  • 221. Data: 2008-11-01 13:51:25
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:

    > Opluwam? Z byka spadłeś?

    taaa, ale dawno :)

    > Krytykuję, niekiedy ostro i mam do tego prawo. Poza tym dotyczy to tzw.
    > fachowca.

    Oj tam, kazdy ma takiego fachowca na jakiego go stac.

    > No i co z tego? Chodzi ci o coś czy tak sobie piszesz?

    No chodzi mi o kontekst np. tego watku. WEP wystarczy, zeby wejscie bylo
    juz wlamaniem.

    > o polecaniu przestarzałych i nieskutecznych rozwiązań?

    no to ntg ;)

  • 222. Data: 2008-11-01 13:52:59
    Od: armar <a...@p...fm>

    Marian pisze:

    > Moze WEP jest ok w tamtej sytuacji?

    Akurat wyjątkowo WEP jest ok na informatyka z sądu.
    W takich instytucjach do zatrudnienia jest potrzebne
    zaświadczenie o niekaralności, więc ten informatyk
    nawet nie będzie próbował bez zgody sąsiada "sprawdzać"
    stanu zabezpieczeń jego sieci, by ryzykować zwolnieniem z pracy.
    Wsiądzie z notebookiem w samochód i pojedzie gdzieś w miasto,
    jeśli się chce bawić.

    Jotte ma rację, że dla dzieciaka od sąsiada
    WEP nie jest poważnym zabezpieczeniem i już na drugi dzień
    po skonfigurowaniu dzieciak będzie się mógł cieszyć z darmowego neta:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wired_Equivalent_Privac

    Pozdrawia Marek

  • 223. Data: 2008-11-01 13:55:52
    Od: Marian <m...@a...pl>

    armar wrote:

> [...]
    > WEP nie jest poważnym zabezpieczeniem i już na drugi dzień
    > po skonfigurowaniu dzieciak będzie się mógł cieszyć z darmowego neta:

    A tydzien pozniej przyjdzie wezwanie do sadu, przyjda panowie,
    zabezpiecza "sprzet uzyty do przestepstwa", bedzie sprawa o "lamanie
    zabezpieczen sieci teleinformatycznych", logi od admina, prawnik
    wlaciciela AP, kontra zaplakana matka, rozpity ze stresu ojciec i
    znerwicowane dziecko ;)

    Moze lepiej uczyc w szkolach, ze lamanie zabezpieczen niesie za soba
    konsekwencje, zeby dzieci nie probowaly wlaman? :)

  • 224. Data: 2008-11-01 13:58:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Nie wyda.

    Zapytam jak innej osoby z tego wątku - chcesz to przećwiczyć na własnej
    skórze?

    To proszę bardzo, podepnij się pod mojego hosta, a ja złożę pozew.
    Przekonasz się a nie będziemy tu po próżni mielić ozorami.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 225. Data: 2008-11-01 13:59:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Nov 2008, Marian wrote:

    > "kowalski sie przyznal, ze wchodzi komus do mieszkania,

    Przykład o którym mowa dotyczył emisji i immisji (niech będzie
    że immisji przez emisję) a nie naruszenia terenu.
    Ale przyjmijmy ten przykład - co mają PROŚBY do tego?
    Inaczej: załóżmy, że nie będziesz chciał żeby ktoś z grupowiczów
    pisał na .prawo. PROSIĆ możesz. Ale nie poskutkuje. I co mu
    zrobisz? Dlaczego Twoje "prośby w sprawie wejścia" mają być
    (dla prawa) traktowane inaczej, skoro DYSPONUJESZ możliwością,
    aby skutecznie zapobiec łamaniu Twojej woli - lecz NIE CHCESZ
    z takiej możliwości skorzystać?

    > no sam pisales, ze nie za sluchanie, ale za nadawanie wlasnej :)

    Znaczy że w tym przykład Jacka różni się od sieci :)
    Ale popatrz na to tak: najpierw ten co śpiewa oddziałuje na
    lokal tego co korzysta.

    pzdr, Gotfryd

  • 226. Data: 2008-11-01 13:59:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gehmt1$a8q$8@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > taaa, ale dawno :)
    Musiał być w takim razie strasznie ostry... ;))

    > Oj tam, kazdy ma takiego fachowca na jakiego go stac.
    Nie o to biega. Radzący uważa się za fachowca.
    Łże.

    To wszyscy wiedzą przecież.

    --
    Jotte

  • 227. Data: 2008-11-01 14:00:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > Zostawiając chwilowo na boku kwestie dowodowe mógłbyś, jasnowidzu
    > sądowy, uwiarygodnić swe proroctwo jakimś przepisem prawnym stosownym do
    > tego konkretnego przypadku?

    Mógłbym, ale nie mam teraz dostępu do Lexa czy czegoś podobnego.
    Jak ktoś ma - znajdzie Ci bez trudu odpowiednie orzeczenia.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 228. Data: 2008-11-01 14:04:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gehn5d$elr$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > A tydzien pozniej przyjdzie wezwanie do sadu,
    Nieprawda. Nie tak szybko i nie do sądu.

> [...]
    > o "lamanie zabezpieczen sieci teleinformatycznych", logi od admina,
    > prawnik wlaciciela AP, kontra zaplakana matka, rozpity ze stresu ojciec i

    A siostrze rozreguluje się period od nerwów. ;)

    > Moze lepiej uczyc w szkolach, ze lamanie zabezpieczen niesie za soba
    > konsekwencje, zeby dzieci nie probowaly wlaman? :)
    Właśnie wtedy będą próbować masowo... :)

    --
    Jotte

  • 229. Data: 2008-11-01 14:04:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Trochę to masz przestarzałe... Do tego widzę, że biznesy ci padły:

    Nie padły tylko zmieniłem hostingi i jeszcze się nie uaktualniły.
    No poza STI co mi podpieprzyli domenę. :)

    Dzięki za zwrócenie uwagi na błędy linkowania, już poprawiłem.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 230. Data: 2008-11-01 14:05:34
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 01 Nov 2008 14:58:42 +0100, Arek napisał(a):

    > Zapytam jak innej osoby z tego wątku - chcesz to przećwiczyć na własnej
    > skórze?

    Nie mam ani czasu ani potrzeby eksperymentow, zeby stwierdzic, ze bredzisz.
    Prawo nie przewiduje zadnych oplat za bezumowne korzystanie w dobrej
    wierze. Doucz sie nie nie bredz wiecej.