  • 31. Data: 2003-11-29 19:59:09
    Temat: Re: czy to legalny windows?
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Już wiem, że nie prawnikiem, no to pytam więc jak nie prawnikiem to kim?

    To znaczy, że pytasz kim jestem z zawodu, tak ?

    > [resztę bzdur wyciąłem, bo nie ma tam nic o twoim wykształceniu]

    Moje wykształcenie nie jest tematem tego wątku i możesz się z nim
    zapoznać na mojej stronie http://www.elita.pl/arek/

    Co nazwałeś "resztą bzdur" ?
    Stanowisko Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji?
    Pozwól, że zacytuję konkluzję skoro nie chciało Ci się czytać całego wywodu:
    "Naszym zdaniem, nie ulega wątpliwości, że to nie "licencja" jest przedmiotem
    obrotu, lecz egzemplarz oprogramowania."

    Ich też będziesz pytał kim są z wykształcenia albo pisał, że to
    "wierutne bzdury na temat licencji" ?

    ubawiony
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 32. Data: 2003-11-29 20:07:26
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bqatpt$9d0$1@news.onet.pl...
    > poilkj rzecze:
    >
    > To znaczy, że pytasz kim jestem z zawodu, tak ?

    Nie. Pytam kim jesteś z wykształcenia.

    > Moje wykształcenie nie jest tematem tego wątku i możesz się z nim
    > zapoznać na mojej stronie http://www.elita.pl/arek/

    Tematem tego wątku jest twoje wykształcenie.
    Chyba, ze rozmawiamy o dupie Maryni, to wówczas masz rację.

    > Co nazwałeś "resztą bzdur" ?
    > Stanowisko Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji?

    Nie.
    Resztą bzdur nazwałem wklejenie stanowiska informatyki jako odpowiedzi na
    pytanie kim jesteś z wykształenia.

  • 33. Data: 2003-11-29 20:43:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Nie. Pytam kim jesteś z wykształcenia.

    To Ci nowość! Nie wiedziałem, że mogą być kimś z... wykształcenia!
    Człek się całe życie jednak uczy!

    > Tematem tego wątku jest twoje wykształcenie.
    > Chyba, ze rozmawiamy o dupie Maryni, to wówczas masz rację.

    Znowu masz omamy. Temat tego wątku brzmi: "czy to legalny windows?"

    > Nie.
    > Resztą bzdur nazwałem wklejenie stanowiska informatyki jako odpowiedzi na
    > pytanie kim jesteś z wykształenia.

    Czyli przyznajesz, że sprzedaż windowsów jest sprzedażą egzemplarzy programu,
    a nie udzielaniem licencji?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 34. Data: 2003-11-29 20:54:40
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bqb0d6$f2e$1@news.onet.pl...
> [...]

    > Znowu masz omamy. Temat tego wątku brzmi: "czy to legalny windows?"

    > Czyli przyznajesz, że sprzedaż windowsów jest sprzedażą egzemplarzy

    Skoro nie znasz języka polskiego, to pozostawiam bez komentarza.

  • 35. Data: 2003-11-29 21:39:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Skoro nie znasz języka polskiego, to pozostawiam bez komentarza.

    Widocznie nie znam skoro widzę temat "czy to legalny windows",
    a nie cokolwiek z wykształceniem.

    Zadałem też pytanie czy wreszcie przyznajesz, że sprzedaż windowsów
    jest sprzedażą egzemplarzy programu, a nie udzielaniem licencji?
    Czy też uważasz, że stanowsko Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji
    jest stekiem wierutnych bzdur na temat licencji?

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 36. Data: 2003-11-29 21:49:31
    Od: "Przemo P" <...@...x>

    > oboje ryzykujecie zawieszenie konta. obrot wersjami OEM jest niezgodny
    > regulaminem allegro.

    jeśli dobrze rozumiem to w przypadku sprzedaży bez tego komponentu,
    jednak jeśli w komplecie kupionym i opisanym znajduje się jakiś flop, myszka
    itp.
    to jest ok? - warunki regulaminu spełnione
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 37. Data: 2003-11-30 00:42:50
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> ihn
    news:bqau9v$gad$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Nie. Pytam kim jesteś z wykształcenia.

    Nie wymagaj od niego za wiele, naprawdę. Arni jest hydraulikiem,
    choć w zawodzie wyuczonym nie pracuje. Studiów nie skończył, więc
    ciężko mówić o byciu kimś z wykształcenia...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 38. Data: 2003-11-30 07:44:49
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@c...spamers.are.stupid

    > Nie wymagaj od niego za wiele, naprawdę. Arni jest hydraulikiem,
    > choć w zawodzie wyuczonym nie pracuje. Studiów nie skończył, więc
    > ciężko mówić o byciu kimś z wykształcenia...

    A na samo pytanie "kim jest" - o tym chyba najlepiej swiadczy to co pisze,
    oraz jak postepuje w zyciu codzinnym (np czy nasyla dresow na ludzi czy nie
    itd)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 39. Data: 2003-11-30 07:46:29
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqaqup$1rk$1@news.onet.pl

    > Czyli najwyższy czas dobrać się M$ do dupy.
    > We wtorek poleci pozew.

    A naslesz dresow na Billa Gates'a ?

    Tylko wiesz, on pewnie na lepsza ochrone niz ja lub inni "zwykli
    grupowicze" ktorych nekales a to telefonami a to nachodziles osobiscie,
    wiec nie zdziw sie jak wynajety "koordynator regionalny" wroci w
    kajdankach, lub z paroma "misiami" po ciebie

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 40. Data: 2003-11-30 08:46:13
    Od: "latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    myszka
    > itp.
    > to jest ok? - warunki regulaminu spełnione

    Nie jest OK.
    Na innej plycie glownej Windows OEM XP nie da sie
    aktywowac (przynajmniej legalnie).

    Pytalem o to w BOK-u Microsoftu. Odpowiedzieli, ze jesli
    chce sprzedac Win XP OEM, to musze sprzedac z
    "calym komuterem", ze szczegolnym uwzglednieniem elementu
    z ktorym sam kupilem (myszka) oraz plyty glownej.

    Powiedzieli mi tez (jakby sprzecznie z powyzszym), ze jesli
    kupilem XP z myszka, to myszkę tą mogę sobie wymienić
    kiedy chcę, ale plyty glownej nie.

    Jest to mocno nielogiczne i ciezkie do pojęcia, ale takie
    jest wlasnie stanowisko M$, uparcie powtarzane przez
    wszystkie osoby z korymi rozmawiałem w M$.

    Jak mi nie wierzysz, to sam sobie zadzwon do BOK-u M$
    ((22) - 594-19-99), podyskutuj z nimi, a potem napisz
    co powiedzieli Tobie.

    Pzdrwm,

    latet