  • 351. Data: 2008-11-02 11:02:00
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Co Ty powiesz?!? Ale jaja!
    Gdzie logika, ale...
    ... jak kiedyś uświadomił mi jeden znajomy.

    "Po co idzie się do sądu i czego się oczkuje?"
    Najczęstsza odpowiedź to - sprawiedliwości !

    A tu figa!
    Idziemy, aby ktoś orzekł, czy coś jest zgodne / niezgodne z obowiązującym
    prawem. Kompletnie nieistotne, czy wyrok jest sprawiedliwy, albo logiczny!
    Czasami absolutnie nie jest, ale ... zgodne z prawem. Często zapominamy o
    tej zależności oczekując logiki / sprawiedliwości.

    pozdrawiam

  • 352. Data: 2008-11-02 11:06:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ChOpLaCz napisał:
    [..]
    > Czasami absolutnie nie jest, ale ... zgodne z prawem. Często zapominamy o
    > tej zależności oczekując logiki / sprawiedliwości.

    W Polsce bardzo często nawet niezgodny z prawem, za to zgodny z
    zaleceniami prezesa danego sądu. :)

    A do sądu idzie się po wyrok a nie po sprawiedliwość. Niestety.
    Sprawiedliwość to można jedynie samemu wymierzyć.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 353. Data: 2008-11-02 11:21:21
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > A do sądu idzie się po wyrok a nie po sprawiedliwość. Niestety.
    > Sprawiedliwość to można jedynie samemu wymierzyć.

    A M E N

  • 354. Data: 2008-11-02 11:31:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 02.11.2008 Kocureq <a...@...stopce.pl> napisał/a:

    > Niezbyt. W przypadku niezabezpieczonej sieci WiFi to ty wchodzisz do
    > czyjego? mieszkania z sygna?em. Dwa, nie ma ?adnych drzwi przez które
    > trzebaby wej??.

    Zbyt zbyt. Lokalizacja przestrzenna nie ma tu żadnego znaczenia (sygnał
    jest wszędzie) więc MZ trochę mieszasz przykład mieszkaniowy z tematem
    dyskusji. A drzwi są, bo ten sygnał się przecież sam nie loguje a to
    klient (program) musi wykonać coś aby się zalogować do AP - będzie bierny,
    nic się nie stanie.

    --
    Marcin

  • 355. Data: 2008-11-02 12:53:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > No i w takich Wloszech (Italia, nie pod Warszawa :) ) mozesz za podpiecie
    > sie z laptopem do publicznie dostepnego gniazdka na dworcu kolejowym dostac
    > wiezienna odsiadke.

    A w innych krajach za seks oralny z własną partnerką można zostać
    ukamienowanym.

  • 356. Data: 2008-11-02 16:22:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gekr1a$km9$1@inews.gazeta.pl Kocureq <a...@...stopce.pl>
    pisze:

    > No to po co on się tu pojawia, skoro porównanie jest nietrafne?
    Nie "po co" tylko "dlaczego".

    > Co z tego, że po dwóch tygodniach, setce postów i dziesięciu wyzwiskach da
    > się coś ustalić dot. mieszkania, jak nie ma to przeniesienia na grunt
    > WiFI?
    A widziałeś w tym wątku przywołanie jakiegoś stosownego artykułu
    ustawy/rozporządzenia?
    Nie ma czy amatorszczyzna nie zna?

    --
    Jotte

  • 357. Data: 2008-11-02 18:20:42
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Zbyt zbyt. Lokalizacja przestrzenna nie ma tu żadnego znaczenia (sygnał
    > jest wszędzie) więc MZ trochę mieszasz przykład mieszkaniowy z tematem
    > dyskusji.

    No to po co on się tu pojawia, skoro porównanie jest nietrafne? Co z
    tego, że po dwóch tygodniach, setce postów i dziesięciu wyzwiskach da
    się coś ustalić dot. mieszkania, jak nie ma to przeniesienia na grunt WiFI?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 358. Data: 2008-11-02 18:24:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnggs0pv.bf5.joshua@tau.ceti.pl Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> pisze:

    > Tak swoją drogą, zabawne jest to że teoretycznie uruchamiając sieć
    > bezprzewodową podpada się pod popularne zakazy udostępniania internetu
    > poza lokal ;)
    Bez przesady, nieprawda.

    --
    Jotte

  • 359. Data: 2008-11-02 19:45:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 17:12:34 +0100, Tristan napisał(a):
    > No na zdrowy rozum tak. Choć proste hasło wep załóż.

    Bez sensu rada - założenie WEP czy WPA2 wymaga dokładnie tyle samo wysiłku,
    zaś WEP nie jest żadnym zabezpieczeniem.

    Tak swoją drogą, zabawne jest to że teoretycznie uruchamiając sieć
    bezprzewodową podpada się pod popularne zakazy udostępniania internetu poza
    lokal ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 360. Data: 2008-11-02 19:55:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 14:42:26 +0100, Marian napisał(a):
    > Jotte wrote:

    > klodki) -- to kupilem tania klodke i bylo zabezpieczone. Jakby mi ktos
    > doradzil kupno stalowych drzwi i zamkow antywlamaniowych za jedyne nawet
    > 500 zlotych to bym go zabil smiechem :)

    I słusznie...

    > Moze WEP jest ok w tamtej sytuacji? A do tego nie kosztuje dodatkowych
    > 100, 200, 300 zlotych.

    Ale praktycznie każde urządzenie dostępne na rynku obsługuje zarówno WEP jak
    i WPA2 - więc użycie WPA2 nie wymaga żadnych dodatkowych wydatków ani nie
    wiąże się z niewygodą (wręcz przeciwnie - można wprowadzić dowolne hasło
    zamiast długiego szesnastkowego hasła WEP :) Można spokojnie pominąć
    przypadki muzealne starego sprzętu ściągniętego z Niemiec :)

    Pozdrawiam,