  • 21. Data: 2005-04-30 11:34:12
    Temat: Re: czy to jest powod do oddania towaru do sklepu?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "dlugidll" <dlugidll.tosobiewytnij@.o2.pl> napisał w wiadomości
    news:d4voje$412$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > ze niby go falszywie oskarzylem?

    a niby co to ma byc, oskarzasz go o popelnienie przetspestwa(wykroczenia,
    nie wiem do czego to sie zaliczy)
    skarbowego.

    > i ze to jest przestepstwem?

    Art. 234

    Kto, przed organem powołanym do ścigania lub orzekania w sprawach o
    przestępstwo, w tym i przestępstwo skarbowe, wykroczenie, wykroczenie
    skarbowe lub przewinienie dyscyplinarne, fałszywie oskarża inną osobę o
    popełnienie tych czynów zabronionych lub przewinienia dyscyplinarnego,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    P.

  • 22. Data: 2005-05-03 21:02:56
    Od: "Equipment" <equipment_krakow[tnij_smieci]@interia.pl>

    > witam
    > kupilem telewizor i okazalo sie ze nie zostala podbita gwarancja w
    > sklepie, jak rowniez nie dostalem paragonu-- TV kupiny na raty, mam umowe
    > z bankiem
    > czy brak gwaracji i paragonu jest podstawa do zwrotu towaru?
    > jesli tak to na jakiej podstawie prawnej?

    Przeczytaj umowę kredytową, to się dowiesz gdzie jest paragon:-)

    Pozdro
    EQ