  • 321. Data: 2008-11-01 19:56:28
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 17:16:48 +0100, Marian napisał(a):

    > Ale czemu chcesz mi narzucic jak bede rozporzadzal swoja wlasnoscia?

    Narazie tylko Ty chcesz narzucac jak ja mam rozporzadzac swoja.
    W tym wlasnie problem.
    Jesli chodzi o mnie, to mozesz sobie konfigurowac AP jak tylko chcesz.

  • 322. Data: 2008-11-01 19:59:06
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > OK - załóżmy, że zapłacę.
    > Tylko komu mam zapłacić?
    Marianowi- to on tą usługą ci świadczył.
    > Dostawcy Mariana, który w umowie z Marianem
    A skąd ty wiesz kto jest dostawcą Mariana?
    > wyraźnie zaznaczył w umowie, że Marianowi
    Czytałeś jego umowę?
    > nie wolno odsprzedawać dostępu?
    W niektórych umowach pisze że wolno.
    > A może Marianowi, który nie założył działalności
    > gospodarczej "udostępnianie darmowego internetu"?
    A skąd wiesz że nie ma działalności?

    > Pytanie jednak jest inne - na jakiej podstawie
    > Marian ma PRAWO domagać się zapłaty?
    Na podstawie tego że korzystałeś z jego internetu. Pomimo że prosił cię abyś
    zaprzestał dy dalej to robiłeś. ja cię poprosił to mogłeś już wiedzieć że
    jednak nie z hotspotem się łączysz i nikt ci takiej darowizny nie funduje.

    --
    Pawełj

  • 323. Data: 2008-11-01 20:02:31
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam ani czasu ani potrzeby eksperymentow, zeby stwierdzic, ze
    > bredzisz.
    > Prawo nie przewiduje zadnych oplat za bezumowne korzystanie w dobrej
    > wierze. Doucz sie nie nie bredz wiecej.

    A czy pod twoje rozumowanie można podciągnąć darmowe korzystanie z telewizji
    satelitarnej?
    Przecież ich sygnał "po moim niebie lata". dekoder to mi wujek
    sprezentował.
    Ale oglądam cyfrę i nic nie płace a inni to narzekają że jakieś abonamenty,
    że karty że coś tam...

    Czy to nie jest taka sama sytuacja?
    Korzystam z czegoś co jest na moim domu - sygnału - i odbieram.

    --
    Pawełj

  • 324. Data: 2008-11-01 20:11:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geic7g$d2r$4@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz. Weź oddech. Może zrozumiesz.
    Coś się tak rozpisał, chłystku?

    > Z wycieraczki to my zdejmujemy, do celi to My wsadzamy.
    Nie bandziorze. Takim jak ty to emerytury obniżają.

    > Nie raz miałem do czynienia z takim cwaniaczkiem jak Ty. Wielcy byli. Gęba
    > im się nie zamykała. Jak im pod celą kanalizację wyczyścili to wszystko i
    > wszystkich sprzedawali byleby tylko ich wyciągnąć.
    > Teraz mogę się z Tobą przekomarzać i podpuszczać Cię bo już mi zaczyna to
    > być obojętne. Wkrótce odchodzę na emeryturę i takimi jak Ty młodsi się
    > zajmą.
    Po co opisujesz jaką szmatą jesteś?

    > Możesz mi wierzyć na słowo, że chętnie się wykazują.
    > Twoje tricki aby się ukryć w necie są co najmniej śmieszne. Jeszcze żaden
    > administrator dostając nakaz nie odmówił ujawnienia danych usera.
    > Anonimowy to jesteś dla cywili (pisałem Ci wcześniej ale nie zrozumiałeś)
    > choć i tego nie byłbym taki pewien.
    > To tylko kwestia powodów.
    Jesteś chyba mądry inaczej. Nakaz to dostaniesz jak będzie uzasadnione
    podejrzenie przestępstwa, postępowanie przygotowawcze, a nie bo byle łajza
    chce prywatę odstawić. Gówno dostaniesz nie nakaz, pajacu, nie onanizuj się
    grożeniem tylko działaj.

    > To co wypisujesz na grupie jest żałosne i nie ma sensu głowy sobie takimi
    > duperelami zajmować.
    Ale się, łajzo, jednak zajmujesz.
    A miał być EOT, nie wytrzymałeś.

    > Wystarczy jednak, że ktoś życzliwy Ci mały donosik zaserwuje (masz wielu
    > fanów), że materiały pedofilskie rozpowszechniasz lub przechowujesz w
    > znacznych ilościach na HDD i zmienia się klimat.
    > Nawet wyczesani kolesie na których się powołujesz nie pomogą.
    > Co najwyżej 48h na dołku zaliczą.
    > Teraz dotarło?
    Musisz te dowody przynieść ze sobą, bandyto.
    Właśnie nieusuwalnie udokumentowałeś groźby sfabrykowania dowodów, a jak
    wiesz twoje IP jest spokojnie do namierzenia. Wystarczy donieść, że
    handlujesz pornografią. I zostaniesz wyczesany jak wyleniały pies.
    Wiesz co psom robią pod celą?
    Dotarło?

    --
    Jotte

  • 325. Data: 2008-11-01 20:25:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 1 Nov 2008 21:02:31 +0100, pawelj napisał(a):

    > A czy pod twoje rozumowanie można podciągnąć darmowe korzystanie z telewizji
    > satelitarnej?

    Jak najbardziej.

    > Przecież ich sygnał "po moim niebie lata". dekoder to mi wujek
    > sprezentował.
    > Ale oglądam cyfrę i nic nie płace a inni to narzekają że jakieś abonamenty,
    > że karty że coś tam...

    Ale placi Twoj wujek. Cyfra jest kodowana.

    > Czy to nie jest taka sama sytuacja?
    > Korzystam z czegoś co jest na moim domu - sygnału - i odbieram.

    Tak, to jest dokladnie taka sama sytuacja.

  • 326. Data: 2008-11-01 20:25:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:bgnut5-4r1.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Twoja matka jest głupia.
    Ty chamie i śmieciu, jak śmiesz pisać coś takiego i ruszać czyichś (byc może
    nieżyjących) rodziców?

    --
    Jotte

  • 327. Data: 2008-11-01 20:37:51
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    > Troche OT, ale niektorzy twierdza, ze pytajacy stworzyl hot-spota i
    > udostepnia internet "za free". Zatem przez analogie, czy mozna podlaczyc
    > sie pod ogolnodostepne gniazdko elektryczne (np. na latarni, na korytarzu,
    > w miejscu publicznym) i korzystac bez ograniczen? Jakos nie za bardzo
    > widze granicy miedzy udostepnianiem tych mediow (medii?)...

    Jeżeli na ścianie, latarni, itp. zainstalowano fabryczne gniazdko do
    podpinania (nie włamanie przez skrzynkę rozdzielczą) i nie napisano
    tabliczki "używanie dozowolne przez czas nie dłuższy niż...tutaj cyferka",
    to IMO wolno. Zresza byłby to jakiśprecedens, bo wypinam wtyczkę, wkładam
    ponownie i znów używam przez "czas dozowolony" i tak do emertyury ;). Tyle,
    że to typowe szukanie dziury w całym ;)

  • 328. Data: 2008-11-01 20:40:13
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl>

    Jakoś nie przypominam sobie, żeby w jakimkolwiek hotelu informowano mnie
    (nie mówiąc o pozwoleniu), że mogę korzystaćz gniazdek, XYZ, lampek, XYZ,
    wody w lazience, itp. To jest oczywiste jakby z automatu, ale nie mów, że
    ktoś mi na to pozwala, bądź (jeszcze śmieszniej) nie pozwala (a udostępnia)!
    ;)

  • 329. Data: 2008-11-01 21:00:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik armar napisał:
    [..]
    > Pozostawiasz sieć otwartą - to znaczy, że CHCESZ,
    > by z niej ktoś inny korzystał.

    Taaa.... a babki w mini albo topless na plaży CHCĄ żeby je ktoś zgwałcił.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net