  • 61. Data: 2013-03-29 21:58:32
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jest. Nie ma tylko CAŁKOWITEGO zakazu. Taka zbyt subtelna dla ciebie
    > różnica.

    Rozumiem, ze jest też np. zakaz jeżdzenia samochodem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 62. Data: 2013-03-29 22:07:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.03.2013 21:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Rozumiem, ze jest też np. zakaz jeżdzenia samochodem?

    Dla niektórych ludzi -jak najbardziej.

    Pod wpływem alkoholu - chyba nie będzie to dla ciebie zaskoczenie? ;->

  • 63. Data: 2013-03-29 22:07:20
    Od: marek <marek>

    On 2013-03-29 21:54, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Posłużę się tą metodą.
    >
    > Pytanie jest proste - co wobec tego znaczy CAŁKOWITY zakaz?

    To powiedz mi jeszcze czy ta metoda potrafi wyjaśnić kim jest PRAWDZIWY
    Polak i czym się różni od Polaka :) Bo nierzadko słyszę takie określenie
    z ust polityków...

    Marek

  • 64. Data: 2013-03-29 22:09:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.03.2013 21:58, Budzik pisze:

    > Andrzej twierdzi że jest zakaz, któy jest uchylony, jeżeli nie ma
    > narzucania.

    Trochę inaczej, ale to w sumie detal.

    > Przytoczcie odpowiednie zapisy ustaw i macie problem z głowy.

    Ustawa została przytoczona. Kwiatuszek i kumpel nadal upierają się, że
    zakazu W OGÓLE nie ma.

    Inny przykład: broń palna.

    Jest zakaz posiadania bez pozwolenia czy nie? ;->

  • 65. Data: 2013-03-29 22:12:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.03.2013 22:07, marek pisze:

    > To powiedz mi jeszcze czy ta metoda potrafi wyjaśnić kim jest PRAWDZIWY
    > Polak i czym się różni od Polaka :) Bo nierzadko słyszę takie określenie
    > z ust polityków...

    Hmm.. To to chyba będzie na zasadzie kota Shroedringera: Polak może być
    prawdziwy (jak się sprawdzi mu dokumenty i okaże się, że to prawda),
    może być fałszywy (jak po sprawdzeniu dokumentów okaże się, że
    faktycznie nie jest Polakiem) no i może być "Polak" przed aktem
    sprawdzenia dokumentów, co do którego nie wiadomo ;->

  • 66. Data: 2013-03-29 23:26:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2013, marek wrote:

    > To powiedz mi jeszcze czy ta metoda potrafi wyjaśnić kim jest
    > PRAWDZIWY Polak i czym się różni od Polaka :)

    Przecież napisałem :), jest w wyciętym tekście.
    Ta metoda *nie* pozwala ustalić rodzaju relacji, poza jedynym
    stwierdzeniem: że przedmioty rozważania są różne :)

    > Bo nierzadko słyszę takie określenie z ust polityków...

    Znaczy uważają że Polak i PRAWDZIWY Polak to dwa nierównoważne
    określenia :)
    Ale tego, czy Polacy stanowią podzbiór PRAWDZIWYCH Polaków
    (korekta, nie poprawiać!) już się z tego wywieść nie da.

    pzdr, Gotfryd

  • 67. Data: 2013-03-30 00:28:06
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-03-29 21:58, Budzik pisze:

    > Andrzeju, czy każda Twoja dyskusja musi się konczyć na poziomie bruku?
    > Tak, wiem to jego wina, ale tak ogólnie?
    >
    > Ad meritum - Kviat twierdzi, że publikacja nie jest zakazana o ile nie ma
    > narzucania.

    Prawie. Nie "o ile nie ma narzucania". Publikacja nie jest zakazana w
    ogóle. Dopiero narzucanie jest zakazane.

    Spójrz na to inaczej. Wydawca drukuje komiks pornograficzny. Na tym
    etapie, jeszcze nie wiadomo czy będzie (ten komiks) wciskany (narzucany)
    komuś czy nie.

    Więc można sobie drukować i publikować do woli. Ale nie wolno go komuś
    wciskać na siłę.

    > Andrzej twierdzi że jest zakaz, któy jest uchylony, jeżeli nie ma
    > narzucania.

    A skąd ma wiedzieć _PRZED_ publikacją czy będzie narzucanie czy nie?

    Krótko mówiąc, czy wydawcy nie wolno wydrukować czasopisma
    pornograficznego, tylko dlatego, że hipotetycznie jakaś pani kioskarka
    może go przykleić do szyby?

    > Przytoczcie odpowiednie zapisy ustaw i macie problem z głowy.

    Już było.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 68. Data: 2013-03-30 00:48:11
    Temat: Re: dekapitacja we ?nie, ?ledztwo w realu
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-28 20:30, Marek Dyjor pisze:

    > wczoraj sie urodziłeś?
    >
    > HGW Pani Hanna Gronkiewicz Waltz

    Pod nickiem HGW pisuje na grupach jeden człowiek. Może to on się śnił?

    --
    animka

  • 69. Data: 2013-03-30 08:40:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dla niektórych ludzi -jak najbardziej.
    >
    > Pod wpływem alkoholu - chyba nie będzie to dla ciebie zaskoczenie? ;->

    Przy pornografii nie robiłes takich zastrzeżen.
    Napisałes: jest zakaz.

    Dlaczego przy "jeżdzeniu samochodem" robisz zastrzeżenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 70. Data: 2013-03-30 08:40:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Spójrz na to inaczej. Wydawca drukuje komiks pornograficzny. Na tym
    > etapie, jeszcze nie wiadomo czy będzie (ten komiks) wciskany (narzucany)
    > komuś czy nie.

    Mnie nie musisz przekonywać, mnie się Twoje tłumaczenie wydaje
    sensowniejsze aczkolwiek generalnie gadacie o tym samym kłócąc się o
    przyjętą nomenklaturę.
    A że Andrzej nie umie odpuścić (przyznać się do niedookreślonej wypowiedzi
    w którą dalej brnie)... cóż...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.