  • 21. Data: 2006-07-05 09:03:48
    Temat: Re: czy szpital ma racje? (b.dlugie, ale prosze przeczytac)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > *plonk* dla wszystkich trzech - reprezentujecie taki sam poziom...

    Z samym *plonk* nie bede dyskutowal, gusta nie podlegaja dyskusji... Ale co
    do oceny... gdybys Wacpan jeszcze mial legitymacje i podstawy do wysnuwania
    takich ocen...

    Rowniez bez pozdrowien,

    Tiger

  • 22. Data: 2006-07-05 11:30:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e1dab$44ab8076$5112dcf7$16404@news.chello.pl Tiger
    <c...@c...pl> pisze:

    > Z samym *plonk* nie bede dyskutowal, gusta nie podlegaja dyskusji...
    Ale podlegają ocenie - to jakiś bałwan, kogo obchodzi co on sądzi, co czyta,
    a czego nie?

    Jotte

  • 23. Data: 2006-07-14 17:58:32
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Monika Wiśniewska" <w...@s...nsm.pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:e8eq7p$rli$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > natomiast serce może
    >
    > rodzina chce sie zajmowac, ale przede wszystkim chce, zeby ojciec do niej
    > wrocil. wiec pytam sie, czy wiedzac iz to maly szpital i wszelkich badan
    > nie zrobil musi (szpital) wedlug prawa skierowac do baedziej
    > wyspecjalizowanego.

    badania nie lecza. o koniecznosci ich wykonania decyduja lekarze a nie
    rodzina co jest chyba zrozumiale. z tego co piszesz mozna wnioskowac, ze
    doszlo do obumarcia kory mozgowej. odruchy pierwotne nie sa objawem
    swiadomosci. w takiej sytuacji, nie wdajac sie w zbedne dyskusje, najlepszym
    rozwiazaniem jest hospicjum

  • 24. Data: 2006-07-14 18:08:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    pestifer [###p...@p...fm.###] napisał:

    > W takiej sytuacji, nie wdajac sie w zbedne dyskusje,
    > najlepszym rozwiazaniem jest hospicjum

    Moim zdaniem zresztą jedynym.