  • 11. Data: 2004-05-26 14:23:03
    Temat: Re: czy to sa jaja? (prokuratura etc.)
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    > 3. Arogancja to nie to samo, co chamstwo - a to wlasnie Wasc tutaj
    > zaprezentowales.

    Nie uwazam, zby rzucenie od czasu do czasu mieskiem bylo chamstwem.
    Wasc jestes swiety?

    Mimo to, urazonych przepraszam.

    Pzdr

  • 12. Data: 2004-05-26 14:24:40
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    > Jesteś głupszy niż sobie wyobrażasz.

    Niewatpie, ze Ty -urzednik panstwowy- masz wyzsze IQ
    Zapewne w innym przypadku bylbys zostal tylko biznesmenem.

  • 13. Data: 2004-05-26 14:43:41
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Urzędnicy też płac? podatki. Całuj;)

    Nic bardziej blednego. Oni tylko przelewaja z pustego w prozne. Ich
    podatki sa w rzeczywistosci naszymi podatkami.

  • 14. Data: 2004-05-26 15:10:43
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    A mi się sprawa podoba - trafił cwaniak na cwańszego.:-)))

  • 15. Data: 2004-05-26 15:13:16
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nic bardziej blednego. Oni tylko przelewaja z pustego w prozne. Ich
    > podatki sa w rzeczywistosci naszymi podatkami.

    Nieprawda. Moimi ;)
    Jakby policzyć to 90 % społeczeństwa to pasożyty.

    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2004-05-26 16:09:51
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    VND napisał(a):

    > Nie uwazam, zby rzucenie od czasu do czasu mieskiem bylo chamstwem.
    > Wasc jestes swiety?

    Nie - nie jestem swieta - jestem kobieta i chocby dlatego nie dopuszczam
    do przejawow chamstwa - ani w domu, ani (tym bardziej) publicznie. A to
    forum jest miejscem publicznym.
    A jesli juz sie zdarzy, ze jestem swiadkiem chamskich odzywek lub
    zachowania - reaguje natychmiast - miales Wasc przyklad:)
    pzdr
    A.

  • 17. Data: 2004-05-26 16:20:44
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "VND" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niewatpie, ze Ty -urzednik panstwowy- masz wyzsze IQ
    > Zapewne w innym przypadku bylbys zostal tylko biznesmenem.

    Biznesmenem, czyli niedouczonym chamem dla którego pieniądze to wszystko??
    Nie, dziękuję.

    Leszek

  • 18. Data: 2004-05-26 16:45:07
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Leszek napisał/a:
    >Biznesmenem, czyli niedouczonym chamem dla którego pieniądze to wszystko??
    Nie myl "byznesmena" z Koziej Wólki (czyli twego przedpiśccy) z
    biznesmenem.:-)))

  • 19. Data: 2004-05-26 17:51:34
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "VND" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Biznesmenem, czyli niedouczonym chamem dla którego pieniądze to
    wszystko??
    > Nie, dziękuję.

    Stary, wyluzuj trochę...

  • 20. Data: 2004-05-26 18:11:57
    Od: alex747<a...@o...pl>

    > Użytkownik "KrzysiekPP" napisał w wiadomości

    Ich

    > Nieprawda. Moimi ;)
    Z prawnego punktu widzenia, może tak. Do podatków przydaje się
    jednak bardziej matematyka. Wszystkie pieniądze znajdujące się w
    budżecie pochodzą od podatników. Więcej podatników to więcej
    pieniędzy w budżecie. Niestety wrost liczby urzędników powoduje
    zawsze zwiększenie kosztów, a nigdy przychodów. Utrzymanie
    administracji państwowej jest kosztem, który ponoszą wszyscy
    pozostali.

    > Jakby policzyć to 90 % społeczeństwa to pasożyty.

    Być może.

    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info