  • 31. Data: 2008-03-28 20:09:52
    Temat: Re: czy wolno fotografowac?
    Od: "Chris" <W...@t...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    news:slrnfuqjjn.71l.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Mamy XXI wiek... I o ile mi wiadomo to oznacza, ze prawny zakaz
    > fotografowania obiektow jest problemem dla specjalistow od zdrowia
    > psychicznego a nie dla prawnikow ;)

    no ale moze czy nie moze? jest na to jakis paragraf czy wszystko odwołane na
    Amen?

    pzdr

  • 32. Data: 2008-03-28 20:18:53
    Od: "tg" <...@a...a>

    Chris napisal:
    > :w kwestii podsumowania

    nie, juz ci ktos napisal, ptactwo chronione w okresie legowym

    moze, np. o to ze mu sie zle z oczu patrzy, nawet nie wychodzac z domu sie moze
    narazic

    zerowa

    dla owieczek a i owszem

  • 33. Data: 2008-03-28 20:26:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a jak jest z fotografowaniem wewn budynków?

    Tak samo.

  • 34. Data: 2008-03-28 20:27:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niby jakie? Przecież już kiedyś to tłumaczyłem ...

    Stocznia jest na liście obiektów chronionych i podlega ochronie
    kwalifikowanej - licencje i te sprawy.

  • 35. Data: 2008-03-28 20:37:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chris pisze:
    > w kwestii podsumowania
    >
    > czy zgodzicie sie ze:
    >
    > 1. prawny zakaz foto moze dotyczyc tylko obiektow strategicznych i
    > wojskowych o waznym znaczeniu dla państwa?

    No beton...

    NIE! NIE MOŻE!

    Jak coś jest tajne, to osoby odpowiedzialne za tajność mają psi
    obowiązek to schować. A nie tępić tych, co mają oczy.

  • 36. Data: 2008-03-28 21:27:10
    Od: "Chris" <W...@t...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Chris" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak samo.

    tzn? nie dalej jak wczoraj w TESCO widzialem napis "Fotografowanie i
    filmowanie tylko za zgodą durektora sklepu"
    no to juz sam nie wiem

    pzdr

  • 37. Data: 2008-03-28 21:37:15
    Od: "tg" <...@a...a>

    Chris napisal:
> [...]

    czys ty jakis troll? a jak by pisalo "gdy przeczytasz ten napis zdejmij
    majtki"?

    i gdyby ci ochroniarze pomogli to co?

  • 38. Data: 2008-03-28 21:37:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Stocznia jest na liście obiektów chronionych i podlega ochronie
    > kwalifikowanej - licencje i te sprawy.

    No i? Nadal nie widzę przestępstwa.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 39. Data: 2008-03-28 21:50:54
    Od: "Chris" <W...@t...pl>

    > No beton...

    jak do tej pory nikt nie udzieli jasnej i konkretnej odpowiedzi na to
    pytanie podając podstawy, ktorych po tej grupie moznaby sie bylo spodziewac,
    akurat zakaz fotografowania budzi wiele kontrowersji gdyz przynajmniej jedno
    z 3:
    1. kiedys obowiazywal
    2. na 1 rzut oka wydaje sie zasadny z punktu widzenia interesow państwa
    3. ociera sie o powszechne rozumienie wolnosci rozporządzania wizerunkiem
    oraz swoją własnoscia

    tak czy siak pozdrawiam

  • 40. Data: 2008-03-28 22:05:39
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > przeciez taki ochorniarz nie wie czy to dziennikarz czy zwykly fotoamator,
    > prawda?

    Nie wie rowniez, czy przechodzien nieuzbrojony w aparat to
    gwalciciel-recydywista czy zwykly erotoman-gawedziarz.

    sz.