  • 1. Data: 2003-12-28 15:18:02
    Temat: deklaracje do zus ???
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Od kwietnia br zaprzestalem wysylac do zus-u wszelkich deklaracji, bo
    podobno ustawa na to zezwalala...
    Jestem zatrudniony na etacie i dodatkowo wykonuje dg zatrudniam 2
    pracownikow w sumie na 1,5 etatu.
    No i przed swietami otrzymalem pismo z zusu gdzie informuja mnie, ze nie
    maja moich deklaracji za okres 4-11'2003. <wcale mnie to nie dziwilo hehe>
    hmm zadzwonilem pod podany nr w zusie i pani w sluchawce poinformowala mnie
    ze jednak powinienem wysylac deklaracje!!!!!
    WIEC JAK TO Z TYMI DEKLARACJAMI JEST ????
    pzdr :))

  • 2. Data: 2003-12-28 15:45:56
    Temat: Re: deklaracje do zus ???
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    Mialem tak samo, jesli zatrudniasz pracownikow to skladasz, jesli nie to
    nie.

    Radek.

  • 3. Data: 2003-12-28 16:56:55
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mialem tak samo, jesli zatrudniasz pracownikow to skladasz, jesli nie to
    > nie.
    >
    > Radek.

    hehe to jest oczywiste:)
    ale u mnie w tym okresie ani nie zatrodnialem pracownikow, ani zaden nie byl
    na zwolnieniu lekarskim, jednym slowem nic sie nie dzialo, poza zmianami
    wyskoscia moich skladek bo zus zmienil podstawe ich placenia...
    no ale o tym zus chyba wie??? ze zmienial podstawy ich obliczania??
    pzdr:))

  • 4. Data: 2003-12-28 17:25:59
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    a wyrejestrowales pracownikow ?

  • 5. Data: 2003-12-28 18:49:39
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    > a wyrejestrowales pracownikow ?
    >
    > Radek.

    a po co mialbym wyrejestrowywac pracownika ???
    z tego co pamietam byla jakas ustawa, ktora mowila ze jesli nie ma zadnych
    zmian i pracodawca zatrudnia chyba do 5 pracownikow to nie musi skladac
    zadnych deklaracji do zus...
    bylbym wdzieczny jesli ktos poda namiary na ta ustawe:))
    chce ja pokazac pani w okienku w zusie bo inaczej nie dadza mi spokoju i
    bede musial wypelniac sterte bzdurnych drukow:))
    pzdr:))