soc.PRAWO. IMHO *TU* jest zalecany znacząco wyższy
    poziom kultury niż ten który "ujdzie" na pl.soc.POLITYKA albo pl.PREGIERZ.

    --
    A. Filip

  • 78. Data: 2017-08-11 11:21:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-11 o 11:09, A. Filip pisze:
    > *TU* jest grupa pl.soc.PRAWO. IMHO *TU* jest zalecany znacząco wyższy
    > poziom kultury niż ten który "ujdzie" na pl.soc.POLITYKA albo pl.PREGIERZ.

    *TU* jest usenet, tu to tak nie działa :)

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2017-08-11 11:42:14
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > *TU* jest usenet, tu to tak nie działa :)

    To tak działa że _zalecania_ "bywają" ignorowane, nieprawdaż?
    Akurat tym razem mój dobór swój był całkiem precyzyjny ;-)

    To że _wszyscy_ będą się na usenecie stosować do "zaleceń" to marzenie
    ściętej głowy. To że będzie się stosować przygniatająca większość
    stałych bywalców danej grupy bywa osiągane.

    To że powinniśmy szanować prawa (nawet) "cwela spod budki z piwem"
    [(c) JKM] nie znaczy że musimy go lubić.

    --
    A. Filip

  • 80. Data: 2017-08-11 11:55:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-11 o 11:42, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > To że powinniśmy szanować prawa (nawet) "cwela spod budki z piwem"
    > [(c) JKM] nie znaczy że musimy go lubić.

    Problemem usenetu jest brak moderacji. A to, że ktoś jest cwelem z budki
    (albo po prostu głupkiem) czasem nie widać w piśmie tak wyraźnie. I
    czasem pojawiają się tutaj absurdalne, głupie - poglądy lub opinie,
    których autorzy chcą być na równi traktowani w dyskusji. Tymczasem tak
    być nie może. Dlatego jeśli nie możemy zbanować wyjątkowo szkodliwych
    indywiduów, to rodzi to frustracje, które się uzewnętrzniają wyzywaniem.
    Bo dyskutanci ci, nie tylko są często ignorantami, ale niestety są
    wyćwiczeni w erystyce. Tak, że czasem sam adwersarz może mieć
    wątpliwości, czy może jednak 2+2=5.

    --
    Liwiusz