  • 21. Data: 2013-02-03 21:11:50
    Temat: Re: czy szef może wymusić ubrania robocze
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-03 20:18:47 +0100, PlaMa <m...@w...pl> said:

    > Nie chcę wyglądać jak kasjer w mcdonaldzie

    Na widok kogoś uczciwie pracującego nie powinno się mieć odruchów wymiotnych...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2013-02-03 21:17:44
    Temat: Re: czy szef mo?e wymusi? ubrania robocze
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Afera polarowa to może być w końcu impuls do get out :)

    Do odważnych świat należy :)

  • 23. Data: 2013-02-05 00:40:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-03 20:51, cef pisze:

    > A masz kontakt bezpośredni z klientami?

    tak siedzę koło szefa, który w lato śmiga w sandałach i krótkich
    spodenkach a w zimie w dresowej bluzie; w pomieszczeniu, które 10 lat
    temu wymagało porządnego remontu i ponad to wszystko nie jestem
    pieprzoną kasjerką albo sekretarką by biegać otagowany logami firmy.

  • 24. Data: 2013-02-05 13:52:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 00:40:42 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

    > pieprzoną kasjerką albo sekretarką by biegać otagowany logami firmy.

    "Jeśli logo w pracy szkodzi to zmień pracę- o co chodzi?"

    Zwolnij się może trafisz do McDonalds albo bedziesz kasjerem czy
    sekretarką(sekretarzem) w innej "stabilnej, rozwijajacej sie firmie";)