  • 1. Data: 2011-12-12 13:22:41
    Temat: dłużnik - nie chce przyjmować pism
    Od: "trok" <t...@t...pl>

    Mam dłużnika i problem z przyjęciem pism, które do niego kieruję.
    Plan jest taki, że chcę przyjść do niego do pracy i publicznie "głośno i
    wyraźnie" wręczyć mu pismo - przy światkach.
    Czy takie doręczenie uzna sąd?

  • 2. Data: 2011-12-12 13:44:13
    Temat: Re: dłużnik - nie chce przyjmować pism
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2011 7:22 AM, trok wrote:
> [...]
    > Plan jest taki, że chcę przyjść do niego do pracy i publicznie "głośno i
    > wyraźnie" wręczyć mu pismo - przy światkach.

    A co to za pismo, ktore wymaga dostarczenia i nie wystarcza sam fakt, ze
    mógł się z nim zapoznać.

    Po za paroma wyjątkami nie widzę potrzeby łażenia za delikwentem.

  • 3. Data: 2011-12-12 13:51:08
    Od: "trok" <t...@t...pl>

    > A co to za pismo, ktore wymaga dostarczenia i nie wystarcza sam fakt, ze
    > mógł się z nim zapoznać.
    >
    > Po za paroma wyjątkami nie widzę potrzeby łażenia za delikwentem.

    mam nadzieję, że taki sposób doręczenia podziała motywująco do spłaty
    zadłużenia lub chociaż podjęcia rozmów
    o sposobie (np. raty) bo jestem otwarty również na taki sposób.

  • 4. Data: 2011-12-12 13:53:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-12 14:51, trok pisze:

    > mam nadzieję, że taki sposób doręczenia podziała motywująco do spłaty
    > zadłużenia lub chociaż podjęcia rozmów
    > o sposobie (np. raty) bo jestem otwarty również na taki sposób.

    A co masz na myśli, pytając się, "czy takie wezwanie przyjmie sąd"?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-12-12 13:59:51
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-12 14:22, trok pisze:
> [...]
    > Plan jest taki, że chcę przyjść do niego do pracy i publicznie "głośno i
    > wyraźnie" wręczyć mu pismo - przy światkach.

    Sad sobie pewnie pomysli "o boze co za pokurwieniec"

  • 6. Data: 2011-12-12 14:34:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2011 7:51 AM, trok wrote:

    > mam nadzieję, że taki sposób doręczenia podziała motywująco do spłaty
    > zadłużenia lub chociaż podjęcia rozmów
    > o sposobie (np. raty) bo jestem otwarty również na taki sposób.

    Mnie by co najwyzej zmotywowało do wytoczenia ci sprawy, jeśli ten tekst
    usłyszałby ktoś jeszcze opróćz mnie.

  • 7. Data: 2011-12-12 15:34:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "trok" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Plan jest taki, że chcę przyjść do niego do pracy i publicznie "głośno i
    > wyraźnie" wręczyć mu pismo - przy światkach.

    Co rozumiesz przez "głośne i wyraźne" doręczenie pisma? Będziesz tupał przy
    tym, czy wręczysz mu rzeczony domument przy akompaniamencie trąbki
    sygnałowej? A moze masz zamiar go publicznie tam odczytać - bo to zaczyna
    już być mało legalne :-)

  • 8. Data: 2011-12-12 15:36:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Mnie by co najwyzej zmotywowało do wytoczenia ci sprawy, jeśli ten tekst
    > usłyszałby ktoś jeszcze opróćz mnie.

    Na jakiej podstawie?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 9. Data: 2011-12-12 16:07:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2011 9:36 AM, Dysiek wrote:

    > Na jakiej podstawie?

    zawsze sie coś znajdzie.
    jak mi przeczyta list do mnie, to go posadze, za ujawnienie cudzej
    korespondecji.

  • 10. Data: 2011-12-12 17:20:28
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 12.12.2011 16:34, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > przy tym, czy wręczysz mu rzeczony domument przy akompaniamencie trąbki
    > sygnałowej? A moze masz zamiar go publicznie tam odczytać - bo to
    wątkotwórca ma problem a Wy się z niego nabijacie. PRawdopodobnie wzywa
    listownie do spłaty zadłużenia, jak się to nie uda odda sprawę do sądu.
    Sąd zapyta: Czy zwórcił się pan o spłatę długu? nie, bo .... nie odbiera
    korespondencji.

    Moim zdaniem, skoro mamy coś takiego jak adres zameldowania, to raz na
    jakiś czas powinniśmy tam przebywać i odbierać korespondencjie. jak
    wysyłasz poleconym i masz "zwrotki", to lej faceta i idż do sądu
    ToMasz