  • 71. Data: 2008-01-28 19:08:24
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tomasz Pyra <s...@o...pl> writes:

    [ciap]

    > Myślę że oni doskonale wiedzą że nic w tej kwestii nie mogą,

    Mogą, tylko nie opłaca im się dyskutować z pieniaczami.

  • 72. Data: 2008-01-28 19:09:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > ROTFL
    >
    > Twierdzisz, że jak w "licencji" mam zakaz odsprzedawania kopii
    > programu, to osoba, która tę kopię ode mnie kupi podpada pod
    > ten paragraf?

    Tak, dokładnie :)

  • 73. Data: 2008-01-28 19:10:26
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [ciap]

    > Konkrety! Fakty!

    Art. 278 ust. 2 kk.

  • 74. Data: 2008-01-28 19:16:38
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Czyli wg ciebie program komputerowy nie może być utworem?

    Moze i jest dokladnie jak samochod, lodowka, ksiazka. C0 z tego? W
    sklepie nabywam legalna kopie oprogramowania, tak samo jak nabywam
    legalna kopie ksiazki, legalna kopie samochodu, legalna kopie lodowki.
    Wszystkie te produkty chroni prawo autorskie, prawda?

    Jacek

  • 75. Data: 2008-01-28 19:20:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Art. 278 ust. 2 kk.

    No i? Cudzy program kupilem od osobu uprawnionej, od oficjalnego
    dystrybutora Microsoft/Adobe itp itd.

    Jacek

  • 76. Data: 2008-01-28 19:27:59
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    castrol <j...@w...wp.pl> writes:

    > Moze i jest dokladnie jak samochod, lodowka, ksiazka.

    Czyli wg ciebie samochód jest utworem?

  • 77. Data: 2008-01-28 19:28:56
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    castrol <j...@w...wp.pl> writes:

    > No i? Cudzy program kupilem od osobu uprawnionej, od oficjalnego
    > dystrybutora Microsoft/Adobe itp itd.

    Rewelacja, opowiedz mi o tym.

  • 78. Data: 2008-01-28 20:13:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Czyli wg ciebie samochód jest utworem?

    Tak, w samochodzie znajduja sie rozne oprogramowania, sterowniki.
    Znajduje sie tam takze komputer, ktory takze posiada swoje oprogramowanie.

    Jacek

  • 79. Data: 2008-01-28 20:14:03
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Rewelacja, opowiedz mi o tym.

    O czym?

    Jacek

  • 80. Data: 2008-01-28 22:58:51
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    castrol <j...@w...wp.pl> writes:

    > O czym?

    O tym, jak legalnie nabyłeś oprogramowanie Adobe.