  • 41. Data: 2003-11-30 09:43:06
    Temat: Re: czy to legalny windows?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9443593CBA978raf256com@213.180.128.20...

    > Tylko wiesz, on pewnie na lepsza ochrone niz ja lub inni "zwykli
    > grupowicze" ktorych nekales a to telefonami a to nachodziles osobiscie,
    > wiec nie zdziw sie jak wynajety "koordynator regionalny" wroci w
    > kajdankach, lub z paroma "misiami" po ciebie

    A kto by sobie popaprańcem ręce brudził.

    Leszek

  • 42. Data: 2003-11-30 11:29:01
    Od: "Przemo P" <...@...x>

    > Na innej plycie glownej Windows OEM XP nie da sie
    > aktywowac (przynajmniej legalnie).

    mnie chodzi jedynie o Win ME, a on chyba do płyty się nie przyporządkowywuje
    (tego nie wiem), nie mniej jednak dzięki za podanie telefonu - jutro sobie
    do nich zadzwonię i wypytam (o ME)
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 43. Data: 2003-11-30 21:18:16
    Od: Olgierd <c...@w...sram.na.spam.pl>

    Niejaki(a) Arek w wiadomości <bqaqup$1rk$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > Czyli najwyższy czas dobrać się M$ do dupy.
    > We wtorek poleci pozew.

    Czy ja dobrze widzę?? Ten głąb znów kogoś będzie pozywał?

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl

  • 44. Data: 2003-11-30 21:22:45
    Od: Olgierd <c...@w...sram.na.spam.pl>

    Niejaki(a) Peter 'Mikolaj' Mikolajski w wiadomości
    <X...@1...0.0.1> powiedział(a) co następuje:

    > Nie wymagaj od niego za wiele, naprawdę. Arni jest hydraulikiem,

    O przepraszam, hydraulikiem-pneumatykiem! ;-)

    --
    Olgierd
    "Gdy wróg zostaje sędzią, sędzia staje się wrogiem", Carl Schmitt

  • 45. Data: 2003-11-30 21:27:50
    Od: Olgierd <c...@w...sram.na.spam.pl>

    Niejaki(a) Arek w wiadomości <bqb0d6$f2e$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > Czyli przyznajesz, że sprzedaż windowsów jest sprzedażą egzemplarzy programu,
    > a nie udzielaniem licencji?

    Mnie się to już znudziło. Przysięgam, że niniejszym Arnold Buzdygan
    dostaje ode mnie plonka na tej grupie. Nie mogę czytać tych bzdur, nie
    wiem już czy się śmiać czy płakać, czy ubolewać. Jego pojęcie o prawie,
    o legalności licencjonowania oprogramowania, o wyroku NSA, który czyta
    wręcz od tyłu (albo Brailem), jest dla mnie niemożebny. Mam normalnie
    dość!

    --
    Olgierd

  • 46. Data: 2003-11-30 21:53:10
    Od: Gajowy Marucha <maras42@zasieki_antyspamerskie.wp.pl>

    Dnia 2003-11-30 22:18, Użytkownik Olgierd napisał:

    > Czy ja dobrze widzę?? Ten głąb znów kogoś będzie pozywał?

    Niech pozywa. Ja mu tylko mogę _szczęścia_ w tym przypadku życzyć ;)

    --
    "Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre
    Augustin Beaumarchais)

  • 47. Data: 2003-11-30 22:47:13
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel Olgierd <c...@w...sram.na.spam.pl> ihn
    news:1rkxino1jy502$.dlg@olgierd.gov.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > O przepraszam, hydraulikiem-pneumatykiem! ;-)

    Sugerujesz, że on nie tylko płyn, ale i powietrze wypuszcza? ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 48. Data: 2003-12-01 08:57:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...sram.na.spam.pl> napisał w wiadomości
    > Niejaki(a) Arek w wiadomości <bqaqup$1rk$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    > co następuje:

    > Czy ja dobrze widzę?? Ten głąb znów kogoś będzie pozywał?

    A czy kogoś już pozwał?? Od niepoczytalnego nikt pozwu nie przyjmie;))

    Leszek

  • 49. Data: 2003-12-01 09:00:13
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:bqevqe$rsd$1@topaz.icpnet.pl

    > A czy kogoś już pozwał?? Od niepoczytalnego nikt pozwu nie przyjmie;))

    Pozwal wiele osob, w tym prawdopodobnie i mnie (kolo 2002 r), oczyiwscie z
    skutkiem zadnym (a dokladniej z skutkiem spuszczenia go na drzewo ludziez
    /dev/null - przeciez Prokuratura nie jest glupia i widzi z kim ma do
    czynienia :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 50. Data: 2003-12-01 13:02:34
    Od: "Piotrek" <c...@w...pl>

    Arek wrote:
    > Czyli najwyższy czas dobrać się M$ do dupy.
    > We wtorek poleci pozew.

    jaki pozew? za sprzedawanie produktu w cenie promocyjnej dla
    zakupujacych nowy komputer?