  • 61. Data: 2005-05-25 22:09:32
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    badzio <b...@n...epf.pl> writes:

    > no a czy uwazasz ze ktos kto sie kulturalnie bawi a ktos kto
    > wszczyna zadyme jest tak samo wartosciowy?

    Oczywiście wszystko w kontekście kulki w łeb, którą podobno ktoś
    tam dostał.

  • 62. Data: 2005-05-25 22:20:08
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    badzio <b...@n...epf.pl> writes:

    > Nie. Odnioslem sie tylko do stwierdzenia sugerujacego ze chuligan
    > i spokojny czlowiek sa tak samo wartosciowi.

    Próbowałem jedynie nadążyć za moim rozmówcą. Nie wkładaj mi w usta
    sądów, które nie są moje.

    > Tak sie sklada ze akurat studiuje w lodzi i dwa lata mieszkalem na
    > lumumbowie. I malo brakowalo a bylbym na tych juwenaliach. Blad
    > policji byl taki ze zostala zabrana ostra amunicja.

    ...którą podobno bardzo łatwo rozpoznać, bo waży kilka razy więcej,
    niż nieostra. Oczywiście rozumiem, że panowie policjanci byli
    zestresowani i nie zauważyli różnicy.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 63. Data: 2005-05-25 22:21:46
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > A i wg ciebie oni z tą ostrą amunicją wyjechali już z jednostki
    > w celu strzelania do mniej wartościowych chuliganów.

    Według mnie policja nie powinna mieć ostrej amunicji plus powinna
    strzelać poniżej pasa.

  • 64. Data: 2005-05-25 22:22:26
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No nie, rzecznik "bardzo dobry" jest - tylko o sukcesach
    > policji pisze ;-)

    Dobry rzecznik pisałby również o potknięciach.

  • 65. Data: 2005-05-25 22:39:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:

    > ...którą podobno bardzo łatwo rozpoznać, bo waży kilka razy więcej,
    > niż nieostra. Oczywiście rozumiem, że panowie policjanci byli
    > zestresowani i nie zauważyli różnicy.

    A ty jesteś specem od amunicji i wiesz najlepiej.

  • 66. Data: 2005-05-25 22:40:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Według mnie policja nie powinna mieć ostrej amunicji plus powinna
    > strzelać poniżej pasa.

    To może jeszcze wyjaśnisz w jaki sposób to policja otrzymała tą ostrą
    amunicję i z jaką amunicją wyjechała z jednostki.
    Bo widzę, że wiesz lepiej niż ja,

  • 67. Data: 2005-05-26 00:14:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d72o4p$704$3@inews.gazeta.pl...

    > he he, prasa wie tyle ile przeczyta na newsach

    Myślisz, że to jak z tym chrustem u Indian i amerykańską meteorologią?
    :-)

  • 68. Data: 2005-05-26 00:48:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:d72o4p$704$3@inews.gazeta.pl...

    > Myślisz, że to jak z tym chrustem u Indian i amerykańską meteorologią?
    > :-)

    lecą dwie jaskółki i jedna mówi do drugiej:
    - słuchaj, będzie padać
    - tak? skąd wiesz?
    - bo ludzie na nas patrzą

  • 69. Data: 2005-05-26 08:58:34
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > Prasa podawała informacje o ostrej amunicji.
    > Sugerujesz, że prasa kłamie?

    Heh...oczywiście że prasa kłamie, choć nie twierdzę że akurat w tej sprawie...

    pdr
    Olo

  • 70. Data: 2005-05-26 09:58:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > A ty jesteś specem od amunicji i wiesz najlepiej.

    Nie jestem specem. Słyszałem w radio albo w gazecie komentarz kogoś,
    kto się na tym zna.