  • 11. Data: 2007-10-01 13:25:32
    Temat: Re: czyja jest treśc w serwisach web 2.0?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@o...com> writes:

    [...]

    > Przypominam bowiem, że na gruncie naszego prawa *wymagałaby ona
    > formy pisemnej pod rygorem nieważności*. Przyjąć zatem scenariusz,
    > że warunkiem wpisania czegoś w serwisie jest podpisanie kawałka
    > papieru i wysłanie tego papieru do serwisanta - możliwe, ale chyba
    > jeszcze nie w naszej rzeczywistości.

    Zdaje się, że w projekcie 'Wolne Podręczniki' tak właśnie jest.

  • 12. Data: 2007-10-01 13:27:44
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 15:25:32 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Zdaje się, że w projekcie 'Wolne Podręczniki' tak właśnie jest.

    Bardzo możliwe, nie przyglądałem się temu projektowi. Jeśli Lipszyc i
    koledzy pomyśleli - to tylko dobrze!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 13. Data: 2007-10-01 13:28:43
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    [...]

    > natomiast widzę poważny problem dla oszacowania jego wartości[1],

    Można mierzyć w KLOCach.

  • 14. Data: 2007-10-01 18:01:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 1 października 2007 15:25
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Zdaje się, że w projekcie 'Wolne Podręczniki' tak właśnie jest.

    Jest? przecie ten projekt jeszcze nie istnieje. I mam wrażenie, że zdechnie
    równie skutecznie co Janosik czy Magiczny Fjut.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 15. Data: 2007-10-01 18:05:08
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Jest? przecie ten projekt jeszcze nie istnieje.

    Podręczniki jeszcze nie powstały, ale projekt ma swoją stronę WWW.

  • 16. Data: 2007-10-01 22:37:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 1 października 2007 20:05
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Podręczniki jeszcze nie powstały, ale projekt ma swoją stronę WWW.

    Gdzie? Bo ja doszukałem się tylko wizytówki z zapowiedzią.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 17. Data: 2007-10-02 12:12:26
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Gdzie? Bo ja doszukałem się tylko wizytówki z zapowiedzią.

    wiki.wolnepodreczniki.pl

  • 18. Data: 2007-10-02 12:44:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 2 października 2007 14:12
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > wiki.wolnepodreczniki.pl

    Siakoś to utajnili, bo na głównej za cholerę nie widzę odsyłacza do Wiki.
    Choć guglać się to gugla jak zadać frazę z wnętrza więc widać to gdzieś
    podane było...

    Aczkolwiek i tak mam słabą wiarę w powodzenie, choć Lipszyc twardy jest to
    może mu się uda :D

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 19. Data: 2007-10-02 13:03:42
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 2 października 2007 14:12
    > (autor Piotr Dembiński
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Siakoś to utajnili

    Na to wygląda. Dodatkowo zarówno dostęp do odczytu, jak i do zapisu
    jest wyłącznie dla osób zarejestrowanych, co kłóci się z podstawowymi
    zasadami prowadzenia przedsięwzięcia otwartego :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl