  • 131. Data: 2022-08-19 20:45:32
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I słusznie Ci się wydaje. Uważasz, zostawienie dziecka w samochodzie
    > przed sklepem ne jest uzasadnieniem, gdy dziecko to w wyniku tego umrze?

    Jeśli nie miało to związku to nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2022-08-19 21:24:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-19-sierpnia-2022 o 12:37, J.F pisze:
    > a) cos o zasiegu ogolnopolskim ... sa jakies tytuly?
    > b) przydaloby sie cos o duzym nakładzie.

    Jakiś problem.?

  • 133. Data: 2022-08-19 21:26:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-19-sierpnia-2022 o 19:11, Robert Tomasik pisze:
    > Przyszło Ci kiedyś do głowy, że innego nie było?

    Nie było innej pracy niż w SB?

    masz takie rodzinne doświadczenia?

  • 134. Data: 2022-08-20 00:41:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 20:45, Shrek pisze:
    > Jeśli nie miało to związku to nie.

    Siądź. Pomyśl. Czy gdyby matka go tam nie zostawiła, to by zwiększyło,
    czy zmniejszyło szansę na jego przeżycie?

    --
    Robert Tomasik

  • 135. Data: 2022-08-20 00:43:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 21:26, _Master_ pisze:

    > Nie było innej pracy niż w SB?

    W SB, to w ogóle nei dało się zatrudnić. Nie było takiej instytucji.

    > masz takie rodzinne doświadczenia?

    W jakim sensie?
    --
    Robert Tomasik

  • 136. Data: 2022-08-20 07:58:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Siądź. Pomyśl. Czy gdyby matka go tam nie zostawiła, to by zwiększyło,
    > czy zmniejszyło szansę na jego przeżycie?

    Usiądz i pomyśl. A gdyby go poddusiła i poraziła paralizatorem?

    Czyli rażenie paralizatorem i duszenie to za mało żeby postawić zarzut
    nieyumyslnego spowodowania śmierci, a nie zrobienie literalnie niczego
    wystarcza? Czy ci się mózg rozprostował czy co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 137. Data: 2022-08-20 11:13:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 07:58, Shrek pisze:
> [...]
    > nieyumyslnego spowodowania śmierci, a nie zrobienie literalnie niczego
    > wystarcza? Czy ci się mózg rozprostował czy co?

    Nie wiadomo, czy podduszanie i taser spowodowały śmierć. Co do zasady
    nie powinny. Na tym polega różnica.

    Dziecka bez opieki nie wolno pozostawiać. Porzucenie dziecka - samo w
    sobie - jest przestępstwem (art. 210§1 kk). Natomiast samo podduszanie,
    czy użycie tasera jest w prawem określonych przypadkach dopuszczalne.

    To, że w określonym wypadku doszło do przekroczenia uprawnień nie
    zmienia tego faktu, że nie można z automatu założyć, że stosując te ŚPB
    funkcjonariusz powinien brać pod uwagę zagrożenie dla życia. A zatem
    bezprawne użycie ŚPB jest samym w sobie przestępstwem, zaś gdyby
    udowodniono związek tych ŚPB ze śmiercią, to dopiero wówczas można
    rozważać, czy mamy do czynienia z nieumyślnym spowodowaniem śmierci, czy
    zabójstwem. Przy czym w wypadku zabójstwa należało by dowieźć, ze
    działali z zamiarem zabójstwa, albo co najmniej zdawali sobie sprawę, że
    w wyniku ich działań może dojść do śmierci.

    I gdyby był dowód na związek użycia tasera ze śmiercią, to byłbym
    skłonny uznać, że co najmniej się na to operator tasera godził. Ale nie
    mamy takiego dowodu i nie ma sensu ciągnąć tego fleima.

    Związku podduszania ze spowodowaniem śmierci, jeśli do tego doszło
    chwilę później nie widzę - ale ne jestem biegłym! - bo zakładam, ze po
    utracie przytomności dalej nikt go nie dusi, a pomiędzy utratą
    przytomności w wyniku duszenia, a śmiercią jest sporo czau. Dlatego ta
    technika jest dozwolona w JUDO, JUJITSU itp.

    --
    Robert Tomasik

  • 138. Data: 2022-08-20 13:49:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Opisz nam to Twoje pożyteczne masowe przeprowadzanie staruszek przez UB i SB.

    -----

  • 139. Data: 2022-08-20 13:54:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, a wystarczy zaledwie być Konfederatą by zostać opryskanym Gównem
    Wybiórczym.

    Co do szukania złodziei u nas nie przyjmują zgłoszenia jak nie podasz numeru Pesel i
    adresu sprawcy, a i tak zgubią.
    Na razie z siedziby komendy gdzie próbowałem zgłosić do budynku sądu odległego o 300
    metrów (tam nastąpiło przestępstwo, na
    sąsiedniej ulicy) idą po nagranie monitoringu czwarty tydzień i jeszcze nie doszli.

    -----
    > I teraz ktoś nie wiedząc, jak wyłowić tych właściwych walną gównem w wentylator, a
    następnie patrzył, kogo opryskało. Coś, jakby
    > po informacji, że złodziej w czerwonej koszulce okrada sklepy w centrum handlowym
    złapać 10 w czerwonych koszulkach i oskarżyć o
    > kradzieże sklepowe. Niby pewnie w centrum kilku złodziei jest. Nie można wykluczyć,
    że niektórzy z nich w czerwonych koszulkach

  • 140. Data: 2022-08-20 13:57:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Konfabulujesz.
    A Informacja Wojskowa informowała żołnierzy, gdzie jest stołówka i onuce.
    A tak swoją drogą tamta kara śmierci dla kierownika sklepu mięsnego to się
    przysłużyła MO i komunistyczny sąd, czy SB jak
    twierdzisz?

    -----