  • 241. Data: 2008-11-01 14:30:22
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Doucz sie. To co sie dzieje z Twoim laczem, ani jakie z tytulu jego
    > publicznego udostepnienia masz problemy mnie nie interesuje.

    Nie udostępniam go publicznie.

    To, że nie mam zasłon w oknach nie oznacza, że ktoś może sobie mnie
    filmować teleobiektywem jak paraduję na golasa.

    Ale, że się powtórzę - mielisz po próżnicy ozorem bo
    1. Już były orzeczenia sądów w takich sprawach
    2. Sam się możesz przekonać na swojej skórze, że nie masz racji a
    sędziowie nie są idiotami.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 242. Data: 2008-11-01 14:30:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gehoo9$elr$5@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > nie moge sie doszukac, google mi cos nie bangla (zlikwidowali wyszukiwanie
    > po mesg id czy ja cos zle patrze?)
    Przecież to w tym wątku post.

    --
    Jotte

  • 243. Data: 2008-11-01 14:30:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geholq$elr$4@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > To zalezy od tego, jak zareaguje wlasciciel AP.
    Ależ skąd, to zależy od procedur stosowanych i wykonywanych przez.policję.

    > Ale rodzice beda wiedzieli, zeby domowe rutery kupowac z WPA2 i wlaczac ;)
    I zrobić im (rodzicom) przymusowe szkolenie jak to wykonać!
    Z egzaminem końcowym.
    Kto nie zda ma zakaz posiadania łącza do netu w domu i grzywnę.

    --
    Jotte

  • 244. Data: 2008-11-01 14:31:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 15:12:36 +0100, Marian napisał(a):

    > Zalozmy, ze mam lacze 512, a ktos sciaga obrazki, filmy,
    > i mnie zostaje 256. To jest niekorzystne dla mnie, ja tego nie chce,

    Skoro to niekorzystne, to nie udastepniaj publicznego AP. Proste.

  • 245. Data: 2008-11-01 14:35:40
    Od: armar <a...@p...fm>

    Arek pisze:

    > Nie udostępniam go publicznie.

    Więc jak go udostępniasz, jeśli nie publicznie?

    --
    Pozdrawia Marek

  • 246. Data: 2008-11-01 14:36:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 15:30:22 +0100, Arek napisał(a):

    > Nie udostępniam go publicznie.

    Skoro nie udostepniasz go publicznie to nie mam do niego dostepu. Nie o
    takim przypadku mowimy.
    Tutaj AP przydziela IP dowolnej chetnej osobie, czyli moze z niego
    korzystac blizej nieokreslona liczba osob, czyli AP jest publicznie
    dostepny.

    > Ale, że się powtórzę - mielisz po próżnicy ozorem bo
    > 1. Już były orzeczenia sądów w takich sprawach

    Owszem, korzytne na podlaczajacych sie.

  • 247. Data: 2008-11-01 14:38:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 15:30:22 +0100, Arek napisał(a):

    > To, że nie mam zasłon w oknach nie oznacza, że ktoś może sobie mnie
    > filmować teleobiektywem jak paraduję na golasa.

    Nie koles, ty wlazisz na golasa do mojego mieszkania i zadasz zebym zamknal
    oczy, albo placil.

  • 248. Data: 2008-11-01 14:42:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik armar napisał:
    > Więc jak go udostępniasz, jeśli nie publicznie?

    Litości!
    Ja rozumiem, że nie jest to grupa dla prawników sensu stricte, ale litości!

    Jeżeli NIE WIESZ co znaczy publiczne udostępnianie to zapoznaj się z
    tego definicją w ustawach i dopiero potem o tym paplaj.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 249. Data: 2008-11-01 14:45:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Skoro nie udostepniasz go publicznie to nie mam do niego dostepu. Nie o
    > takim przypadku mowimy.

    Nie chce mi się powtarzać to co napisałem almarowi.
    Nauczcie się podstawowych pojęć i definicji a potem zabierajcie się za
    mądrzenie.

    > Tutaj AP przydziela IP dowolnej chetnej osobie, czyli moze z niego
    > korzystac blizej nieokreslona liczba osob, czyli AP jest publicznie
    > dostepny.

    Nie jest.
    By ten adres został przydzielony musi zostać podjęta konkretna akcja z
    Twojej strony.
    A Ty nie masz do niej prawa.

    > Owszem, korzytne na podlaczajacych sie.

    Nie. Niekorzystne.

    Ale po raz trzeci się powtórzę- zamiast mielić po próżnicy ozorem może
    przetestujmy sprawę na własnych skórach?

    Ty się podłączysz do mojej APeka a ja Cię pozwę.

    Bo tak to można się do usranej przerzucać - ja mam rację, nie to ja mam
    rację.

    To jak?
    Czy też pękasz bo wiesz, że tej racji nie masz i że przegrasz w sądzie?

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 250. Data: 2008-11-01 15:07:40
    Od: armar <a...@p...fm>

    Arek pisze:

    > Nie jest.
    > By ten adres został przydzielony musi zostać podjęta konkretna akcja z
    > Twojej strony.

    Jaka "akcja" z "mojej" strony?
    Włączam komputer, a system operacyjny wyszukuje najmocniejszy sygnał
    i z niego korzysta.
    Co Ty ode mnie chcesz?
    Pisz do Billa Gatesa. :D

    > A Ty nie masz do niej prawa.

    A podasz w oparciu o jaką ustawę to wymyśliłeś?

    --
    Pozdrawia Marek