  • 1. Data: 2004-05-09 15:35:49
    Temat: do kogo i kiedy kierowac skarge na zatrzymanie
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    prosze o informacje do kogo i w ktorym momencie zatrzymany na
    48h/3miesiace na prawo zlozyc zazalenie na zatrzymanie. w jakiej formie sie
    to robi i komu oddaje ew. pismo. przyklad takiego "pisma", to bylby juz
    szczyt marzen o odpowiedzi na moje pytanie.
    dziekuje i pozdrawiam :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 2. Data: 2004-05-09 15:39:30
    Temat: Re: do kogo i kiedy kierowac skarge na zatrzymanie
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Psychik wrote:

    > prosze o informacje do kogo i w ktorym momencie zatrzymany na
    > 48h/3miesiace na prawo zlozyc zazalenie na zatrzymanie.

    zatrzymany czy tymczasowo aresztowany?

    KG

  • 3. Data: 2004-05-09 16:02:33
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisal:

    > zatrzymany czy tymczasowo aresztowany?

    pytam o obie sytuacje.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-05-09 17:56:22
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik Psychik napisał:

    > pytam o obie sytuacje.

    Na zatrzymanie - zazalenie do wlasciwego sadu rejonowego.
    Na tymczasowe aresztowanie - w ciagu 7 dni zazalenie do sadu wyzszej
    instancji nad sadem ktory wydal postanowienie.
    Poza tym na tymczasowe aresztowanie mozna skladac wnioski o zmiane lub
    uchylenie srodka zapobiegawczego.

    Rozjasnij o co chodzi z tym "zatrzymaniem na 48h/3miesiace" bo albo
    zatrzymanie albo tymczasowe aresztowanie (albo ujecie... ale to zupelnie
    inna para kaloszy ;-)

    --
    pozdrawiam
    lukasz

  • 5. Data: 2004-05-09 20:39:41
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "lukasz_p" <l...@W...pl> napisał:

    > Poza tym na tymczasowe aresztowanie mozna skladac wnioski o zmiane lub
    > uchylenie srodka zapobiegawczego.

    a czy na zatrzymaniu mozna wnioskowac o "zwolnienie" i inne srodki?

    > Rozjasnij o co chodzi z tym "zatrzymaniem na 48h/3miesiace" bo albo
    > zatrzymanie albo tymczasowe aresztowanie (albo ujecie... ale to
    > zupelnie inna para kaloszy ;-)

    chodzilo mi o wyjasnienie do kogo wierowac wnioski w przypadku 48h i w
    przypadku aresztu tymczasowego...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 6. Data: 2004-05-09 21:15:28
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Psychik wrote:
    > a czy na zatrzymaniu mozna wnioskowac o "zwolnienie" i inne srodki?

    a myślisz że ktoś zdąży rozpoznać zażalenie w ciągu 48 godz :)

    KG

  • 7. Data: 2004-05-09 21:20:48
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 09/05/2004 22:39, Psychik wrote :

    > chodzilo mi o wyjasnienie do kogo wierowac wnioski w przypadku 48h i w
    > przypadku aresztu tymczasowego...

    Za każdym razem zażalenie należy kierować do sądu (art. 245 kpk i art.
    252 kpk.) W obu przypadkach zatrzymany/tymczasowo aresztowany powinien
    być o tym pouczony.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your