  • 11. Data: 2008-01-22 14:11:57
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    BETON wrote:

    > Pytaniej jak w temacie
    > Czy kupując produkt z tej aukcji- nabywamy pełnowartościowy legalny
    > windows ?

    nie
    jest to OS przeznaczony do nowych komputerow DELL
    tyle

    --
    go!

  • 12. Data: 2008-01-22 14:13:38
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fn4gca$k55$1@news.onet.pl...
    > Możesz np. mieć legalną kopię "zwykłej" płyty do WinXP.
    > Oryginał może ulec zniszczeniu, zgubieniu. Ten napis "Dell" z książeczki
    > może zeżreć Ci chomik. Co dalej? Pomyśl ;-)

    Jesli nie ma faktury i nosnika, to moga uznac to za nielegalne
    oprogramowanie. Podstawa do uznania sa trzy rzeczy do wyboru: oryginalna
    plyta, certyfikat, faktura, licencja.
    Powyzsza licencja jest oczywiscie do legalnego wykorzystania z komp. Dell.
    Dlatego sa prawie o polowe tansze od tych bez tego napisu.

    Pozdrawiam
    Ann

  • 13. Data: 2008-01-22 14:26:52
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    go! pisze:

    > nie
    > jest to OS przeznaczony do nowych komputerow DELL

    hmm, a jak mam myszkę della?

    MAc

  • 14. Data: 2008-01-22 14:28:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MAc napisał(a):

    > hmm, a jak mam myszkę della?

    Różowy słonik ;)

    j.

  • 15. Data: 2008-01-22 14:29:12
    Od: "MT" <a...@n...www>

    No przeznaczony oczywiscie wiec jakim cudem ja korzystam z legalnego
    windowsa zarejestrowanego w Microsoft jesli wymienialem juz 2 razy plyte
    procesor i dyski a naklejke mam na obudowie zeby zona nie wyrzucila?
    Faktury nie mam bo mam obowiazek ich trzymania tylko przez 5 lat, i co mi
    zrobisz?

  • 16. Data: 2008-01-22 16:04:30
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    MT wrote:
> [...]
    > procesor i dyski a naklejke mam na obudowie zeby zona nie wyrzucila?
    > Faktury nie mam bo mam obowiazek ich trzymania tylko przez 5 lat, i co

    po kazdej wymianie podzespolow bazowych trzeba rejestrowac od nowa system
    W WIN Vista absurd siegnal szczytu i winda chce sie rejestrowac ponownie
    nawet po zmienie sterownikow bez ingerencji w hardware
    --
    go!

  • 17. Data: 2008-01-22 16:06:39
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    MAc wrote:

    > hmm, a jak mam myszkę della?

    to zainstaluj sobie windowsa na niej

    PS. DELL plombuje swoje sprzety, a naklejke nakleja sie na komputer a
    nie na monitor!

    --
    go!

  • 18. Data: 2008-01-22 16:13:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik BETON napisał:
    > Pytaniej jak w temacie
    > Czy kupując produkt z tej aukcji- nabywamy pełnowartościowy legalny
    > windows ?

    Odpowiedź jest prosta - jest jak najbardziej legalny.

    Inna sprawa - wszelkiej maści M$ będą Ci wciskać, że "tak nie można".

    Na szczęście już niedługo - sprawa w Sądzie Ochrony Konkurencji i
    Konsumentów już się toczy :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 19. Data: 2008-01-22 18:16:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Ann napisał(a) :
> [...]
    >
    > Jesli nie ma faktury i nosnika, to moga uznac to za nielegalne
    > oprogramowanie. Podstawa do uznania sa trzy rzeczy do wyboru: oryginalna

    Skąd u Ciebie przejaw takiej radosnej twórczości? O legalności
    świadczy to co jest napisane w licencji. A nie to co jest na
    stronie www M$. Tyle razy o tym już było.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 20. Data: 2008-01-22 18:20:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    go! napisał(a) :
    > PS. DELL plombuje swoje sprzety, a naklejke nakleja sie na komputer a
    > nie na monitor!

    Naklejkę nakleja się (lub nie - i co mi Pan zrobi? :-P ) w takie
    miejsce jakie jest opisane w licencji. Zwykle jest to opakowanie
    płyty. Lub obudowa. Do wyboru. Nie mąć w głowach ludziom.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B