  • 11. Data: 2008-03-25 19:00:45
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    > Musisz, co niczego nie zmienia.

    Nie moze ,bo nie ma umowy najmu,,
    pozdrawiam

    michal

  • 12. Data: 2008-03-25 20:17:08
    Od: "tg" <...@a...a>

    Michał napisal:
> [...]

    musi bo mieszka, umowa najmu ma charakter ustny

  • 13. Data: 2008-03-25 21:20:38
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

    \>>> Nie moze ,bo nie ma umowy najmu,,

    > musi bo mieszka, umowa najmu ma charakter ustny

    To idz do urzedu i sprobuj sie zameldowac bez pisemnej umowy najmu,
    poszedlbym dalej... nie zamelduja CIe bez wlasciciela lokalu i aktu
    wlasnosci, przynajmniej tak bylo dwa lata temu, a nie sadze zeby sie to
    zmienilo. Wynajmowalem mieszkanie przez dosc dlugo i meldowalem kogo
    chcialem albo kto chcial, nikomu bez mojej osobistej wizyty w urzedzie sie
    nie udalo:)
    pozdrawiam
    Michal

  • 14. Data: 2008-03-25 21:26:47
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> wrote
> [...]
    > poszedlbym dalej... nie zamelduja CIe bez wlasciciela lokalu i aktu
    > wlasnosci, przynajmniej tak bylo dwa lata temu, a nie sadze zeby sie to

    Pewnie, że nie - w normalnym trybie. Ale mogą złożyć o zameledowanie w
    drodze decyzji administracyjnej, urząd przeprowadzi postępowanie, a jak
    znajdzie dowody, że tam mieszkają to ich zamelduje choćby właściciel się
    sprzeciwiał. Zresztą jakie to ma dla właściciela znaczenie, że ich
    zamelduje-żadne. Za to może dostać pajdę z kw, za to, że nie dopilnował
    meldunku ludzi, którzy zamieszkali.

  • 15. Data: 2008-03-25 22:37:37
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>

> [...]
    > sprzeciwiał. Zresztą jakie to ma dla właściciela znaczenie, że ich
    > zamelduje-żadne. Za to może dostać pajdę z kw, za to, że nie dopilnował

    To fakt - myslalem o meldowaniu w normalnych warunkach, to o czym pioszesz o
    ile pamietam dziala w dwie strony, roznie dobrze w ten sposob mozna kogos
    wymeldowac, zakladajac ze nie mieszka, podobno przydzielany jest jakby
    pelnomocnik osoby zameldowanej jesli ta jest nieuchwytna itp, ale to inna
    bajka...

    tak czy inaczej, w polsce takie prawo ze jak ktos mieszka to sie go nie
    ruszy ( w normalnym czasie itp:)
    pozdrawiam
    michal

  • 16. Data: 2008-03-26 00:01:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał wrote:

    > Nie moze ,bo nie ma umowy najmu,,
    > pozdrawiam

    co nie zmienia faktu, że musi.
    Czyli do jego obowiązków należy albo taką umowę zdobyć, albo zaprowadzić
    właściciela do biura meldunkowego.
    Właścicielowi należy również przypomnieć, że po powzięciu wiadomości, że
    lokator się nie zameldował na nim ciaży obowiązek powiadomienia policji
    o fakcie niezamledowania, czego nie zrobienie grozi grzywną.
    grzywną grozi mu rownież utrudnianie zameldowania, czyli odmowa
    sprządzenia umowy lub pójscia do biura meldunkwoego.
    Wystarczy przekręcić do najbliższych smerfów. Na początku skończy się na
    pouczeniu jak wyżej. Potem albo mandatem, albo skierowaniem wniosku do
    sądu grodzkiego. Tam mają możliwość wypisania "faktury" do 3 tys złotych.

  • 17. Data: 2008-03-26 00:13:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pitolicie trzy po trzy.
    Jestem właścicielem.
    Ten najemca (BTW krótkowtrwały najem okazjonalny) nie płaci przez ponad trzy pełne
    okresy płatnosci (a gdzie
    potwierdzenie, że zapłacił??)
    Wchodze do swojego lokalu z dozorcą jako swiadkiem celem kodeksowego zajęcia
    znajdujących się tam ruchomości najemcy
    tytułem zastawu na poczet nieopłaconego czynszu.
    Proste?
    JaC

    -----

  • 18. Data: 2008-03-26 02:17:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
    > Pitolicie trzy po trzy.
    > Jestem właścicielem.
    > Ten najemca (BTW krótkowtrwały najem okazjonalny) nie płaci przez ponad trzy pełne
    okresy płatnosci (a gdzie
    > potwierdzenie, że zapłacił??)

    No i możesz iść do sądu. Dostaniesz wyrok o zapłatę i eksmisję. Z tym
    możesz iść do komornika.

    > Wchodze do swojego
    twój jest w sensie własności, ale nie posiadania, więc wchodzisz tylko
    wtedy jak ci na to pozwolą.

    lokalu z dozorcą jako swiadkiem celem kodeksowego zajęcia znajdujących
    się tam ruchomości najemcy
    > tytułem zastawu na poczet nieopłaconego czynszu.
    > Proste?
    Ciekawe jak wchodzisz?
    Masz ochotę na naruszenie miru domowego? Tudzież włamanie.
    Poinformujesz dozorcę co mu grozi za współudział?

  • 19. Data: 2008-03-27 08:05:12
    Od: "t...@t...com" <t...@t...pl>

    zajebiste prawo naprawde, mam mieszkanie wynajmuje gosc nie placi i ma
    wieksze prawa odemnie
    LITOSCI

  • 20. Data: 2008-03-27 10:22:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@t...com pisze:
    > zajebiste prawo naprawde, mam mieszkanie wynajmuje gosc nie placi i ma
    > wieksze prawa odemnie

    Dlaczego większe? Ktoś ci kazał mu wynająć?

    Nieznajomość prawa szkodzi...