  • 1. Data: 2003-12-16 10:19:31
    Temat: darowizna gotówki czy mieszkania?
    Od: "Wiktor" <w...@p...wp.pl>

    Mam problem,
    chciałbym kupic mieszkanie za pieniądze rodziców.
    nie wiem co będzie korzystniejsze tak żeby nie czepiał się skarbowy
    1) Rodzice oficjalnie przekazują mi gotówkę w formie darowizny, płacę
    podatekod tego tylko nie wiem jaki
    2) rodzice kupują mieszkanie po czym zostaje one "odpisane" na mnie
    góry dzięki
    Wiktor

  • 2. Data: 2003-12-16 10:51:29
    Temat: Re: darowizna gotówki czy mieszkania?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    zrob papier ze porzyczasz od nich pieniadze ustal smieszne odsetki.. po 5
    latach i tak ich nie splacisz a powiesz w US ze sam na mieszkanie zarobiles
    wczesniej niz przez ostatnie 5 lat ;) Tak najlepiej.. rodzice od odsetek
    powinni zaplacic podatek (wychodzi najmniej)..
    Po za tym niby pierwsze mieszkanie mozesz do okreslionego metrarzu dostac
    bez podatku..
    Ale nie wiem nie korzystalem z tego

  • 3. Data: 2003-12-16 12:03:20
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Wiktor" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > 2) rodzice kupują mieszkanie po czym zostaje one "odpisane" na mnie
    > góry dzięki

    3) Sam kupujesz mieszkanie z pieniędzy, które "zarobiłeś trudniąc się
    prostytucją".

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    "Nie martw się - zbada cię lekarz, który jest synem znanego profesora"

  • 4. Data: 2003-12-17 11:37:11
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "Wiktor" <w...@p...wp.pl> napisał:

    > Mam problem,
    > chciałbym kupic mieszkanie za pieniądze rodziców.
    [ciach]

    Ten temat byl dyskutowany na grupie w pazdzierniku
    albo na poczatku listopada br. Poszukaj w archiwum.

    (mrk)

  • 5. Data: 2003-12-17 11:54:09
    Temat: [archiwum] darowizna...
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    Troche namieszalem, to byl jednak wrzesien, a dyskusja dotyczyla
    zakupu dzialki, ale problem byl podobny:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=6100031&aid=26447274

    Pozdrawiam

    (mrk)