  • 31. Data: 2013-03-29 00:05:41
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Mar 2013, Marek Dyjor wrote:

    > a publikacaj czego jest zabroniona w RP?
    >
    > Nie musisz w płaszczyk snu może też napisać że to jest fikcja

    Ale tylko dla niektórych treści wskazanie fikcyjności
    je "unieszkodliwi" - np. fikcyjność tezy podpadającej
    pod "kłamstwo oświęcimskie" komponuje się całkiem nieźle
    (znaczy zgodnie z prawem).

    > a wszelkie
    > podobieństwo do realnych postaci jest całkowicie przypadkowe.

    Kto powiedział, że niefikcyjnym postaciom wolno nawoływać
    do przewrócenia ustroju RP siłą, na przykład?
    A pomocnictwo jest zabronione :>

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2013-03-29 01:44:07
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-03-28 22:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Weź kodeks karny i poszukaj tego słowa.

    Podpowiem ci skoro nie znasz: Art. 202.
    § 1. Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że
    może to narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    Życzę powodzenia. Pierdyliard stron ze zdjęciami i filmikami ma się
    dobrze, a ty chcesz powiedzieć, że ktoś _opisem_ snu komuś innemu
    narzuca odbiór pornografii? LOL.

    A Pamela nawet XX w. nie była już maloletnia, to tak żebyś się nie
    przyczepił do pozostałych paragrafów.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2013-03-29 01:58:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a publikacaj czego jest zabroniona w RP?

    Np. treści faszystowskich.
    Np. nawoływanie do nienawiści rasowej.

    > Nie musisz w płaszczyk snu może też napisać że to jest fikcja a wszelkie
    > podobieństwo do realnych postaci jest całkowicie przypadkowe.

    I jednocześnie pisać HGW, Prezydent Warszawy?
    Ja rozumiem brnąć w absurd, ale niech to będzie choć trochę wiarygodne :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 34. Data: 2013-03-29 11:14:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2013 20:36, witek pisze:

    > zapytaj tych co piszą kryminały.

    Tak, tylko oni zwykle umieszczają standardową informację, że to
    całkowita fikcja, WŁĄCZNIE Z POSTACIAMI, a nie cel/marzenie ;)

  • 35. Data: 2013-03-29 11:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2013 22:06, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > Ogolnie to moge sobie publikowac sny. Nie ma zakazu publikowania snow.

    Jest. O ile są to sny pornograficzne i publikujesz je tak, że może się
    na nie natknąć przypadkiem ktoś, kto sobie czytania takich treści nie życzy.

    > Nie ma zakazu publikowania tresci o charakterze erotycznym takoz. Porno
    > dalej mozna kupic w kiosku ruchu. Legalnie.

    Patrz wyżej.

    > Olewa przypuszczenie podejrzenia popelnienia przestepstwa, nie znajdujac
    > znamion, iz takowe zachodzi.

    Ale najpierw musi przejść całą procedurę, żeby to ustalić.

    > A juz nie wzgledem prezydent Hanny, gdyz nie jest wymieniana tam z
    > imienia i nazwiska.

    Ty to pisałeś?

  • 36. Data: 2013-03-29 11:47:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.03.2013 01:44, Kviat pisze:

    > Podpowiem ci skoro nie znasz: Art. 202.

    Znam, ignorancie.

    [ciach]

    > Życzę powodzenia. Pierdyliard stron ze zdjęciami i filmikami ma się
    > dobrze, a ty chcesz powiedzieć, że ktoś _opisem_ snu komuś innemu
    > narzuca odbiór pornografii? LOL.

    Zauważ co te strony na samym początku wyświetlają, ignorancie.

  • 37. Data: 2013-03-29 11:57:12
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-03-29 11:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Znam, ignorancie.
    >
    > [ciach]

    > Zauważ co te strony na samym początku wyświetlają, ignorancie.

    Nie wpadłeś na to, że przed opisem snu również można zamieścić
    informację o zawartości. Ignorancie.

    I nie brnij dalej. Nie jest karalne publikowanie pornografii. Karalne
    jest narzucanie komuś takich treści. Ignorancie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 38. Data: 2013-03-29 12:03:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.03.2013 11:57, Kviat pisze:

    > Nie wpadłeś na to, że przed opisem snu również można zamieścić
    > informację o zawartości.

    Ależ wpadłem. Czy tobie do tej pustej łepetyny przyszło, że ktoś może
    zaniedbać sprawę tego jakże istotnego detalu?

    Pytanie było, czy opublikowanie snu może być karalne. I odpowiedź brzmi:
    może. W dość szczególnym przypadku, ale może.

    Teraz dotarło do tej twojej pustej łepetyny?

  • 39. Data: 2013-03-29 12:14:43
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-03-29 12:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Pytanie było, czy opublikowanie snu może być karalne. I odpowiedź brzmi:
    > może. W dość szczególnym przypadku, ale może.
    >
    > Teraz dotarło do tej twojej pustej łepetyny?

    Brniesz. I pamięć masz krótką:

    <cytat>

    > Czyli konkretnie jakie?

    Weź kodeks karny i poszukaj tego słowa.
    </cytat>

    Opublikowanie snu nie jest karalne. Karalne jest narzucanie komuś takich
    treści.

    Skup się i podaj przepis zabraniający publikacji. Czy nadal tego nie
    ogarniasz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2013-03-29 12:26:24
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 29.03.2013 11:46, Andrzej Lawa wrote:

    > Jest. O ile są to sny pornograficzne i publikujesz je tak, że może się
    > na nie natknąć przypadkiem ktoś, kto sobie czytania takich treści nie
    > życzy.

    > Patrz wyżej.

    NA pornow sklepiku tez mozna natknac sie przypadkiem.

    > Ale najpierw musi przejść całą procedurę, żeby to ustalić.

    Skrocic peocedure.

    > Ty to pisałeś?

    Tego posta na tej grupie na ktory odpisywales? TAK :D

    zen.aspx