  • 21. Data: 2005-08-10 14:07:17
    Temat: Re: czy w czasowym meldunku jest jakić haczyk?
    Od: "roxy" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam :)
    Ja mam bardzo pozytywne zdanie o forumprawnym...rok temu miałam kłopoty z
    ZUS-em...podano mi sporo ciekawych informacji/rzetelnych/, jak sytuację
    rozwiązać, podano linki do stron, podano informację o rozporządzeniu w 2003
    roku, o którym mało kto wiedział...Wybroniłam się i za to bardzo jestem tym
    ludziom wdzięczna.

    Niedawno powstało w mojej miejscowości "biuro porad prawnych" - na drzwiach
    tabliczka ze złotymi literami z danymi urzędującego prawnika...Usługa tania
    w porównaniu z wizytą u radcy prawnego /45 zł za 30 minut/...
    Prawnik w tym biurze nie wiedział o istnieniu tegoż rozporządzenia, podał
    złe informacje dotyczące uprawnień komornika przy długu wspólnika w nowej
    spółce cywilnej...
    Litości - odpowiedż znalazłam w kodeksie cywilnym...Oraz - na tym forum :)
    Potwierdzono je również na forumprawnym ;)
    Niestety, wsród oficjalnie działających biur, zdarzają się takie, które nie
    bardzo są zaznajomione z prawem...Prawda jest taka, ze trzeba zasięgać
    informacji z kilku żródeł :)
    Pozdrawiam grupę
    Mam nadzieję, ze nikogo nie uraziłam...

  • 22. Data: 2005-08-10 16:12:42
    Od: "Mariusz Kozielski" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nigdy w życiu nie melduj żadnych osób.

    Nie masz kłopotów to je sobie stworzysz własną ręką.

    Przykład:

    Pani, notoryczna pijaczka, 2 dzieci, odebrane prawa rodzicielskie, nie płaci
    czynszu od 5 lat, zajmuje lokal bez tytułu prawnego od 5 lat, od 1,5 roku
    przebywa w więzieniu, wychodzi po 2 latach w styczniu 2006.

    Właściciel kamienicy składa wniosek o jej wymeldowanie i ...

    Urząd dzielnicowy Ł-Polesie ODMAWIA wymeldowania!

    Lokal ma stać pusty i czekać, aż przestępca wróci z więzienia i dalej będzie
    balować non-stop, sprowadzać męty z okolicy i pozbawiać dochodu właściciela.

    Lokal stoi pusty i zdewastowany, nie przynosi dochodu, bo PANI przestępca jest
    tam ZAMELDOWANA!!! i ma prawo przebywać.

    Można ją stamtąd wymeldować tylko za jej zgodą albo po wyroku eksmisyjnym -
    jeżeli gmina da mieszkanie, bo jak nie da to musi przebywać w tym lokalu i
    zgodnie z prawem musi w nim być zameldowana.

    Sprawa w toku. Niedowiarkom mogę przesłać dokumentację.

    Wracając do sprawy:
    Wnuczka, będąc zameldowana w lokalu z mamą wniesie pozew do sądu, że była
    opiekunką mamy (dowód = zameldowanie).
    Po śmierci mamy powie, że nie ma gdzie mieszkać i zażąda sądowego wyroku
    przyznającego jej prawo do zamieszkiwania tam. Albo będziesz musiał jej kupić
    mieszkanie.

    Zbadałem już wszystkie możliwości prawne i twierdzę, że bez zgody osoby
    zameldowanej w tym k.....m państwie nie pozbędziesz sie jej do końca życia.

  • 23. Data: 2005-08-10 18:09:41
    Od: " Hajenus" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mariusz Kozielski <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Właściciel kamienicy składa wniosek o jej wymeldowanie i ...
    >
    > Urząd dzielnicowy Ł-Polesie ODMAWIA wymeldowania!

    A jaka podstawa prawna, to mnie zaciekawiło, gdyż gmina powinna z urzedu wydac
    decyzje w sprawie wymeldowania osoby, która bez wymeldowania się opuściła
    dotychczasowe miejsce pobytu stałego i nie przebywa w nim co najmniej przez
    okres 6 miesięcy, a nowego miejsca jej pobytu nie można ustalić.

    I to jest ten "kruczek", uczciwy własciciel napisał we wniosku ,ze najemca
    przebywa w zakładzie karnym, czyli znane jest miejsce pobytu, gdyby zataił
    fakt "pierdla" może udałoby sie wymeldować.

    czy tak było??

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 24. Data: 2005-08-10 19:30:33
    Od: krzysztof <k...@c...ids.pl>

    Mariusz Kozielski napisał(a):
> [...]

    > zameldowanej w tym k.....m państwie nie pozbędziesz sie jej do końca życia.

    dziękuję, myslę że jednak dobrze zrobiłem że nie zgodziłem się - w nieco
    innym miejscu wątku opisałem wczoraj jak bratowa uzasadniała ten pomysł
    - i to wydało mi sie trochę karkołomne.

    Krzysztof

  • 25. Data: 2005-08-10 23:21:16
    Od: "roxy" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    viktus77 <v...@i...pl> napisał(a):

    > Ważne te fragmenty:
    > nie jestem prawnikiem...
    > może w tym przypadku...
    > może kiedyś...
    > Twierdzi, ze...
    > Nie jestem pewna...
    > możesz mieć problem...
    >
    > Po co "gdybać" i siać zamęt ?
    Witam...
    Właśnie po to, by człowiek nie wpakował się w kłopoty...Zasiałam zamęt, ale
    z dobrym skutkiem ;) Wywiązała się dyskusja i sporo osób się wypowiedziało z
    korzyścią dla zadającego pytanie...
    Pozdr.