  • 131. Data: 2008-10-31 23:24:34
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    armar pisze:

    > Nie interesuje mnie, czy gdy Jotte określa użytkownika WEP
    > "debilem", to wychodzi mu słoma z cholewek, czy nie...

    Gostek czuje się bezkarny obrażając ludzi w usenecie.

    Ta 'powiedzmy' rozmowa może uświadomi mu, że jego bezkarność spowodowana
    jest tylko ignorancją ze strony userów.

    Napompuję go troszkę, a później jak wymiętą szmatę porzucę w koncie.
    Pewnie nie zrozumie. Jest jednak szansa, że do niego dotrze co nieco.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 132. Data: 2008-10-31 23:25:56
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Flo pisze:

    > koncie.

    ups... w kącie

  • 133. Data: 2008-10-31 23:30:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg3rk$pfb$23@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Nie mogę używać bogatszego zestawu słów bo ten już przekracza Twoje
    > możliwości.
    > Zapętlasz się.
    Rozumiem, że sobie nie dajesz rady, ale jak już coś piszesz, to pisz
    prawidłowo.
    Niech ci ktoś pomaga najlepiej.

    > "My" i "Wy" odnosi się do wszystkich userów w usenecie, którzy nie
    > zgadzają sie z Twoimi poglądami i nie godzą się na zachowanie takie jak
    > Twoje.
    Nie zmyślaj cudaku.
    Ja takich nie znam, a jak są to ich pier****ę.

    > Oczywiście i tego nie zrozumiałeś.
    > A myślałem, że inteligentniejszy jesteś.
    Co tam ty mogłeś myśleć...
    Jak i czym??

    > Zawodzisz mnie.
    To mi wisi.

    > Kurcze. Załapałeś.
    > A byłem niemalże pewien, że nie zauważysz. :D
    Nie masz klasy. Matoł z ciebie ale gdybyś się przyznał do błędu, to bym
    docenił.
    A tak - kawał kupy.

    --
    Jotte

  • 134. Data: 2008-10-31 23:30:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg3id$vq6$1@node2.news.atman.pl armar
    <a...@p...fm> pisze:

    > Ja mam takie nietypowe pytanie:
    > Długo tak jeszcze będziecie spamować na tej grupie?
    > Nie interesuje mnie, czy gdy Jotte określa użytkownika WEP
    > "debilem", to wychodzi mu słoma z cholewek, czy nie...
    To zabawa, tylko ty nie jesteś w stanie zrozumieć, słommenie.
    Nie określiłem użytkownika WEP debilem (choć to prawda), tylko durnia który
    to zalecał. Mógłbys czytać ze zrozumieniem.
    A grupa jest swobodnie dostępna i z przyjemnością będę się z moim
    adwersarzem przekomarzał.

    --
    Jotte

  • 135. Data: 2008-10-31 23:41:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg43j$pfb$24@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Gostek czuje się bezkarny obrażając ludzi w usenecie.
    Nigdy, durniu, nikogo nie obraziłem.

    > Ta 'powiedzmy' rozmowa może uświadomi mu, że jego bezkarność spowodowana
    > jest tylko ignorancją ze strony userów.
    Jak widzisz nikt cię nie popiera, nikt na ciebie (poza mną) nie zwraca
    uwagi. Jesteś ignorowany. Robię ci łaskę dostrzegając cię, wypierdku. Mówi
    ci to coś?
    To wszystko nie ma jednak znaczenia. To tylko usenet, choć głupkom to się z
    realem myli.,

    > Napompuję go troszkę, a później jak wymiętą szmatę porzucę w koncie.
    Pompuj, durniu, pompuj.
    Tylko szybko bo ja sobie tobą buty wycieram.

    > Pewnie nie zrozumie. Jest jednak szansa, że do niego dotrze co nieco.
    Masz prawo mieć swoja nadzieję, stolcu..

    --
    Jotte

  • 136. Data: 2008-11-01 00:08:59
    Od: armar <a...@p...fm>

    Jotte pisze:

    > To zabawa, tylko ty nie jesteś w stanie zrozumieć, słommenie.

    Więc dlaczego nie podasz tu swojego numeru telefonu?
    Ktoś by może zadzwonił i miałbyś świetną zabawę.
    Chętnie bym się przyłączył do zabawy, by ją zrozumieć.

    > Nie określiłem użytkownika WEP debilem (choć to prawda), tylko durnia
    > który to zalecał. Mógłbys czytać ze zrozumieniem.

    Staram się czytać ze zrozumieniem i nie widzę,
    którego debila masz na myśli:

    > Byle nie przez jakiegoś debila co WEP zastosował. Ma być WPA2.

    Wygląda tak, jakbyś to tylko Ty wiedział o jakim debilu piszesz.
    W dodatku gdy wejdzie WPA3 (lub nowsze), to może się okazać,
    że niejako o sobie również pisałeś.

    > A grupa jest swobodnie dostępna i z przyjemnością będę się z moim
    > adwersarzem przekomarzał.

    alt.pl.test też jest dostępna, więc jeśli taki poziom wypowiedzi
    do jakiego się zniżasz jest dla Ciebie przyjemnością,
    to przestaje dziwić, że tak łatwo dajesz się w to wciągnąć...

    --
    Pozdrawia Marek

  • 137. Data: 2008-11-01 00:21:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg6jj$cf$1@node2.news.atman.pl armar
    <a...@p...fm> pisze:

    > Więc dlaczego nie podasz tu swojego numeru telefonu?
    > Ktoś by może zadzwonił i miałbyś świetną zabawę.
    A co cię obchodzi co ja robię z moim telefonem?

    > Chętnie bym się przyłączył do zabawy, by ją zrozumieć.
    Mógłbyś sobie jednak nie dać rady ani z przyłączeniem ani ze zrozumieniem.
    Zresztą - co byle komu do mojego prywatnego telefonu?

    > Staram się czytać ze zrozumieniem i nie widzę,
    > którego debila masz na myśli:
    Tristana. W każdym razie to jego ostani nick.

    > Wygląda tak, jakbyś to tylko Ty wiedział o jakim debilu piszesz.
    To mi nie przeszkadza.

    > W dodatku gdy wejdzie WPA3 (lub nowsze), to może się okazać,
    > że niejako o sobie również pisałeś.
    Ale ty o sobie napisałeś już teraz.

    > alt.pl.test też jest dostępna, więc jeśli taki poziom wypowiedzi
    > do jakiego się zniżasz jest dla Ciebie przyjemnością,
    > to przestaje dziwić, że tak łatwo dajesz się w to wciągnąć...
    Tak samo ty, w końcu tu piszesz.
    Odkryj jeszcze kilka innych grup będziesz miał gdzie się produkować.
    Nie chcesz się chyba upadlać tylko tutaj. Nie ograniczaj się do bycia idiotą
    wyłącznie na pl.soc.prawo na którą dałeś się wciągnąć.

    --
    Jotte

  • 138. Data: 2008-11-01 00:43:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Debowski pisze:

    > Dostałby od "złodzieja". Z tytułu bezumownego użytkowania też by dostał. A

    Muhaha.

    > po bezskutecznym wezwaniu do opuszczenia mieszkania byłoby to naruszenie
    > miru. Mylę się?

    Owszem, ale osoba uprawniona musiałaby wezwać osobiście do opuszczenia.

    I jakby za chwilę tej osoby uprawnionej nie było, a drzwi nadal były
    otwarte, to można by na nowo wejść.

  • 139. Data: 2008-11-01 02:08:11
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Muhaha.

    > Owszem, ale osoba uprawniona musiałaby wezwać osobiście do opuszczenia.
    >
    > I jakby za chwilę tej osoby uprawnionej nie było, a drzwi nadal były
    > otwarte, to można by na nowo wejść.

    Ale wtedy wlasciciel juz moze pierdolnac z bejzbola, bo to uporczywe i
    natretne naruszanie miru jest...

  • 140. Data: 2008-11-01 07:39:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Podpuszczasz?

    Nie. Wszystkie urządzenia, które używałem bez problemów wspierają WPA (a nawet
    WPA2).