  • 391. Data: 2009-01-04 10:31:47
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa pisze:

    > Wiesz co? Podłącz się pod kabelek z kablówki sąsiada. A później mu
    > dopierdol że umowy z Tobą nie podpisał na świadczenie usług, ok?
    >
    > Zresztą nie wiem po co odgrzebuję ten temat :/

    Bo jesteś głupim trollem? ;->

  • 392. Data: 2009-01-04 15:08:40
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To ściągnij sobie jakiś automat do ściągania dziecięcego porno, jakieś
    > gówienko które po włączeniu same zacznie ściągać, a jak przyjdzie policja
    > to powiedz "To nie ja! To komputer sam"

    Podłączenie kogokolwiek to własnej NEOSTRADY
    nie jest przestępstwem. Nie jest również wykroczeniem.
    Jest złamaniem regulaminu firmy TPSA i NIC WIĘCEJ.
    Wiem bo Policja usiłowała zrobić mi z tego zrzut.
    Niestety im sie to nie udało.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 393. Data: 2009-01-04 20:36:08
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tomy M. pisze:
    > Podłączenie kogokolwiek to własnej NEOSTRADY
    > nie jest przestępstwem. Nie jest również wykroczeniem.
    > Jest złamaniem regulaminu firmy TPSA i NIC WIĘCEJ.

    Jest złamaniem chyba tylko, gdy udostępniasz poza lokal.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 394. Data: 2009-01-04 21:34:36
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Jest złamaniem chyba tylko, gdy udostępniasz poza lokal.

    Tak, w innej sytuacji w ogóle nie ma o czym gadać.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 395. Data: 2009-01-05 12:35:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, PlaMa wrote:

    > Wiesz co? Podłącz się pod kabelek z kablówki sąsiada. A później mu dopierdol
    > że umowy z Tobą nie podpisał na świadczenie usług, ok?

    Czego sie czepiasz?
    Odniosłem się AFAIR do tego, że była mowa o "umowie" - skoro nieważnej
    to tyle (i nic więcej). Skoro niepisemna to nawet się nią podetrzeć
    nie można ;)

    > Zresztą nie wiem po co odgrzebuję ten temat :/

    Od nas się nie dowiesz, wykrywacza myśli chyba nie ma :|

    pzdr, Gotfryd