  • 40. Data: 2017-08-06 17:59:44
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Ni oszukujmy sie, wymóg zapłacenia złotówki, 5 czy nawet 10 złotych to
    > jest absurd nie dajacy zadnych przychodów a generujacy niepotrzebne
    > komplikacje. ---
    > x 100 stron

    Ale co x 100stron?
    Ja mowie o sytuacjach gdzie to jest kilka stron i proces upominania się o
    te pare złotych w kosztach przewyzsza przychód.
    Trzeba by wyliczyc koszty po stronie sadu ale podejrzewam ze gdzies tak do
    10-20 zł moznaby takie koszty odpuscic bo obsługa urzednicza płatnosci,
    ewentualnych przypomnien etc jest drozszy niz suma przychodów.
    Pismo kosztuje, czas urzednika kosztuje, przechowywanie dokumentów w tym
    potwierdzen zapłaty kosztuje - trzeba takie biurokratyczne mikropłatnosci
    imo minimalizowac, gdzie sie tylko da.
    W koncu płacimy podatki, takei czynnosci jak rejestracja samochodu, wymiana
    dokumentów powinny być free.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 42. Data: 2017-08-06 18:01:11
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-06 o 17:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tylko po jaki ch... jechać aż 500 kilometrów?
    > W biznesie sie takie sprawy załatwia telekonferencjami, a w rodzinie skype'm,
    niestety sądy i ich prezesi są za ciemni na podobne rozwiązanie.

    Kolejny inteligentny inaczej. Poczytaj sobie przepisy, chociaż to pewnie
    akurat dla ciebie zbyt trudne do zrozumienia. Podobnie jak reguły
    usenetu, np. dotyczące odpowiadania na posty.

    --
    Sonn

  • 43. Data: 2017-08-06 18:31:22
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-08-06, Danusia <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Brawo.
    > Wierne i bierne matoły które są teraz prezesami, oraz koledzy tych z PO lub
    > koledzy kolegów z PO mający powiązania z sądami są dumni z Ciebie.

    Kompletnie nie rozumiesz zagrożenia. Nawet jeśli lubisz i pochwalasz PiS,
    to uświadom sobie jedno: nie będą oni wiecznie rządzić. A w momencie gdy
    oni utracą władzę, przeciwnicy polityczni będą mieli dokładnie te same
    narzędzia i te same (już przygotowane) ustawy, i te same przetarte
    ścieżki.

    Więc zanim komuś tak dziecinnie pojedziesz, to zastanów się, czy fajnie
    Ci będzie, jak przeciwna _Twoim_ poglądom opcja polityczna będzie miała
    takie uprawnienia jakie teraz nadaje sobie np. pan Ziobro.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 44. Data: 2017-08-06 18:46:03
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Daj link do ustawy.

    -----

  • 45. Data: 2017-08-06 20:31:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2017 o 18:31, Wojciech Bancer pisze:

    > Więc zanim komuś tak dziecinnie pojedziesz, to zastanów się, czy fajnie
    > Ci będzie, jak przeciwna _Twoim_ poglądom opcja polityczna będzie miała
    > takie uprawnienia jakie teraz nadaje sobie np. pan Ziobro.

    To wogóle temat rzeka. Odnoszę wrażenie, że posprzętanie po pisuarach po
    tym jaką demolkę zrobili w państwie będzie "brzydkie" i równie wątpliwe
    prawnie jak ich dotychczasowe działania. Ale w sumie jakby to miało
    inaczej wyglądać?

    Albo uznajemy że czystki były konstytucyjne i albo teraz kurwa my, albo
    pod ładniejszym sztadarem odzyskujemy konstytucyjność.

    Albo uznajemy że trzeba to wogóle zbadać i zaczynamy od wydrukowania
    pewnego wyroku a dalej to po koleii badamy całą dobrą zmianę - i co dalej?

    Ogólnie to narobili takiego syfu i tak podważyli podstawy relacji
    obywatel państwo, że po wywaleniu pajacy trzeba będzie pewnie z pół
    dekady żeby to posprzątać. Brawo - cofneliście Polskę w rozwoju
    demokracji optymistycznie rzecz biorąc o jakąś dekadę. Z tym mieć dekadę
    a nie mieć to razem dwie dekady. Brawo prezesie - mam nadzieję, że
    będzie pan żył tak długo, żeby za to beknąć - przed sądem powszechnym,
    bo był pan tchórzem, więc trybunał stanu, co może panu co najwyżej
    palecem pogrozić pana szeregowego posła akurat nie dotyczy. Dlatego na
    miejscu pana prezesa to bym się poważnie zastanowił, bo jak pan dożyje
    to zostanie pan pewnie potraktowany przez równie niezawisłe sądy.

  • 46. Data: 2017-08-06 20:54:28
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > dotyczy. Dlatego na miejscu pana prezesa to bym się poważnie
    > zastanowił, bo jak pan dożyje to zostanie pan pewnie potraktowany

    Jak zwalczać "PiSlamizację prawa" to tylko z b. prezydentem
    Lechem Wałęsą praktykiem od "Falandyzacji prawa" [1]?

    Mi dobór sojuszników totalnej opozycji mówi bardzo wiele o kolejności
    jej priorytetów.

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja

    --
    A. Filip

  • 47. Data: 2017-08-06 21:21:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2017 o 20:54, A. Filip pisze:

    > Jak zwalczać "PiSlamizację prawa" to tylko z b. prezydentem
    > Lechem Wałęsą praktykiem od "Falandyzacji prawa" [1]?

    No mówiłem, że mi się to nie podoba. Ale co zrobić po tym jak władza
    wykonawcza olała swoje obowiązki nie publikując wyroku TK, przez co
    pozbawiła wszelkie ustawy domniemania konstytucyjności (nie ma
    możliwości jej zbadania, skoro TK jest już niekonstytucyjny)?

    Miło nie będzie, ale winny temu jest pokurcz usiłujący przeprowadzić
    zamach stanu.

    Shrek

  • 48. Data: 2017-08-06 21:23:19
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-06 o 17:59, Budzik pisze:
> [...]
    > imo minimalizowac, gdzie sie tylko da.
    > W koncu płacimy podatki, takei czynnosci jak rejestracja samochodu, wymiana

    Powiedz to ustawodawcy (tym idiotom siedzącym w takim okrągłym budynku w
    Warszawie), a nie sądowi. Co ty myślisz, że to sędziowie i urzędnicy z
    kapelusza sobie takie rzeczy i stawki wymyślają?

    --
    Sonn

  • 49. Data: 2017-08-06 21:28:45
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ci będzie, jak przeciwna _Twoim_ poglądom opcja polityczna będzie miała
    > takie uprawnienia jakie teraz nadaje sobie np. pan Ziobro.

    Nie karm trollicy. Już jej nie raz na grupach głupotę udowodniono, a ona
    dalej trwa w przekonaniu o swojej wiedzy i nieomylności. Szkoda klawiatury.

    --
    Sonn

  • 50. Data: 2017-08-07 05:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sonn x...@p...onet.pl ...

    > Powiedz to ustawodawcy (tym idiotom siedzącym w takim okrągłym budynku w
    > Warszawie), a nie sądowi. Co ty myślisz, że to sędziowie i urzędnicy z
    > kapelusza sobie takie rzeczy i stawki wymyślają?

    Ale skad pomysł, ze ja mam o to pretensje do sedziów?
    Najwyzej o to ze to oni powinni to powiedziec tym z okragłego...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU