  • 11. Data: 2007-08-01 22:33:33
    Temat: Re: czy skserowana umowa jest ważna?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.08.2007 o`rety <o`rety@pl.pl> napisał/a:

    > IMHO właśnie dla celów dowodowych lepiej jest umowę podpisać.

    Jasne, że tak, co nie znaczy że umowa sporządzona w jednym egzemplarzu nie
    jest wazna. Zobacz jaki jest tytuł wątku.

    > własnie dlatego żeby nie udowadniać i kombinować są umowy. wątkotwórca
    > nic nie wspominał zresztą o stosunku pracy tylko o zleceniu.

    Sam użyłeś tego sformułowania a teraz chesz mnie tu łapać? :) To nie ma
    znaczenia. W szczególności może być to umowa zlecenia a sąd i tak może
    uznac że był to stosunek pracy jesli tak ustali.

    > a tak zupelnie OT sprawa jest dziwna, bo gdyby zleceniodawca byl fair,
    > nie miałby problemu zeby podpisac umowy jak pan bog przykazal, a nie
    > jakies kombinacje odstawiac. Kupiłbys samochód kiedy sprzedający wziąłby
    > oryginał umowy a tobie zostawił kserówkę?

    Cały czas odpowiadasz na pytanie: jak powinno to wszystko wyglądać aby
    miało ręce i nogi w tym do celów dowodowych i ja wcale temu nie przecze.
    Ja zwyczajnie odpowiadam na zadane w temacie pytanie: sporządzenie umowy w
    jednym egzemplarzu nie skutkuje jej nieważnością.

    --
    Marcin