  • 11. Data: 2009-01-30 19:28:28
    Temat: Re: dealer sprzedał mi auto z 25% rabatem - czy obawiać się aresztowania ?q
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    plusz wrote:
    > oglądam sobie TV i zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem, że kupiłem
    > auto z rabatem 25%
    > czy mogą mnie za to aresztować? czy uprzedzić dealera, że jemu również
    > grozi więzienie?
    >
    > a może powinienem zgłosić się do prokuratury ? zna się ktoś na
    > polskim prawie i powie mi dlaczego to nielegalne?

    Czego sie dziwisz, od niedawna za podawanie linkow mozna isc siedziec.

    Pozdr

  • 12. Data: 2009-01-30 19:56:46
    Od: ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl>

    plusz pisze:
> [...]
    >
    > a może powinienem zgłosić się do prokuratury ? zna się ktoś na
    > polskim prawie i powie mi dlaczego to nielegalne?

    jak za rok odsprzedasz mu za 200% wartości to masz przeje...ne
    chyba że znasz kilku maczos desperados co za ciebie poręczą

  • 13. Data: 2009-01-30 20:23:45
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Arek napisał:
    > Może i nie mówi, ale udowodnij, że tak nie jest.
    > U nas nie obowiązują dowody tylko "życiowe doświadczenie sędziego" :)

    Czyżbyś sugerował, że sądowe gówniarstwo przed trzydziestką posiada
    wystarczające doświadczenie życiowe? Dobrze, że wziąłeś zwrot w cudzysłów, bo
    jeszcze ktoś naiwny by uwierzył w tych wielce doświadczonych urzędników
    sędziopodobnych. :>

    mariano

  • 14. Data: 2009-01-30 20:37:45
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

> [...]
    > U nas nie obowiązują dowody tylko "życiowe doświadczenie sędziego" :)
    >
    > Poza tym - może za 5 lat przyjdzie i powie "Teraz Ty się odwdzięcz" ?

    Trzeba spytac o to Bronka Komorowskiego, który oskarzył właśnie o zakup auta
    z rabatem (niesłusznie, jak sąd prawomocnie orzekł!) Szeremietiewa i
    spowodował tym jego dymisje i ponad 9-cioletnie sledztwo!
    Dzieki temu Komorowski już sam decydował o wyborze F-16 i dostawcy
    transporterów opancerzonych i nikt mu na ręce nie patrzał ....
    ;-))

    p47

  • 15. Data: 2009-01-31 03:09:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    plusz napisał(a):

    > a może powinienem zgłosić się do prokuratury ? zna się ktoś na
    > polskim prawie i powie mi dlaczego to nielegalne?

    Ogladanie telewizji nie jest nielegalna. Jednak z czasem zupelnie
    oglupia ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,