  • 111. Data: 2008-10-31 22:46:39
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:
    > Użytkownik Roman napisał:
    > [..]
    >
    > Nie jest dozwolone.

    Podstawa prawna?

    > Możesz go ścigać.

    Bredzisz, jak zwykle.

  • 112. Data: 2008-10-31 22:48:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman pisze:
    > Witam,
    > posiadam w mieszkaniu internet , ktory poprzez router wifi rozdziela lacze

    Rany, cały internet u siebie w mieszkaniu trzymasz? Wow, to ty gościu
    jesteś! ;->

    > radiowo na 2 laptopy (moj i mojej zony).
    > Zorietowalem sie,ze lacze spowolnilo swoje dzialanie, okazalo sie ,ze sasiad
    > ,ktory posiada karte bezprzewodowa podpina sie pod moje lacze i korzysta z
    > sieci do woli (czyli: sciaga dane,uzywa gg itp.)

    No i? Pewnie zostawiłeś publiczny dostęp.

    > Oczywiscie widac to bylo w panelu administracyjnym routera (nazwa
    > komputera,adres mac karty sieciowej)
    > Czy takie podpinanie pod czyjac siec jest dozwolone,jesli tak, jakie
    > konsekfencje groza temu co sie podpina ?

    O ile nie przełamywał żadnych zabezpieczeń, to nic tego nie zabrania.

    > Dodam ,iz sasiad jest pracownikiem
    > sadu (informatyk).

    A jakie ma to znaczenie?

  • 113. Data: 2008-10-31 22:49:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:geg1pp$pfb$19@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Samochwała
    Pierdoła.

    > A czy gdzieś napisałem, że mam jakikolwiek problem?
    Nie musiałeś. To się po prostu czuje.
    To widać, słychać i czuć.

    > Nie poddawaj się. Liczę na Ciebie.
    Kto wierzy we mnie żyć bedzie na wieki.
    Nie mam pojęcia skąd mi się to zdanie przyplątało...

    --
    Jotte

  • 114. Data: 2008-10-31 22:49:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman pisze:

    > przed chwila dzwonilem do informatyka , ktory twierdzi, ze jesli mam
    > internet bezprzewodowy na ktorym nie mam hasla to udostepniam internet i
    > jest ryzyko ,ze ktos sie podepnie i ,ze jest to moja wina.
    > Udostepniam to z wlasnej woli.

    Dokładnie.

    > Zadalem pytanie, skoro zapomne zamknac drzwi na klucz to kazdy moze wejsc do
    > mnie do mieszkania i korzystac z niego na wlasnosc?

    Rany boskie, co za głębia ignorancji...

    Owszem, wejść może, ale korzystanie "jak z własności" to m.in. możliwość
    sprzedania - mylisz pojęcia.

    > Czy tu moze byc duzo mojej winy (brak hasla,zabezpieczen sieci itp.?)

    Jak udostępniasz coś publicznie, to co się dziwisz, że ktoś z tego korzysta?

  • 115. Data: 2008-10-31 22:50:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Placek pisze:
    > Napisz mu listem poleconym wezwanie do zapłaty za korzystanie z usługi :)
    > jeśli nie zapłaci - policja + logi z routera (nie wyłączaj go i najlepiej
    > jak jest możliwość zapisz je na swoim hdd). Ja bym przykładnie ukarał
    > kolesia kwotą 100 zł / miesiąc.

    Swoich rodziców ukaż, że takiego głąba wyhodowali.

  • 116. Data: 2008-10-31 22:51:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman pisze:

    > nie zamkne drzwi w mieszkaniu i dostep do mieszkania tez jest ogolnodostepny
    > ?
    > Nie, nie nalezy wchodzi do mieszkania bo to nie moja wlasnosc.

    A co tego zakazuje, hmm?

    > Internet ? - nie wchodze/lacze sie bo to nie moja wlasnosc (rozlaczam sie)
    > Dobrze mysle?

    W ogóle nie myślisz.

  • 117. Data: 2008-10-31 22:53:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NoName pisze:

    > Na jaka zabawe czy tobie tak ciezko zrozumiec ze jesli Ap masz
    > skonfigurowany na Open Free to All to kazdy pecet sie podlaczy do
    > niezabezpieczonej sieci bezprzewodowej traktujac ja jako swoje AP .

    Przestań dokarmiać tego debilnego trolla... Nie poznajesz? Toż to ten
    tuman buzdygan!

  • 118. Data: 2008-10-31 22:54:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman pisze:

    > zablokowalem jego karte sieciowa i widze,ze podlaczyl laptopa (rece opadaja)
    > Jego nazwa komputera imie_PC nazwa laptopa imie_LAPTOP to napewno ta sama
    > osoba.

    Ty jesteś rzeczywiście taki durny, czy celowo zostawiasz otwarty punkt
    dostępowy?

  • 119. Data: 2008-10-31 22:55:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman pisze:

    > Internet to moja slaba strona i jesli nie inetresuje mnie ten temat nie
    > zaglebiam sie w niego.

    To zatrudnij fachowca albo idź do diabła!

  • 120. Data: 2008-10-31 22:55:24
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jotte pisze:

    > Miałeś podpowiedzieć słowa i zwroty.
    > Wykonaj.

    Widzę, że nie zrozumiałeś aluzji.
    Napiszę po polsku tekstem zrozumiałym dla ucznia szkoły podstawowej (to
    chyba Twoje klimaty?).

    To była drwina.

    Rozumiesz to słowo?

    > Raczej "po srasz" się, analfabeto.

    Aha. Coś nowego.
    Z powodu wyczerpania zasobu słów czepiamy się literówek.

    > Tylko to jest żaden ubaw, trudno się bawić szambem co wybiło.

    Nareszcie zauważyłeś do jakiego poziomu zniżamy się dyskutując z Tobą.

    Brawo. Brawissimo.

    Ups... Przepraszam jeśli nie zrozumiałeś ostatniego słowa.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855