  • 41. Data: 2008-02-25 18:20:48
    Temat: Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > (...) postanowiłem dziś być grzeczny.

    No jaka szkoda, że tylko dziś...

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.
    Prokurwatura Krajowa www.prokurwatura.pl
    Sala chwały: www.prokurwatura.pl/sala-chwaly
    Indeks stron zakazanych: www.prokurwatura.pl/indeks-stron-zakazanych

  • 42. Data: 2008-02-25 18:23:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > No jaka szkoda, że tylko dziś...

    Na przeszłość:
    jestem grzeczny w dni parzyste a niegrzeczny w dni nieparzyste, albo
    odwrotnie, w sumie zapomniałem.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 43. Data: 2008-02-25 20:56:10
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > jestem (...) niegrzeczny w dni nieparzyste, albo
    > odwrotnie, w sumie zapomniałem.

    To może na spacer w tym czasie wychodź. A my opowiemy jak było, gdy cię
    nie było.

  • 44. Data: 2008-02-25 22:03:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.02.2008 Olgierd <n...@r...org> napisał/a:
    > się społeczeństw. Nawet 2+2 oznacza tylko stagnację.

    EE, bo żyje się coraz dłużej :)

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2008-02-25 23:17:55
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > W *praktyce* prawnej (wynikającej z tradycji) ustalone "ojcostwo
    > biologiczne" implikuje ustalenie "ojcostwa prawnego" poza *BARDZO*
    > nielicznymi wyjątkami.
    > Po za tym prawo matki do zrzeczenia się przyszłych roszczeń
    > *w imieniu dziecka i na rzecz dziecka* może być *łatwo* podważane
    > przez nią i nie tylko nią (IMHO). Czyli "po fakcie" matka może zająć
    > stanowisko że "nie miała prawa" zrzec się roszczeń, a wiec że
    > zrzeczenie się "przed faktem" jest efektywnie bezskuteczne :-)

    A czy jeśliby ON został zgwałcony przez taką kobietę to wtedy nadal
    miałby obowiązek alimentacyjny wobec dziecka??

    A czy taka kobieta jeśli przyzna się do zgwałcenia to ponosi jakąś karę?

    A może wystarczy że kobieta poświadczy na papierze przyjęcie sporej kwoty
    jako pożyczki od usługodawcy jako zabezpieczenie pod przyszłe roszczenia
    alimentacyjne.

    Jest jeszcze problem jego "legalnego" potomstwa z własnego związku, powinien
    im dać kiedyś
    spis swoich wszystkich dzieci aby dzieci nie weszły przypadkiem w związek z
    własnym rodzeństwem ! :)

    zbyszek

  • 46. Data: 2008-02-25 23:21:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Akurat z rodzenia nie wynika, że ma być nas 50 mln. Chciałbym zwrócić
    > uwagę, że dominujący u nas od czasów Gierka model 2+1 powoduje kurczenie
    > się społeczeństw. Nawet 2+2 oznacza tylko stagnację.

    Imho winno się wybić jeszcze ca 15 % społeczeństwa.

    Szlag trafiłby bezrobocie.

    Sprzątacze domów, zmywakmeny etc. wyjechały za gramanicę -
    bezrobocie zmalało.

    Dobić paręset tysięcy obywatela - bezrobocie 0 % - no i mamy
    kraj miodem i wódką płynący ... Tusk bliżej szczęścia :)

    6008

  • 47. Data: 2008-02-25 23:23:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > To jest "śliski temat" bez "precedensu" z Sadu Najwyższego lub
    > *jasnych* zapisów ustawowych.

    Ja bym kładł wielki nacisk na *śliski*.

    6008

  • 48. Data: 2008-02-25 23:26:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    zbyszek pisze:

> [...]
    > im dać kiedyś
    > spis swoich wszystkich dzieci aby dzieci nie weszły przypadkiem w związek z

    Jak ma dać, skoro nie od dziś wiadomo, że facet to nigdy nie wie
    ile ma tak naprawdę dzieci ....

    6008

  • 49. Data: 2008-02-25 23:31:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zbyszek pisze:

    > A czy jeśliby ON został zgwałcony przez taką kobietę to wtedy nadal
    > miałby obowiązek alimentacyjny wobec dziecka??

    Tak.

    > A czy taka kobieta jeśli przyzna się do zgwałcenia to ponosi jakąś karę?

    Owszem. Ale kwestii alimentów to nie zmienia, bo alimenty są na,
    hem-hem, niewinne dziecko.

    Swoją drogą kobieta w przypadku zgwałcenia ma prawo do legalnej aborcji,
    a zgwałcony facet aborcji domagać się nie ma prawa...

    > A może wystarczy że kobieta poświadczy na papierze przyjęcie sporej kwoty
    > jako pożyczki od usługodawcy jako zabezpieczenie pod przyszłe roszczenia
    > alimentacyjne.

    Podatek trzeba zapłacić. I też do obalenia. Plus alimenty będziesz
    płacić, a ze ściągnięciem "długu" możesz mieć duży problem.

  • 50. Data: 2008-02-26 07:07:30
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Może to tzw. "rozsądne kobiety" i nie patrzą na urodę, lecz na
    > inteligencję? I po tatusiu chciałyby właśnie genów odpowiedzialnych za
    > sferę, że tak to ujmę, umysłową? ;)

    O ile mi wiadomo dzieci dziedziczą inteligencję po matce, nie po ojcu.
    Przynajmniej kiedyś czytałem o takich badaniach, ale linka nie dam bo to
    była gazeta papierowa.
    Poza tym biorąc pod uwagę fakt, że taki tatuś nie byłby w stanie
    zabezpieczyć się przed ewentualnym pozwem o alimenty, to raczej nie był
    zbyt inteligentny jeśli się zgodził.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik