  • 51. Data: 2008-07-09 07:28:33
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisal:
    > Ba, nieco wcześniej za jakąś szmelcowatą plujkę HP (510 coś tam?) płaciło
    > się 10 mln. To było chyba przeszło 1,5 średniej krajowej...

    Ehm, ta 'szmelcowata' plujka HP DeskJet 510 tak sie sklada, ze do dzisiaj
    chodzi. Natomiast dzisiejsze 'super-tanie' rozpadaja sie po dwoch latach. :(
    --

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 52. Data: 2008-07-09 07:31:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    swen <n...@n...com> napisal:
    > O drukowaniu Dowodow Osobistych, tez mozna by pisac:))) nadmienie, ze
    > przetarg wygrala firma Polsko-Wegierska majaca 5 pracownikow:)) 4

    Dla ustalenia uwagi: nazywala sie 'Multi-Polaris'. Nie jestem
    pewny, czy pisana razem, czy z lacznikiem.

    > Przetargi w Polsce to katastrofa korupcyjno przestepcza. Patrz: samolot
    > transportowy dla wojska (wyszla mina, jak zolnierze lecieli na misie do
    > Konga, okazalo sie, ze producent zapomnial zaprojektowac sracza na
    > pokladzie:) wojacy robili do wiadra...), sprawa F-16...
    > O Marynarce to nawet szkoda pisac:))

    Bo sa to przetargi, a nie aukcje. Na aukcjach takie przewalanki
    bylyby trudne do przeprowadzenia, a i koncowe ceny znacznie
    nizsze. Co najlepsze, IMVHO ustawa dopuszcza aukcje, ale sa
    z 'dziwnych' przyczyn rzadko stosowane.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 53. Data: 2008-07-09 07:46:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego od razu 'w kieszeń'? Może po prostu dawali najlepszą jakość,
    > najniższą cenę, itd.

    ta, wykupujac peako sa tez dali najlepsz cene i jakosc :)
    chyba sam nie wierzysz w to co piszesz

  • 54. Data: 2008-07-09 07:50:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    > A czy ten wzór pozwala na najmniejszą linię oporu wogóle w roku
    > dwutysięcznym ósmym?

    ???

  • 55. Data: 2008-07-09 07:51:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > Ehm, ta 'szmelcowata' plujka HP DeskJet 510 tak sie sklada, ze do dzisiaj
    > chodzi. Natomiast dzisiejsze 'super-tanie' rozpadaja sie po dwoch latach. :(

    No właśnie :) W każdym razie ciekawe jest też inne porównanie:

    - pierwszy przypadek: w 1992 roku bierzesz pensję z roku 1992 i jedziesz
    za nią (i tylko z nią) w kierunku Paryża. Czy dasz radę wypić piwo pod
    Tour Eiffel?

    - drugi przypadek: analogiczna wyprawa ale A.D. 2008.

    j.

  • 56. Data: 2008-07-09 07:54:12
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Jul 2008 07:28:33 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Ehm, ta 'szmelcowata' plujka HP DeskJet 510 tak sie sklada, ze do
    > dzisiaj chodzi. Natomiast dzisiejsze 'super-tanie' rozpadaja sie po
    > dwoch latach.

    Moja nie chodzi ;) ale tak myślę, że mogłem mieć 520 ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 57. Data: 2008-07-09 07:55:10
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 09 Jul 2008 09:51:44 +0200, januszek napisał(a):

> [...]
    >
    > - pierwszy przypadek: w 1992 roku bierzesz pensję z roku 1992 i jedziesz
    > za nią (i tylko z nią) w kierunku Paryża. Czy dasz radę wypić piwo pod

    Ba, wtedy jeździło się autostopem, na luzie ;-)

    > - drugi przypadek: analogiczna wyprawa ale A.D. 2008.

    A teraz to pewnie zakazy są? Spożywania?

  • 58. Data: 2008-07-09 08:11:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Moja nie chodzi ;) ale tak myślę, że mogłem mieć 520 ;-)

    Ja też miałem jakąś z seri 5xx ale nie pamiętam jaką. W każdym razie,
    dożyła wieku 4 lat i padła na amen ;) Do dziś mam za to klawiaturę z
    tamtych lat - genialna, z klikiem - tylko domownicy marudzą, że spać
    przy niej nie można ;P

    j.

  • 59. Data: 2008-07-09 08:56:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisal:
    > - pierwszy przypadek: w 1992 roku bierzesz pensję z roku 1992 i jedziesz
    > za nią (i tylko z nią) w kierunku Paryża. Czy dasz radę wypić piwo pod
    > Tour Eiffel?

    Piwa w tamtej lokalizacji nie pilem, ale kawe przy Schodach
    Hiszpanskich - tak. Swobodny margines dochodow mialem wtedy
    o wiele wiekszy niz obecnie. Teraz koszty sztywne stanowia
    wiekszy procent w moich wydatkach. Mniej zostaje na zabawe.

    > - drugi przypadek: analogiczna wyprawa ale A.D. 2008.

    Zmienil sie koszyk zakupowy i struktura cen. Zdziwisz sie,
    ale realna sile nabywcza oceniam jako porownywalna lub niewiele
    wyzsza. Kupujesz taniej lub wiecej, ale o wiele lichsze rzeczy.
    Przelicz sobie koszt czasowy. Zrobilem to dla kilku towarow
    i doznalem lekkiego oslupienia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 60. Data: 2008-07-09 08:59:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 18:52:26 +0100, swen napisał(a):

    > ps. na nikogo nie glosowalem od lat... a juz na pewno nie na PiS i PO bo to
    > to samo co AWS-UW.

    Cos kity rzenisz jak mały kazio po dużym piwie.
    Celowo zostawiłem Twój poprzedni fragment posta i ten obecny.
    Raz piszesz że głosowałeś na PO a teraz że nie głosowałeś ... masz
    rozdwojenie jaźni koleś?