  • 541. Data: 2022-09-26 19:19:35
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powiedz to żydom ;-).

    -----

  • 542. Data: 2022-09-26 19:23:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BTW był taki film o Ficowskim, opisywał życie cyganów w początkach PRL, warto
    obejrzenia.
    Co nie zmienia faktu, że ukraść / okraść jest cygańską cnotą.
    Czy za kradzież konia / motoru / roweru Cygan powinien otrzymywać nadzwyczajne
    złagodzenie kary?

    -----
    > Ja tam osobiście uważam, że wyznanie zamordowanego ma niewielkie znaczenie. To byli
    po prostu ludzie. Każdy z nich miał swój

  • 543. Data: 2022-09-26 19:29:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nie takie proste.
    Raczej za cechy - prawdziwe czy wydumane, jak np. wpływ na gospodarkę i drobną
    przedsiębiorczość - opisane np. w "Mein Kampf".
    Trzeba było porozmawiać z drobnymi przedsiębiorcami i rzemieślnikami ze wschodniej
    przedwojennej Polski za co "nie kochali" żydów.

    -----

  • 544. Data: 2022-09-27 13:34:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Sep 2022 09:58:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Fotografujemy rzucającego kamieniem i ujmujemy obywatelsko. Przekazujemy
    > Policji. Jak sami nie możemy, to zwołując ludzi na zgromadzenie
    > wynajmujemy firmę ochroniarską, która to ogarnie. A jeśli nie, to

    I w ten o to sposob znikaja zgromadzenia spontaniczne.

    Ale zaraz zaraz ... czy pilnowanie porzadku nie lezy w zadaniach
    policji? Dzwonimy na Policje, informujemy, ze rzucilismy takie haslo,
    i niech policja wysyła w tłum tylu funkcjonariuszy, ilu uwaza za
    stosowne :-)

    > wybieramy takie miejsce, gdzie będziemy mieć kontrolę nad tym, kto
    > wejdzie i co zrobi - przykładowo boisko sportowe z ogrodzeniem.

    A potem ogrodzenie zostanie zepsute :-)

    > Osobiści uważam, że jeśli czego nie daje się zrobić sensownie, to po
    > prostu nie należy tego robić. Nie siadamy na środku ulicy i nie domagamy
    > się, by wszyscy stali, bo "ja tak chcę".

    Nie mowie nie, ale ... a jak protest jest przeciw ruchowi samochodow?

    Tylko jest w tym jeden niuans ... to policjanci sie ustawiaja kawalek
    wczesniej i blokują ruch samochodom.

    > Jeśli uważasz, że nie da się
    > bezpiecznie protestować pod teatrem, to nie zwołuj tam ludzi i nie
    > udawaj, że oni tam przyszli "spontanicznie".

    Albo przeciw policjantom, co torturuja ludzi na komisariacie?
    To ja proponuje wedrzec sie na tem komisariat, i wszystkim
    policjantowm spuscic sredni wpierdol.
    Tak, zeby sie nauczyli :-P

    Mozna tez zatrzymac wszyskich obywatelsko, doprowadzic do prokuratora,
    a ten niech im wszystkim postawi zarzuty - a potem w sledztwie sie
    wyjasni :-)

    > Przy czym - jeszcze raz podkreślam - że szanując prawo do takich
    > zachowań sugeruję jedynie rozwiązanie odpowiedzialności cywilnej za
    > spowodowane tym szkody.

    A odpowiedzialnosc cywilna i karna kulsonow to gdzie?

    J.

  • 545. Data: 2022-09-27 14:38:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 24 Sep 2022 12:40:26 +0200, Kviat napisał(a):

    > gdy na jakiś spęd przychodzą prawdziwi faszyści i
    > zadymiarze, który to spęd ma na celu tylko i wyłącznie głosić hasła
    > nawołujące do nienawiści, rasistowskie itd., to taki spęd milicja
    > grzecznie "ochrania" zamiast rozpędzić to towarzystwo i porozwozić po
    > komisariatach na obrzeże miasta na ścieżkę zdrowia żeby i się odechciało
    > nawoływać do nienawiści.
    > Mało tego, jak tacy zadymiarze zaczynają podpalać miasto i rzucać
    > kamieniami, to milicja swoją bierność (i brak wykonywania pracy, za
    > którą im płacą normalni obywatele) tłumaczy tak: "żeby nie eskalować".

    Przysłowia są mądrością narodu, a jedno z nich powiada, że naziole i
    policja to jedna koalicja.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 546. Data: 2022-09-27 14:44:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 22 Sep 2022 15:35:57 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > ale ja proponuję zmianę tego prawa.

    No i byłeś w tej sprawie u Mularczyka?
    Adres już znasz.

  • 547. Data: 2022-09-27 14:48:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 22 Sep 2022 17:29:02 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Policja dużą literą, bo to nazwa własna i tak nakazuje ortografia

    Zależy która:

    "Wielki słownik ortograficzny PWN pod red. E. Polańskiego (Warszawa 2017,
    s. 888) zamieszcza wyłącznie pisownię policja. Również Uniwersalny słownik
    języka polskiego PWN pod red. S. Dubisza podaje hasło policja ('organ
    państwowy zorganizowany w sposób wojskowy, powołany do ochrony porządku i
    bezpieczeństwa publicznego'; 'funkcjonariusze tego organu'; pot. 'budynek
    mieszczący urząd tego organu, posterunek policji, komenda policji').
    kiedy omawiany rzeczownik pojawia się w znaczeniu apelatywnym ('jakakolwiek
    część tej instytucji'), śmiało należy go oddawać w druku małą literą (np.
    interwencja policji, patrol policji)."

    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Policja-czy-policj
    a;18547.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 548. Data: 2022-09-27 15:14:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Policja dużą literą, bo to nazwa własna i tak nakazuje ortografia, czy
    > inna tam sztuka. Natomiast nie ma obowiązku znać zasad ortografii.

    Windows prawda. W znaczeniu jakiego (jak już się czepiać słownika, to
    niepoprawnie) użyłeś nie Policja wzywa, tylko jej funkcjonariusz.
    Zarówno funkcjonariusz policji jak i policjant piszemy z małej litery.

    Jeśli używasz nazw własnych w znaczeniu potocznym to na ogół piszesz to
    z małej litery - idziesz do urzędu, ministerstwa, ratusza czy do wojska
    w kamasze. Nie Urzędu, Ministerstwa, Ratusza czy Wojska. Chociaż
    jedziesz do Polski czy Warszawy.

    Więc jak już kogoś poprawiasz to rób to dobrze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 549. Data: 2022-09-27 17:36:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2022 o 13:34, J.F pisze:

    > I w ten o to sposob znikaja zgromadzenia spontaniczne.

    Czemu?

> [...]
    > policji? Dzwonimy na Policje, informujemy, ze rzucilismy takie haslo,
    > i niech policja wysyła w tłum tylu funkcjonariuszy, ilu uwaza za

    Żeby przeszkadzali w zgromadzeniu?

    > A potem ogrodzenie zostanie zepsute :-)

    Może i tak być.

    > Nie mowie nie, ale ... a jak protest jest przeciw ruchowi samochodow?

    To nadal nie powód, by uprzykrzać życie kierującym.

    > Tylko jest w tym jeden niuans ... to policjanci sie ustawiaja kawalek
    > wczesniej i blokują ruch samochodom.

    Dla bezpieczeństwa oszołomów. Ciekawe, ilu by się chętnych znalazło,
    jakby później musieli pokryć straty spowodowane opóźnieniami firm
    transportowych.

    > Albo przeciw policjantom, co torturuja ludzi na komisariacie?
    > To ja proponuje wedrzec sie na tem komisariat, i wszystkim
    > policjantowm spuscic sredni wpierdol.
    > Tak, zeby sie nauczyli :-P

    Pomysł doskonały. Była taka próba w Częstochowie - napastnik zdołał
    nawet się wycofać jakieś 100 metrów. W USA jedna pani chciała coś
    takiego w ich parlamencie zrobić. Scenka też do znalezienia w necie.
    Problemem jest to, ze autorzy tych pomysłów w ogóle nei zdają sobie
    sprawy ze skutków takich pomysłów.

    > Mozna tez zatrzymac wszyskich obywatelsko, doprowadzic do prokuratora,
    > a ten niech im wszystkim postawi zarzuty - a potem w sledztwie sie
    > wyjasni :-)

    O ile zrobisz to "na gorącym uczynku", to tak. W w innym przypadku próba
    pozbawienia wolności jest jedną z przesłanek użycia broni palnej.
    Będziesz później - jako pomysłodawca - płacić renty dzieciom i żonom
    tych, których poprowadzisz?

    > A odpowiedzialnosc cywilna i karna kulsonow to gdzie?

    A te kulsony mają zdolność do zaciągania zobowiązań?

    --
    Robert Tomasik

  • 550. Data: 2022-09-27 17:39:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2022 o 15:14, Shrek pisze:

    > Windows prawda. W znaczeniu jakiego (jak już się czepiać słownika, to
    > niepoprawnie) użyłeś nie Policja wzywa, tylko jej funkcjonariusz.
    > Zarówno funkcjonariusz policji jak i policjant piszemy z małej litery.

    Zajrzyj do Ustawy o Policji, a zobaczysz, jak piszemy.

> [...]
    > z małej litery - idziesz do urzędu, ministerstwa, ratusza czy do wojska
    > w kamasze. Nie Urzędu, Ministerstwa, Ratusza czy Wojska. Chociaż

    Ale Wojsko Polskie piszemy przykładowo dużą.

    > Więc jak już kogoś poprawiasz to rób to dobrze.

    No właśnie.

    --
    Robert Tomasik