  • 1. Data: 2002-11-30 11:15:14
    Temat: do antyspamerów
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    tak sobie czytam watki dotyczące polspamu i mam swoje zdanie, którego nie
    będę wypowiadał by nie rozpętać wielkiej dyskusji.

    Mam pytanie do osób które tępią spam.

    Posiadam newsleeter, czy taki sposób weryfikacji zadawala antyspamerów czy
    też grozi mi zgłoszeniem przez nich do polspamu.

    1) klient zapisuje się podając adres email, hasło i login
    2) dostaje maile powitalne, gdzie jest informacja że dziekujemy za zapisanie
    się i takie tam blabla
    3) może się wyrejestrować logując na stronę.

  • 2. Data: 2002-11-30 11:36:42
    Temat: Re: do antyspamerów
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "tatko1971" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zapisanie
    > się i takie tam blabla
    > 3) może się wyrejestrować logując na stronę.

    Nie wystarczy.
    Adres do swojej bazy zapisujesz dopiero po jego weryfikacji, czyli np.
    kliknięciu na link 'aktywujący' podany w liście potwierdzającym wpisanie
    adresu...

    Pzdr
    Brodek

  • 3. Data: 2002-11-30 18:12:34
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > Posiadam newsleeter, czy taki sposób weryfikacji zadawala antyspamerów czy
    > też grozi mi zgłoszeniem przez nich do polspamu.

    Jezeli o mnie chodzi to uwazam,ze wazne co tam wysylasz a nie jak zbierasz
    adresy . Tzn oczywiscie teraz bedzie wymagana wczesnijsza zgoda ale to co
    piszesz to moim zdnim wystarczy . Natomiast wazne co wysylasz, jak bedziesz
    nawet maial 10 potwierdzen , newslleter mial byc o znaczkach pocztowych a
    przslesz mi oferte super lasek z wski pod złotorują ( nie mam osobiscie nic
    do tej miejscowosci) to bedzie spam
    Pozdrowko
    TG

  • 4. Data: 2002-12-02 09:21:32
    Temat: Re: do antyspamer?w
    Od: t...@w...pdi.net

    tatko1971 <t...@p...onet.pl> wrote:

    > 1) klient zapisuje się podając adres email, hasło i login

    Czy to jest jedno wejscie? Moge wejsc wpisujac DOWOLNY adres e-mail i potem
    bedziesz nan wysylal newsletter? A moze weryfikujesz klientow wczesniej?

    > 2) dostaje maile powitalne, gdzie jest informacja że dziekujemy za zapisanie
    > się i takie tam blabla

    > 3) może się wyrejestrować logując na stronę.

    To nie jest opt-out? Czyli przez ten skrypt bedzie mozna atakowac nie
    chciane osoby wpisujac ich adres. Niektore pokornie sie wypisza (ktos moze
    je zapisywac regularnie co tydzien chocby z automatu, kiedy skonczy im sie
    cierpliwosc) a co z reszta? Nie wyjasniles w jaki sposob potwierdza sie, ze
    wpisany adres jest naszym adresem.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)