  • 61. Data: 2007-01-08 03:39:24
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TomTom wrote:

    > Panie Andrzeju Lawa, byłem na pańskim blogu,

    Kolejny z urojeniami...

  • 62. Data: 2007-01-08 12:31:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > ROTFL
    >
    > Czyli znowu wracasz do karania za _zamiar_.

    KURWA, nie zamiar a za zrobienie czegos w zamiarze. Sam zamiar bylby
    gdyby rezyser myslal o zrobieniu filmu a nie gdyby go zrobil.

    jak dl amnie eot, nie bede tkumaczyl rezczy oczywistych.

  • 63. Data: 2007-01-08 12:31:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > I czy potrafisz udowodnić, jaki zamiar ma autor publikacji twierdzącej,
    > że on osobiście nie widzi niczego złego w związkach z np. 12-latkami?
    > (poza wyrażeniem własnej, prywatnej opinii)

    zalezy co on rozumie przez zwiazek.

  • 64. Data: 2007-01-08 13:27:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > zalezy co on rozumie przez zwiazek.

    Na pewno nie zawodowy. Z seksem włącznie.

    I zanim, jak zwykle, wybełkoczesz jakieś moherowe gromy, sugeruję abyś
    zapoznał się z legalnymi limitami wiekowymi w różnych okresach czasu
    oraz różnych rejonach świata (np. w niektórych krajach lokalne
    odpowiedniki ciebie żądają surowego karania "pedofili" zadających się z
    np. 17-latkami, bo tam limit jest wyższy - rekord światowy to chyba 21
    lat, o ile dobrze pamiętam).

  • 65. Data: 2007-01-08 14:42:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > KURWA, nie zamiar a za zrobienie czegos w zamiarze. Sam zamiar bylby
    > gdyby rezyser myslal o zrobieniu filmu a nie gdyby go zrobil.

    Sęk w tym, że w przypadku dobrego filmu tyle jest opinii o zamiarach
    twórców, co widzów oglądających dany film...

    > jak dl amnie eot, nie bede tkumaczyl rezczy oczywistych.

    Dla tępaka wszystko jest oczywiste...

    No, może poza pisownią ;->

  • 66. Data: 2007-01-08 16:32:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na pewno nie zawodowy. Z seksem włącznie.

    jezlei z seksem wlacznie, jest to skierowane do blizej nieokreslonej
    liczby osob, to mamy miejsce z pochwaleniem przestepstwa.

> [...]
    > odpowiedniki ciebie żądają surowego karania "pedofili" zadających się z
    > np. 17-latkami, bo tam limit jest wyższy - rekord światowy to chyba 21

    o co ci teraz chodzi? rozmawiamy o polsce.

  • 67. Data: 2007-01-08 16:34:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sęk w tym, że w przypadku dobrego filmu tyle jest opinii o zamiarach
    > twórców, co widzów oglądających dany film...

    trzeba miec podstawy do takiego zarzutu a czyjes urojoenie nim nie jest

  • 68. Data: 2007-01-08 18:55:34
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    wiadomości news:c0r874-5ak.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kolejny z urojeniami...

    Sorry, faktycznie to był blog Olgierda
    Nie koniecznie z urojeniami

  • 69. Data: 2007-01-08 19:45:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > jezlei z seksem wlacznie, jest to skierowane do blizej nieokreslonej
    > liczby osob, to mamy miejsce z pochwaleniem przestepstwa.

    No to paszoł zrobić donos np. na "Indianin w Paryżu".

    > o co ci teraz chodzi?

    Nie rozumiesz? Cóż, od dawna twierdzę, że jesteś wyjątkowo tępy...

    > rozmawiamy o polsce.

    O "polsce"? A co to za słowo?

  • 70. Data: 2007-01-09 09:42:59
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to paszoł zrobić donos np. na "Indianin w Paryżu".

    nie bardzo rozumiem, co ma do przekonywania ludzi ze seks z osoba
    maloletnia ponizej 15 roku jest dobry, komedia ?

    > Nie rozumiesz? Cóż, od dawna twierdzę, że jesteś wyjątkowo tępy...

    > O "polsce"? A co to za słowo?

    ale Ty masz nasrane.