  • 121. Data: 2008-10-31 22:58:37
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly pisze:

    > jesli mu pozwola i obie maja powyzej 15 lat, to ktory przepis tego zabrania
    > (poza prawem kanonicznym?)

    Swoją droga jakim trzeba być bezmózgiem, żeby mylić przedmioty z
    osobami... Chociaż może w przypadku buzdygana jego "żona" i "córka" to
    faktycznie jakieś dmuchane lale ;->

  • 122. Data: 2008-10-31 22:59:21
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Pierdoła.

    Przekomarzasz się?

    > Kto wierzy we mnie żyć bedzie na wieki.
    > Nie mam pojęcia skąd mi się to zdanie przyplątało...

    Czyli jesteś głąb skoro nie wiesz co piszesz.
    Cieszy, że masz chociaż odwagę się do tego przyznać.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 123. Data: 2008-10-31 23:01:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 31.10.2008 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Podaj jakie.

    Np. taka DSC-900W i generalnie większość urządzeń idących po "b". Nie
    wszystko da się wymienić czy zupgradować z różnych względów od
    praktycznych i cenowych po sentymentalne.

    --
    Marcin

  • 124. Data: 2008-10-31 23:02:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg2ct$pfb$20@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Widzę, że nie zrozumiałeś aluzji.
    > Napiszę po polsku tekstem zrozumiałym dla ucznia szkoły podstawowej (to
    > chyba Twoje klimaty?).
    > To była drwina.
    > Rozumiesz to słowo?
    Prawdę mówiąc nie. Jakby użył go jakiś normalny człwoeik to z pewnością bym
    zrozumiał.
    Ale tak...

    > Aha. Coś nowego.
    > Z powodu wyczerpania zasobu słów czepiamy się literówek.
    Jak to od podstawówkowiczów. Minimalny zasób słow, a i ten z literówkami.

    > Nareszcie zauważyłeś do jakiego poziomu zniżamy się dyskutując z Tobą.
    Nie mogę "was" Flo odwiedzić w waszej lecznicy. Ale nie poniżajcie się Flo,
    bo się wam pogorszy.

    > Brawo. Brawissimo.
    > Ups... Przepraszam jeśli nie zrozumiałeś ostatniego słowa.
    Bravissimo pisze się przez "v", to włoski wyraz, żenujący matołku.

    --
    Jotte

  • 125. Data: 2008-10-31 23:03:56
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Niepotrzebnie. Żaden zaszczyt.

    Znowu nie zrozumiałeś drwiny.
    Kurcze. Jak tak dalej pójdzie to jeszcze zrobi mi się Ciebie żal.

    > Odpowiadam też menelowi na "dzień dobry" pod śmietnikiem jak puszki
    > wybiera po piwie z kontenera.

    Oooooo.
    Oznaki kultury?
    Może w usenecie zaczniesz ją stosować?

    > Dla zabawy.

    Czyli zabawa jest bez sensu.
    To po co się bawisz?
    Masochista jesteś czy co?

  • 126. Data: 2008-10-31 23:04:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg2ka$pfb$21@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Przekomarzasz się?
    A jak myślisz, jeśli umiesz tę czynnośc wykonać?

    > Czyli jesteś głąb skoro nie wiesz co piszesz.
    > Cieszy, że masz chociaż odwagę się do tego przyznać.
    A skąd, ciesz się jeśli lubisz ale ja zwyczajnie robię z ciebie idiotę.

    --
    Jotte

  • 127. Data: 2008-10-31 23:08:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg2su$pfb$22@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Znowu nie zrozumiałeś drwiny.
    Użyłem drwiny idioty aby z niego zadrwić.
    Nie mogłeś tego zrozumieć.

    > Kurcze. Jak tak dalej pójdzie to jeszcze zrobi mi się Ciebie żal.
    Tylko się nie potnij z żałości.

    > Oooooo.
    > Oznaki kultury?
    > Może w usenecie zaczniesz ją stosować?
    A co? nie masz z czego za łącze zapłacić?

    Może po prostu lubię idiotów.

    --
    Jotte

  • 128. Data: 2008-10-31 23:17:09
    Od: armar <a...@p...fm>

    Flo pisze:

    > Ups... Przepraszam jeśli nie zrozumiałeś ostatniego słowa.

    Ja mam takie nietypowe pytanie:
    Długo tak jeszcze będziecie spamować na tej grupie?

    Nie interesuje mnie, czy gdy Jotte określa użytkownika WEP
    "debilem", to wychodzi mu słoma z cholewek, czy nie...

    --
    Pozdrawia Marek

  • 129. Data: 2008-10-31 23:20:19
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Prawdę mówiąc nie.

    I wszystko jasne.

    > Jak to od podstawówkowiczów. Minimalny zasób słow, a i ten z literówkami.

    Nie mogę używać bogatszego zestawu słów bo ten już przekracza Twoje
    możliwości.
    Zapętlasz się.

    > Nie mogę "was" Flo odwiedzić w waszej lecznicy. Ale nie poniżajcie się
    > Flo, bo się wam pogorszy.

    "My" i "Wy" odnosi się do wszystkich userów w usenecie, którzy nie
    zgadzają sie z Twoimi poglądami i nie godzą się na zachowanie takie jak
    Twoje.
    Oczywiście i tego nie zrozumiałeś.

    A myślałem, że inteligentniejszy jesteś.

    Zawodzisz mnie.

    > Bravissimo pisze się przez "v", to włoski wyraz, żenujący matołku.

    Kurcze. Załapałeś.
    A byłem niemalże pewien, że nie zauważysz. :D

  • 130. Data: 2008-10-31 23:22:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 31.10.2008 Maciek <f...@e...one.nospam.pl> napisał/a:
    > Porównanie kiepskie. Już wcześniej ci opisałem, że w podobnym przypadku nie
    > dostałbyś ani grosza odszkodowania za kradzież wynikającą z tego, że
    > otwarte drzwi zostawiasz. Czyli - poniósłbyś konsekwencje własnej
    > lekkomyślności.

    Dostałby od "złodzieja". Z tytułu bezumownego użytkowania też by dostał. A
    po bezskutecznym wezwaniu do opuszczenia mieszkania byłoby to naruszenie
    miru. Mylę się?

    --
    Marcin