  • 21. Data: 2005-05-24 08:10:37
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> napisali:
    > W normalnych państwach zajmują się tym odpowiednie organy.
    > Detektywi natomiast śledzą niewiernych małżonków.

    W normalnych panstwach policja nie strzela do studentow na juwenaliach...

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 22. Data: 2005-05-24 10:00:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd95ns4.pcu.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Roznica taka, ze Rutkowski zatrzymuje bandziorow, a policja strzela i
    > zabija niewinnych ludzi.

    Wiesz, w tym wypadku bym polemizował dość silnie. Po pierwsze policji
    się kilka wpadek kardynalnych faktycznie zdarzył, ale ten nic nie psuje,
    co nic nie robi. Policjantów masz 100.000 i akcji mniej lub bardziej
    spektakularnych każdego dnia się kilkadziesiąt pewnie w Polsce zdarza.
    Dziennikarze wyciągają oczywiście to, co ciekawe, czyli jak się policja
    pomyli. Bo jak się nie pomyli, to co tu ciekawego pokazywać. Trudno mi
    powiedzieć jaki "przerób" ma Rutkowski, ale pewnie kilka, kilkanaście
    akcji w roku. No to można dopiąć wszystko na ostatni guzik. A i to jemu
    się wpadki trafiają, jak choćby ta w Szwecji. Statystycznie, to nie
    wiem, kto lepiej wychodzi.

    Po drugie ja się nie tyle sprzeciwiam łapaniu przez Rutkowskiego
    bandziorów, bo uważam, że skoro to umie robić i chce, to oczywiście
    niech robi. Ja się sprzeciwiam poglądowi, że może to robić wszelkimi
    możliwymi sposobami z pominięciem obowiązujących standardów i wskazuję
    na możliwe komplikacje, które łamanie prawa może przynieść. Oczywiście
    pewnie w 99,9% przypadków bandzior da się złapać i nic z tego nie
    wyniknie. Ale ... No właśnie, pozostaje zawsze ten margines, co będzie,
    jak coś nie zadziała.

  • 23. Data: 2005-05-24 10:11:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd95o0h.pcu.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > W normalnych panstwach policja nie strzela do studentow na
    juwenaliach...

    W normalnych krajach nie ma potrzeby strzelania do studentów na
    juwenaliach, bo się bawią, a nie biją.

    Czy możesz sprecyzować które kraje uważasz za normalne, bo conajmniej
    drugi raz w] tym wątku używasz tego terminu.

  • 24. Data: 2005-05-24 12:32:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Wiesz, w tym wypadku bym polemizował dość silnie. Po pierwsze policji
    > się kilka wpadek kardynalnych faktycznie zdarzył, ale ten nic nie psuje,
    > co nic nie robi. Policjantów masz 100.000 i akcji mniej lub bardziej

    To nie jest zadne tlumaczenie. IMO problem na tym glownie polega, ze w
    Polsce policji sie nie szanuje. I nic dziwnego, bo na szacunek trzeba
    zasluzyc. Wydaje mi sie, ze policjanci zapominaja, ze pelnia _sluzbe_.
    Jesli ktos na wlasne oczy widzi, ze ten sam policjant wykazuje sie wielka
    gorliwoscia w sciganiu smarkacza z piwem w parku, a podwija ogon wezwany
    do agresywnych "karkow", to co ma sobie pomyslec?
    Wystarczy popatrzec na reportaze z pracy drogowki. Policjanci jesli nie sa
    aroganccy, to traktuja zatrzymanego kierowce protekcjonalnie.
    Ostatnio widzialem jak kontrolowali goscia, czy nie byl po narkotykach.
    Wynik negatywny, a pan komisarz rzuca tekst "Mial pan szczescie, mam
    nadzieje, ze nie wpadnie panu do glowy jezdzic po narkotykach".
    Zadnego przepraszam i szerokiej drogi...
    Inny kwiatek z tego samego programu - legitymuja kierowce i _pasazerke_
    samochodu stojacego na polnej drozce, bez podania celu kontroli.
    Reporterowie komisarz wyjasnia, ze tamci zatrzymali sie tam w celach
    "seksualnych", ale policja jest wyrozumiala...
    Znalazl sie laskawca.

    Mnie tez kiedys w widowiskowy sposob zatrzymali, blokujac skrzyzowanie
    radiowozem, a przez otwarte okno padlo "Dawaj, kurwa, prawo jazdy!"
    Panowie wladza sie zapienili, bo smialem ich wyprzedzic motocyklem.
    Za to jak zglosilem, ze pijany trep grozil mi bronia, to kazali dzwonic na
    zandarmerie.
    Takich przykladow jest na peczki i wcale sie nie dziwie, ze ludzie
    traktuja policje jak wrzod na dupie, a nie zawod zaufania publicznego.

    P.S.
    Wiesz czym sie rozni weterynarz od tygrysa?

  • 25. Data: 2005-05-24 12:49:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> writes:

    > W normalnych panstwach policja nie strzela do studentow
    > na juwenaliach...

    Sugerujesz, że poseł Rutkowski coś by w takiej sytuacji pomógł?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 26. Data: 2005-05-24 12:51:04
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

> [...]
    >
    > W normalnych krajach nie ma potrzeby strzelania do studentów
    > na juwenaliach, bo się bawią, a nie biją.

    Tę bójkę (bitwę?) rozpętali chuligani. Policja strzelała
    do studentów, którzy nie zdążyli uciec.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 27. Data: 2005-05-24 12:52:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd967an.pcu.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Takich przykladow jest na peczki i wcale sie nie dziwie, ze ludzie
    > traktuja policje jak wrzod na dupie, a nie zawod zaufania publicznego.

    Ale co to ma wspólnego z przekraczaniem lub nie prawa przez
    Rutkowskiego? Bo o tym dyskutujemy.

  • 28. Data: 2005-05-24 13:01:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Ale co to ma wspólnego z przekraczaniem lub nie prawa przez
    > Rutkowskiego? Bo o tym dyskutujemy.

    Pisales, ze kreuje sie krzywdzacy wizerunek policji. A ja uwazam, ze sa
    podstwy do takiego postrzegania "wladzy".
    A wspolnego ma tyle, ze gdyby policja dzialala sprawnie i cieszyla sie
    zaufaniem, to Rutkowski Ochrona zajmowalaby sie najwyzej pilnowaniem
    parkingow. Bez potrzeby ucierania nosa poslowi-detektywowi.

  • 29. Data: 2005-05-24 13:32:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tę bójkę (bitwę?) rozpętali chuligani. Policja strzelała
    > do studentów, którzy nie zdążyli uciec.

    Nie było mnie tam, wiec się nie upieram. Ale co to ma wspólnego w
    Rutkowskim, który jest przedmiotem tej dyskusji?

  • 30. Data: 2005-05-24 13:33:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd9692k.pcu.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

> [...]
    > zaufaniem, to Rutkowski Ochrona zajmowalaby sie najwyzej pilnowaniem
    > parkingow. Bez potrzeby ucierania nosa poslowi-detektywowi.

    Rutkowski policji nigdy nie zastąpi.